PlayStation®Network

Beantwoorden

Member

Member
[Master R]
Bericht 711 van 2.361 (35.401 Weergaven)

Re: "CLAN" voor minder bedreven gamers

I'll be there
this evening 20.00
When you see a Fast lightening it's: ROLLYGOGO:smileywink:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
fessie
Bericht 712 van 2.361 (35.401 Weergaven)

Ik heb mn PS3 sinds een week en bak er nog weinig van.
ik zou ook graag een spel meewillen doen.

Spelletjes;
Formula One Championship Edition
MotorStorm

Member

Member
fessie
Bericht 713 van 2.361 (35.401 Weergaven)

ohja mijn Online-id is: fessie

Member

Member
Aenima0112
Bericht 714 van 2.361 (35.401 Weergaven)

Dat maakt toch niet uit hoe goed je met de game bent,het gaat zich tenslotte om de fun die je hebt en dat je erbij was.
Ik heb nu aan een evenement meegedaan en er eentje georganiseerd,maar als ik dan zie hoe laag de opkomst maar is,bij beide events maar 3 of 4 mensen dan vraag ik me af of het uberhaupt wel zin heeft om met deze groep verder te gaan.
Ok,ik snap dat niet iedereen van dezelfde games houd,maar met zn drieen of vieren een event houden(we hebben inmiddels 50 members) is een beetje frustie.
Wat vinden jullie hiervan,van magere opkomsten?
Ik weet ook dat deze groep voor de fun is,maar dan moeten mensen wel komen naar events,anders is de fun voor mij ver te zoeken en speel ik nog liever op de oude manier online tegen mensen die ik helemaal niet ken in een gewone online room.
Jammer om te zien dat een geweldig initiatief,in dit geval van Maup,door magere opkomst ten onder lijkt te gaan.

Sorry voor je frustratie maar zoals zebrabiker aangeeft zijn er maar 10 van de 50 die het spel hebben. Dus je kunt niet verwachten dat er 20 man meedoet. Ikzelf heb het spel ook niet...dat komt nog wel eens. Maar ik denk dat het grootste deel van de clan nu vooral actief is met COD4. Dus als je iets organiseert voor de opkomst, dan ben je waarschijnlijk beter af met een COD4 event.

Mensen die het spel niet hebben kunnen gewoon niet meedoen, daar kun je niks aan veranderen. En zoals eerder aangegeven was dit toch een clan zonder verplichtingen...dus waarom een sjaak afhaak? Het voorstel om te oefenen met een team werd ook van de tafel geveegd omdat dit zogenaamde verplichtingen met zich meebracht? En dat was tegen de principes van deze groep. Als er geen volk is speel ik gewoon online tegen vreemden? En dan kun je de 3 of 4 overgebleven clanleden er ook bij betrekken. Dat doen wij meestal (zebrabiker, rudykawa, Kad4ff1, ...) Als je een groetere opkomst wilt bij events moet je misschien een andere clan starten met meer fanatieke spelers.

Wil hier wel even zeggen dat dit ik dit niet aanvallend bedoel (soms schrijf ik een beetje bot...ben heel direct)

Member

Member
SirDieAlot_BE
Bericht 715 van 2.361 (35.401 Weergaven)

'Cannot sign in to the playstation network' ik probeer al van 19u45 een verbinding te krijgen..nog iemand problemen? Ik wou zo graag meedoen! :smileysad:

Level 1

Level 1
kdcookie
Bericht 716 van 2.361 (35.401 Weergaven)

en binnen een paar weken ist een ander spel dat de klokken laat luiden!
vindt het alleszins tof om zielsverwanten te ontmoeten. veel tijd of nie, goed zijn of niet, we vinden elkaar hier en dat is het belangrijkste. beter dan snachts naar het japans of zoals vanmiddag naar spaans te zitten luisteren...:eek:
er kunnen voorstellen zijn die meer gesmaakt worden dan anderen en iedereen kan zich erover uiten...en de een is al meer rechtuit of de ander...who cares. zolang dat we ons amuseren! tleven is al serieus genoeg! bij deze rust ik mijn pleidooi! :smileysurprised:

Level 1

Level 1
kdcookie
Bericht 717 van 2.361 (35.385 Weergaven)

'Cannot sign in to the playstation network' ik probeer al van 19u45 een verbinding te krijgen..nog iemand problemen? Ik wou zo graag meedoen! :smileysad:

kan je op je pc op internet? want ik heb al eens gehad dat mijn quota bij telenet bereikt was en moest eerst op pc op internet een paar dingen ok klikken...tis ma een gedacht...succes!

Member

Member
SirDieAlot_BE
Bericht 718 van 2.361 (35.385 Weergaven)

kan je op je pc op internet? want ik heb al eens gehad dat mijn quota bij telenet bereikt was en moest eerst op pc op internet een paar dingen ok klikken...tis ma een gedacht...succes!

Ja ik kom altijd op dit forum via pc, m'n limiet is niet bereikt, nog maar 50% ofzo maar het gaat wel enorm traag..misschien lokale problemen, wil juist weer lukken :smileysad: toch bedankt voor de tip :smileyhappy:

Member

Member
SirDieAlot_BE
Bericht 719 van 2.361 (35.385 Weergaven)

Het gaat terug!! Wonder bij wonder :smileytongue: *haast zich naar de motorstorm lobby*

Member

Member
Aenima0112
Bericht 720 van 2.361 (35.385 Weergaven)

Nog iets wat we misschien in teamverband kunnen doen, is iets voor het goede doel. Ik heb een team opgestart in de Folding@home. Voor diegenen die niet weten wat het is: je kunt hier aan meedoen zonder moeite. Als je niet aan het spelen bent kun je de PS3 laten werken voor de Stanford universiteit (de processor van de PS3 voert dan berekeningen uit). Zij doen onderzoek naar de vouwmogelijkheden van diverse eiwitten in het menselijk lichaam en dus ook naar de verschillende ziektes die hieruit kunnen voorkomen. Al de processoren van PS3 consoles wereldwijd, vormen één grote supercomputer. Hiermee berekenen ze alle mogelijk vormen die een eiwit kan aannemen. Ik hoop dat er mensen zijn die zich hier inschrijven. Ik ben niet zo'n geldschenker, geef mij maar wetenschap:smileyvery-happy: Ons team op internet heet MBG uiteraard (teamnummer = 107533)

Wie mee wil helpen met dit team kan dit doen door zich aan te sluiten op het teamnummer 107533. Er wordt hier ook een score van bijgehouden op internet. Dit doe ik niet met de bedoeling om er fanatiek mee bezig te zijn, maar gewoon om mijn steentje bij te dragen aan de wetenschap.

Mijn opleiding had met dit soort research te maken en ik ben daar nog altijd door gefascineerd...vandaar deze oproep aan iedereen in de clan. Je hoeft de PS3 daarom niet 24u te laten draaien, al is het maar één uurtje per dag. Alle kleine beetjes helpen...
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws