PlayStation® Trophies

Reply

Platin

[ Edited ]

Alle nyere spil har trophies og nogen går meget op i at finde dem alle og derved få Platin trofæet mens andre som mig selv ikke er en Trophy Hunter og stort set kun går efter at gennemføre spillet f.eks. er der mange spil hvor jeg har 70% til 90% trophies uden at gå hele vejen til Platin.

Som sagt går nogen spillere meget efter Platin og et eksempel er WhiteWolfDK her fra forummet som har 48 Platin trofæer, og spilleren DK_Topform som jeg tilfældigvis fandt over near har over 100 Platin trofæer, han havde 100 Platin trofæer d. 23 marts og nu har han 108 Platin trofæer.

Er du selv en Trophy Hunter og hvor mange Platin trofæer har du?

Re: Platin

Jeg er ikke selv en trophy hunter. Jeg vælger kun at få platin i de spil jeg nyder at spille. Kan nemlig ikke få mig selv til at spille et spil hudløshed hvis ikke det er et spil jeg synes er sjovt.

:smileyhappy:
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.

Level 2

Level 2
John_Lilk
Registered: ‎25-10-2012
Message 3 of 3 (130 Views)

Re: Platin

Jag kan icke säga att jag är någon "hardcore" trophy hunter. Men jag brukar försöka få tag i dem om det verkar skoj.
Jag lyckades få tag i flera trophys till AC: Brotherhood och uh...det var även något annat spel...dock så kommer jag icke ihåg det.
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News