RPG Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 1

Level 1
SuperModelZX
Bericht 1 van 2 (303 Weergaven)

Remake van Kingdom Hearts 1 & 2 voor de ps3?

hey jongens. ik weet niet als het een leuke idee is. maar ik kreeg het idee opeens vandaag. Kingdom Hearts is voor de meeste mensen wel goed gedaan en leuk. zou het dan mischien een leuke idee zijn voor sony of de makers van de spel om een remake voor de ps3 te maken (dus net als de meeste remakes. op een bluray) en dan met trophys die ook echt haalbaar zijn. ik vond het spel zelf wel haalbaar behalve sommige stuks. maar voor de rest was het echt lache en wel goed gedaan. als hun nou een remake maken en mischien nog meer dingen bij verzinnen om het nog mooier te maken. dan heb je uiteindelijk een hele leuke spel weer terug en kan je nog iets doen voor een beloning of iets in die richting. Ik moet dan wel zeggen 2 was better dan 1 maar als hun een remake maken en op sommige dingen beter maken dan wordt het uiteindelijk heel erg weer leuk voor jong en oud. Als ik meer ideeën krijg dan laat ik wel weer van me horen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 2 (273 Weergaven)

Re: Remake van Kingdom Hearts 1 & 2 voor de ps3?

Dat zal wel gebeuren , maar ik hoop het persoonlijk niet. Ze moeten is stoppen met het op elke handheld uitbrengen van spin offs. Het is tijd voor eindelijk een Kingdom Hearts 3 !
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws