23 touko 2012
Member
Playstation Staff

PS Vita analogitikun ongelma

4 Vastaukset 337 Näytöt Created 23-05-2012

Moi ! Minulla on ogelmia PS Vitan analogitikun kanssa. Olen saanut jo uuden Vitan takuun piikkiin, koska oikea analogitikku tuntui löysältä parin viikon käytön jälkeen, mutta nyt minulla on sama ongelma uuden Vitan kanssa. Mitä pitäsi tehdä ja onko kukaan muu huomannut jotain vastaavaa? Englannin kieliseltä Playstation foorumilta olen löytänyt muita joola on sama ongelma.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 1/ 5 (337 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Re: PS Vita analogitikun ongelma

Itselläni jo sen 3kk enkä ole itse huomannut tikuissa mitään ongelmia. Niitä on kyllä tullut pyöriteltyä Unchartedin ja Unit 13:ta tahdissa jonkinverran mutta eivät ne minulla ainakaan löysiltä tunnu. :/  Outoa

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 2/ 5 (297 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Hyvä sulle. Taidanpa katsoa jos saisi taas uuden Vitan takuun piikkiin, koska analogitikku on todella ärsyttävän tuntuinen...

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 3/ 5 (292 näyttöä)
0 kehua
Level 2

Playstation Staff

Mullakin on molemmat tatit vähän löysät, mutta en tiennytkään että sen saa takuun piikiin. Ne likkuu tyhjää noin pari milliä ja on kyllä ärsyttävä.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 4/ 5 (282 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Meinaatko siis että tatti on heiluu sen pari milliä melkein koskettamatta? Jos Näin on olet hommannut vainoharhaisena turhaan uuden Vitan, tosin itseänikin mietitytti paljon että onko se normaalia. Itse olen lueskellut todella paljon siitä ¨heilumisesta¨ ja se on 100% normaalia. Jos esim. Unharted tai wipeout demo ei tuota ongelmia niin laitteessa on ns. normaali deadzone analogeissa. 

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 5/ 5 (246 näyttöä)
0 kehua