PlayStation®Network

Reply
Accepted Solution

logger ud af PlayStation network og fejlkode 8001000a -

Jeg har problemer. Jeg har set flere på www med samme problemer, men har også set alt for mange standardsvar og forslag om statisk ip osv. Håber nogen kan hjælpe. Jeg kan spille spil og søge på internettet og logge på psn og skrive til venner. Men når jeg vil spille online fejler det. Og fejlen ses i ps3 menuen under 'test forbindelse' Så snart jeg trykker melder den 'logget ud' og testen fejler ved trin3 ps network. Der er altså fin internet forbindelse. Jeg har prøvet både kablet og trådløst gennem 2 forskellige internetforbindelser. Den melder så ofte fejlkode 8001000a som handler om 'external storage' ....??? Ifølge ps3 supportsider. End ikke ps3 support kan komme med en forklaring. Hvem kan?
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 2 of 3 (1,874 Views)

Re: logger ud af PlayStation network og fejlkode 8001000a -

Hej!

Händer detta med alla spel du försöker spela online?

- DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Sv: logger ud af PlayStation network og fejlkode 8001000a -

Jeg har lige fundet et svar - efter 3 spildte aftener hvor jeg har været tæt på at smide PS3 ud -

A clever one:

http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-Technical-Help/8001000A-Error-Solved-possible-N...

tak

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Network - sektionen!
Här kan du läsa om PlayStation Store och PlayStation Plus - uppdateringar, PlayStation Network underhåll m.m.

PlayStation®Store och PlayStation®Plus Uppdateringar

Recent News