PlayStation®Network

Beantwoorden

Level 1

Level 1
darkzwesjel
Bericht 1 van 15 (162 Weergaven)

eye of judgement

hallo Ik heb van de week eye of judgement gekocht

maar nu zegt hij dat ik set 2 enzo nog moet donwloaden om deze kaarten te kunnen bezigen.

maar in de ps store extra en conctent staat er geen beschikbare downloads. nu zou ik toch graag willen weten hoe ik dit kan oplossen

MVG

Wesley

live to ride, ride to live
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: eye of judgement

Ja dit probleem heb ik dus ook. Ik was laatst weer even begonnen met spelen en zat op internet rond te kijken voor nieuwe kaarten. Nu zijn er wel nog een aantal set 2 en 3 kaarten te koop, maar het is in de Store niet mogelijk om de uitbreiding aan te schaffen.

Het enige wat ik op internet kon vinden is dat een tijdje terug wat content is verdwenen uit de Store en dat deze wel weer terug zou moeten komen, maar dat zijn ook al berichten van een hele tijd terug dus het lijkt me wel tijd dat deze uitbreidingset terug komt.

Level 1

Level 1
darkzwesjel
Bericht 3 van 15 (150 Weergaven)

ja ik had me juist nog 90 kaarten van set 2 gekocht op het internet. het zou spijtig zijn dat ze gelijk naar de vuilbak gaan

Doe dat nog maar niet. Eerst maar even wachten tot de mods reageren en het misschien door kunnen geven.

Level 1

Level 1
darkzwesjel
Bericht 5 van 15 (136 Weergaven)

wass via ebay dus kon er niet onderuit heb ze trouwens al ontvangen

MVP
CyberDie21
Bericht 6 van 15 (134 Weergaven)

De server van Eye of Judgment zijn offline. Al bijna 2 jaar zelfs. Denk dat ook de content uit de store is gehaald dus.

http://inthegame.nl/nieuws/eye-of-judgment-servers-gaan-offline/
http://gamepolitics.com/2010/07/08/eye-judgment-servers-shutting-down

Level 1

Level 1
darkzwesjel
Bericht 7 van 15 (131 Weergaven)

vind het toch niet kunnen dat ze de content er ook uit halen. dat ik niet meer online kan spelen is het minste van men zorgen maar had het spel gekocht omdat het een uniek spelletje was met die kaarten. en ik wil wel nog de uitbreiding kunnen spelen. op de usa store zou het er nog wel opstaan zeggen ze maar dan moet ik wel nog eens eoj kopen een amerikaanse versie maar dat zie ik zeker al niet zitten kheb et nu al 2 keer liggen in europese versie. voor die paar gb dat het plek inpakt op hun server. 

Ik wou net zeggen. Dat de servers offline zijn gehaald betekend niet dat je er offline in je eentje (of met vrienden) nog plezier van kan hebben. Aangezien het een game is die altijd anders verloopt is dat juist leuk. De kaarten zijn op sommige plekken zoals idd. ebay nog wel te koop en het slaat dus totaal nergens op dat het dan uit de Store gehaald is.

Het zou toch ook in de store kunnen staan met als waarschuwing aan het begin van "let op : voor deze content moet je ook beschikken over set 2 kaarten (apart verkrijgbaar)"

MVP
CyberDie21
Bericht 9 van 15 (116 Weergaven)

Vind het ook vreemd.. maar volgens mij is het wel zo. Maar misschien dat Panda of Marty er meer over kan zeggen..
Community Manager
pandapandora
Bericht 10 van 15 (104 Weergaven)

Ik heb de vraag doorgegeven maar wacht nu op antwoord. Als er informatie over vrijkomt zal ik het doorgeven. :smileyhappy: Excuses voor het ongemak.

thepandorapandora-twitter2.png drippy a03.gif

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws