PlayStation®Portable Allmän diskussion

Reply

Hold jer fra PSPgo, hvis I overvejer den.

Nu er den ny PSPgo kommet. Den skal man holde sig fra. Overvejede den lidt til det slog mig, at man bare begrænser sig selv. 1) Elendigt udvalg af spil på Store. 2) Spillene er alt for dyre. Mange kan man finde til det halve på nettet på UMD. 3) Køber man et UMD-spil, så kan man sælge eller bytte det ind, når man er træt af det, når man køber noget andet i f.eks Game eller Gamestop. Det kan man ikke med et download. Så køb en almindelig PSP og smæk et ordentligt hukommelseskort i den. Så har man en psp der kan det samme som en PSPgo og som kan køre UMD oveni. Og så meget større er den almindelige PSP altså heller ikke :-)
Please use plain text.

Re: Hold jer fra PSPgo, hvis I overvejer den.

Hmmm, jo tak for advarslen...lidt for sent for mig, men jeg er nu ikke ubetinget utilfreds med PSPgo. Det er en udemærket lille maskine. Men jeg giver dig ret i at det er et problem at spil ikke umiddelbart kan videresælges. Det ville være skønt om Sony kunne se dette, og tilbyde at et spil kunne deaktiveres fra en PSPgo, og derefter videresælges, eller reaktiveres.
Please use plain text.

I sidste ende er det et spørgsmål om smag og behag, så en mere korrekt formulering ville måske have været: "Jeg synes ikke I skal købe en PSP Go! fordi:..."

Derved ikke sagt at jeg er uenig for du har da en valid pointe, men i USA har Sony tilladt Amazon at sælge vouchers til PSN spil og der er de allerede ved at underbyde PSN, så mon ikke vi også ser noget lignende for PSP spil på PSN?

Please use plain text.

ett bra exempel är att PSN i USA har otroligt mycket mer spel till psp go än här i Norden

Så vill man göra rätt så skapa ett PSN konto för den Amerikanska marknaden istället

Jag gjorde så men anser ändå inte att jag vill ha kvar maskinen för utbudet är fortfarande dåligt

Tex så vill jag ha Crisis core, men nej då de kan jag inte spela för de finns inte i digital form.....än.....

Näe, köp vanlig psp

PSP Go är en flopp

Please use plain text.

Hehe ja jeg kunne have formuleret mig bedre - det er rigtigt :Lol: Men jeg var nok ikke lige i mit diplomatiske hjørne. Men vi må håbe det bliver bedre på Store. Kan bare ikke forstå, hvorfor det hele er så meget mere fremme i USA end her. Man skulle tro det fulgtes ad. Men det handler vel om udbud og efterspørgsel.
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News