Reply
30 Oct 2010
Playstation Staff

Billeder af PSP mobil

5 Replies 1,319 Views Created 30-10-2010

Engadget har fået fingrene i billeder af PSP mobilen. De skriver også at den har mindst 512MB intern hukommelse og et 8GB microSD, og at telefonens OS bliver android 3.0.

125919i5F77008575DFA3CB125920iE5CA45DC007843BA

Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 6 (1,319 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Re: Billeder af PSP mobil

Jeg synes at det ligner en blanding af PSP Go og Sony Ericsson X10.
Please use plain text.
0 Kudos
Message 2 of 6 (1,317 Views)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Edited ]

Vi hade ju mer hoppats på något sånthär:

2* Analogspakar, kabera på fronten i skärmen högst upp, en HD kamera baktill där UMD luckan sitter och lysdioder under knapparna som går att stänga av eller slå på så man hittar i mörkret :smileyhappy:

Men istället fick vi en maskine som man knappt kan använda R+L Trigger knapparna på efter man skjutit upp skärmen :smileyhappy:

Go designen är ju tagen lite från Sonys tidigare produktlinjer av Ericsson mobiler.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 3 of 6 (1,296 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Jeg vil tror at Engadget nok er lidt mere troværdig. Med hensyn til billederne.
Please use plain text.
0 Kudos
Message 4 of 6 (1,293 Views)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Jo det ryktas om att den kommer se ut så :smileyhappy:

De två första bilderna jag postade var vad vi hade velat sett PSP2 som, med extra spakar o tangentbord  extra kameror, den andra bilden har ju en 360 MEssenger chatboard inredigerat *skratt*

Jag har dock sett en kille gjort en fullt fungerande sådan modifiering, videos ligger på YouTube med.

Alla andra bilder efter de två första är bilder på Sonys tidigare produkter som PSP GO designmässigt följt.

Inget nytänk med andra ord utan mer återvinning av teknik o former :smileyhappy:

Personligen gillar jag inte GO just pg.av  att man dels har svårt o överförs spel från sin gamla med UMD och jag har skitsvårt med Triggerknapparna *skratt* jag har för stora händer, de är bra på annat :smileyvery-happy:

Folk jag känner o som frågat mig har haft grova problem med att registrera sina gamla UMD spel så de kan ladda ned de gratis till GO, har vi någon tråd jag inte orkat leta i forumet som handlar om detta eller ?

Please use plain text.
0 Kudos
Message 5 of 6 (1,285 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Meget tyder på at Sony Ericsson vil fremvise telefonen til februar 2011 på Mobile World Congress i Barcelona. De telefoner der tidligere er blevet fremvist på MWC plejer at komme i slutningen af samme år.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 6 of 6 (1,231 Views)
0 Kudos