PlayStation Website & Forum Feedback

Beantwoorden

Member

Member
G-Style1401
Bericht 1 van 6 (474 Weergaven)

Promotiemateriaal Playstation?

Dag allemaal!

Na diverse pogingen via mail en telefoon (011516406), probeer ik het even via hier.

Graag had ik enkele inlichtingen verkregen over promotiemateriaal van Sony Playstation.
Op onze school, het Sint-Jozefinstituut in Bokrijk, organiseren leerlingen en leerkrachten jaarlijks een grootse benefietactie voor het goede doel onder de naam "Internest".  Enkele jonge collega's kwamen nu op het idee om te "Gamen voor het Goede Doel" om zo geld in te zamelen voor enkele hulporganisaties uit onze regio.
Na een korte rondvraag bij onze leerlingen (meer dan duizend, gaande van het eerste tot en met het zevende middelbaar) kwamen we tot de conclusie dat er een zeer grote
interesse was om al gamend geld in te zamelen. Aangezien we na deze korte telling al meer dan driehonderd geïnteresseerden telden, zagen wij
de kans om het "groots" aan te pakken en de hulp van Sony in te roepen.

Ik vroeg me nu af of Sony enkele (en hoeveel dan?) consoles ter beschikking kan stellen om gedurende enkele weken op school te gamen. In eerste instantie dachten we aan een tornooi van Fifa 12, maar ook een raceklassement, met bv Gran Turismo, sluiten we zeker niet uit. Als we naast die consoles ook enkele games zouden kunnen lenen, maakt dat de slaagkans van ons project alleen maar groter. Mocht dit "Gamen voor het Goede Doel" lukken, zou dat ook meteen een van de grootste Internestacties uit de 50-jarige geschiedenis van onze school zijn, dus
wij zijn zeer gemotiveerd om samen met u -hopelijk- een plan uit te werken om dit te doen slagen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

PS: iemand die hier een antwoord op weet? Of iemand die mij kan verder helpen aan de juiste contactgegevens? Alvast bedankt hiervoor!

Groetjes,

Gert

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Promotiemateriaal Playstation?

[ Bewerkt ]

Welkom op het forum.

Misschien kan je het Sony Benelux hoofdkantoor bellen voor meer informatie?

020 658 1911

telefonische openingstijden:  ma t/m vrij 8:30 - 17:00 (lokaal tarief)

Of Sony PlayStation contactinformatie :

0495-574817

Telefonische openingstijden: ma t/m vrij  9:00 – 20:00  zat 10:00 - 16:00  (lokaal tarief)

(nederland is +31 aan het begin van het telefoonnummer)

Maar wat ik me afvraag... als er meer dan duizend leerlingen zijn gevraagd en er 300+ geïnteresseerden zijn is het dan niet mogelijk dat enkele mensen tijdelijk hun consoles + games ter beschikking stellen? Denk dat je dat eerst zou moeten proberen voordat je het aan Sony gaat vragen. :smileywink: Gewoon overal naamstickers op plakken van wie wat is.

Zo ging het in ieder geval ook bij mij op school als er game-dagen gehouden werden en het was nooit een probleem :smileyhappy:

Member

Member
G-Style1401
Bericht 3 van 6 (447 Weergaven)

Dag fantasyfreak

Eerst en vooral wil ik je bedanken voor de informatie die je mij hebt kunnen doorspelen. Het Benelux nummer had ikzelf nog niet gevonden, mijn dank hiervoor!

Sony PlayStation contactinformatie : 0495-574817 is het nummer van Nederland neem ik aan. Zouden zij mij kunnen helpen denk je? Ben van België, daarmee :smileyhappy:

Het ter beschikking stellen van de consoles door de leerlingen willen wij zo lang mogelijk uitstellen. Vooral omdat ik het dan moet gaan hebben over verzekeringen en dergelijke als er iets aan die toestellen moet gebeuren. Je weet maar nooit :smileywink:

Kan je misschien even schetsen hoe het bij jou op school is verlopen? Ben wel nieuwsgierig hierna :smileyhappy:

Nog eens bedankt voor de reactie!

MVP
XxGandhixX
Bericht 4 van 6 (438 Weergaven)

Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
- Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
- België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

De openingstijden zijn:
- maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
- zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

zij moeten je wel verder kunnen helpen wanneer je antwoord hebt zou je kunnen posten wat je moest doen zodat je anderen er mee kan helpen?

peace

Member

Member
G-Style1401
Bericht 5 van 6 (434 Weergaven)

Dag XxGandhixX

Ik heb al 5 keer gebeld en had uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. Hun antwoord was zeer "klantonvriendelijk". Ik citeer : " Sorry meneer, u bevindt zich hier op de technische dienst van Sony Playstation. Gelieve u te richten tot het hoofdkantoor in Brussel. Helaas kan ik u geen telefoonnummers of e-mailadressen doorgeven. Maar met google moet u er wel geraken."

Ik zou heel graag jullie de juiste informatie doorgeven, maar ik heb ze zelf nog niet :smileywink:

Groetjes

MVP
Handige_Harry
Bericht 6 van 6 (425 Weergaven)

meschien heb je hier iets aan : http://www.sony.be/lang/nl/section/contact
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws