RPG Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

[ Bewerkt ]

Ik kom nooit echt in winkels.In online shops ook nog niet gezien

Ik wil de guide nog wel (gewoon voor de heb, niet om te gebruiken) :smileytongue:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
Dignus
Bericht 62 van 261 (158 Weergaven)

Re: TES Skyrim

Wat is de max level. Wil build maken iets van heavy armor dat dit geen energie meer kost om te dragen... one handed, block en iets met magie er door heen ( paladin achtig ) vandaag een baas tegen gekomen die ik alleen makkelijk met magie kon verslaan. Gelukkig had ik nog een fire staff. Had echt niet geweten hoe ik hem moest killen met shield / zwaard en mijn huidige magie is nog niet echt hoog genoeg.. lvl 9 nu.

Ik gok dat level 50 het hoogste is als ik zo naar de trophies kijk :smileywink:

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 64 van 261 (149 Weergaven)

Idd cap lvl is 50. Momenteel ben ik lvl 24 en ik ben nu mijn perk punten aan't sparen, ik heb er nu 7 en zo ga ik die punten gebruiken, wanneer ik betere skill lvls heb (zoals Two-handed: bijna lvl 80, en smithing bijna lvl 60)

Zo even m'n smithing van 40 tot 75 getraind XD kan ik vanavond even de glass armor maken en improven ^_^ Had wel al zo'n gilded elven armour gemaakt en die heel wat improved waardoor armor op 89 stond :smileyvery-happy: ben benieuwd hoe hoog dat gaat worden met die glass dan!! :smileytongue:

ok smithing nu op 100 :smileytongue: vanavond even kijken of die dragon armor te improven is. Zo niet maar even de save herladen en toch voor de glass armor gaan XD

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 67 van 261 (135 Weergaven)

amai, hoe heb je het zitten trainen, met iron daggers? want ik ben het momenteel ook zo aan't trainen :smileyhappy: (ik ben lvl 60 smithing nu, maar van't weekend nie veel tijd gehad om Skyrim te spelen :smileysad:)

[ Bewerkt ]

Ja gewoon als je Whiterun binnenkomt heb je rechts meteen zo'n vrouw die buiten aan het werk is waarbij je soms nogal wat iron ingots en leather strokes (ofzoiets) kan kopen. En in die winkel wat er aan vast zit kan je binnen ook nog weleens die dingen kopen. Dan 24 uur wachten en dan weer al die dingen van ze kopen (soms hebben ze het niet en moet je nog eens wachten). Als ik in geldnood zat verkocht ik wat dure items bij de winkel iets verder in de stad.

Daarna even gaan slapen in je eigen huis (want dan ben je Well Rested en leer je sneller) en dan idd. alleen maar Iron Daggers maken (meestal deed ik als ik rond de 70 iron ingots had). Als je dat overdag doet kan je ze ook meteen weer aan dat vrouwtje verkopen zodat je niet over-encumbered bent en er nog wat geld voor terug kijkt).

Kost wel wat tijd (vooral met dat wachten), maar uiteindelijk is het wel eerlijk en heb je zo level 100 (en een trophy)

[ Bewerkt ]

Heb net het Light dragonscalearmor gemaakt en geupgrade naar legendary. Armor van 148 :smileytongue: (met behulp van light armor perks).

Moet wel zeggen dat het niet het mooiste armor is (vind elven en glass armor mooier) maar het voelt wel leuk om te hebbe :smileyvery-happy:

Maar toch even voor de zekerheid op internet opzoeken hoeveel armor een glass armor heeft die maximaal geupgrade is en een dragon armor zonder perks :smileytongue: Glass kan je namelijk helemaal upgraden tot (ik gok) epic en dragon alleen legendary

Het was even om te testen ^_^ haha

Edit : even opgezocht. Schijnt dus dat bij heavy armor de Daedric armor het beste is eenmaal fully upgraded (vraag me niet precies hoe, maar moet je even opzoeken op de skyrim wiki), maar bij light armor is het dragonscales armor :smileyhappy: Dus als ik weer ga spelen laad ik mijn oude save, maak ik opnieuw de dragon armor met behulp van potions voor betere resultaten (als ik die heb trouwens XD dacht het wel) en dan heb ik een super armor!!! :smileytongue: Glass sword had ik gelukkig al in een grot gevonden ergens dus die hoef ik ook al niet meer te maken ^_^

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 70 van 261 (139 Weergaven)

Ok nice, ben nu iron daggers aan't maken en ik ben lvl 82, momenteel wel zo goed als blut, dus zal ik weer op quests gaan, tussenin ben ik mijn speech nog wat aan't trainen (lvl 65 momenteel).

Tip voor Speech, niet alles in 1x keer verkopen, alles 1 per 1 verkopen
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws