Beantwoorden
Member
darkwizard123456
Bericht 1 van 4 (59 Weergaven)

ps3 probleem

mijn ps3 kan geen ip adres vinden van me router maar heb wel internet via me pc maar me ps3 met kabel werkt niet help me aub

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
steven_dutch
Bericht 2 van 4 (52 Weergaven)

Re: ps3 probleem

[ Bewerkt ]

Ben je voor het eerst op het internet met je PS3?

Neem dan even deze stappen door.

Sluit je PS3 aan op het internet via een Ethernet-verbinding.

Volg als je een Ethernet-breedbandverbinding hebt deze instructies op om met je PS3 online te gaan.

Zorg er wel eerst voor dat je een Ethernet-modem of -router en een Cat5-Ethernet-kabel hebt.

1. Ga vanaf het Beginmenu van je PS3 naar Instellingen > [Netwerkinstellingen] > [Internetverbinding] en selecteer [Inschakelen].

2. Blader omlaag naar [Instellingen internetverbinding] en druk op de X-toets. Er wordt gevraagd of je wilt doorgaan. Selecteer [Ja].

3. Selecteer [Eenvoudig] als er om een [Instelmethode] wordt gevraagd. Vervolgens wordt er gevraagd naar de gewenste verbindingsmethode. Selecteer [Verbinding met kabel].

4. Sluit een Ethernet-kabel (apart verkrijgbaar) aan op de LAN-aansluiting aan de achterzijde van je PS3 en op de LAN-aansluiting van de internetrouter. Ga naar het scherm [Adresinstellingen] en selecteer [Eenvoudig]. Het PS3-systeem geeft nu de netwerkinstellingen weer. Druk op de X-toets om deze op te slaan.

5. Druk op de X-toets om de verbinding te testen. Als de test is geslaagd, heeft je PS3 verbinding met het internet.

Opmerking: als de test mislukt, moet je mogelijk het MAC-adres van het PS3-systeem invoeren. Zie de handleiding op eu.playstation.com voor informatie over het achterhalen van het MAC-adres.

Mocht het eerder wel gelukt zijn.

Probeer dan eerst even de router en modem te resetten.

Check ook even of de kabels goed vast zitten.

Check deze link ook even mocht het je niet lukken.

Laat het even weten of het gelukt is of niet.

Delen
Member
darkwizard123456
Bericht 3 van 4 (32 Weergaven)

hij werkt weer thx voor de hulp

Delen
steven_dutch
Bericht 4 van 4 (30 Weergaven)