op 03-02-2012 05:19 PM
heb dus mijn acount geativeerd en ga naar mijn downlaod lijst en kan dus niks downloaden (heb toch echt spellen enzo gekocht lol) krijg elke keer fout melding 80023102 en geen content gevonden is dat vanwege onderhoud??
op 03-02-2012 06:05 PM
Hmm dit probleem heb ik dus ook heb net de DLC van Final Fantasy XIII-2 gedownload maar stond nergens dat ik em kon downloaden stond gewoon bedankt voor de ankoop en vervolgens wou ik naar mijn download geschiedenis maar ik krijg steeds het zelfde error geen content gevonden vreemd ??
op 03-02-2012 06:09 PM
Ik heb het zelfde probleem maar ik heb het met FF IX downloaden.
op 03-02-2012 06:29 PM
heb het bij alles kan niks terug vinde en heb toch zeker wel 100 downloads ofzo aan games ,adds en stuf like that. zelfs de verbinding word verbroken (en nee ligt echt nie aan mijn verbinding aangezien ik op me pc an het game ben online) snap dat onderhoud kan zijn maar ***** shops zijn wel online (betale mag wel)maar kan nie eens bij me eige let wel gekochte games
anyway zit beetje me gal te spuge lol maar wil graag beetje uitleg of het goed komt of dat ik er over moet bellen met helpdesk waar je vaker niet wijzer van word
op 03-02-2012 06:47 PM
http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-H
het probleem ligt bij psn zelf ze werken er al aan
op 04-02-2012 06:34 AM
op 04-02-2012 09:07 AM
mijn neef en ik hebben hetzelfde probleem. het is al 3 dagen zo. hopelijk doen ze er wat aan. want het begint mij beetje tegen te steken dat er altijd wel iets is met het playstation netwerk
op 04-02-2012 09:23 AM
ok nou ja beetje balen is wel ben nu verplicht me 160gb hdd terug te zette. had net me nieuwe 500 gb er in gezet alles overzette(films,muziek).hoop dat snel gefixt is mis me spellen dus echt wel(ben nu eenmaal gewend aan downloads(beter als de cd,s die kunne krassen en dan nie meer doen) thx mensen weet nu in iedergeval dat nie aan mijn acount ligt,, dat wat ik wel dacht ander kan je em ook nie ativeren lol..
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]