Beantwoorden
Level 4

Playstation Staff

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Daarjuist kon je nog lezen dat Bethesda een nieuwe update voor Skyrim heeft gelanceerd, maar direct daarna meldden spelers problemen te hebben. Wanneer ze namelijk in het water gingen, blijf het beeld hangen wat als gevolg had dat ze de game moesten afsluiten.

Bethesda is op de hoogte van de problemen en zij raden aan om de game data te verwijderen. Ter info: game data is niet hetzelfde als je save games, dus je vooruitgang in Skyrim zal niet verloren gaan wanneer je de game data verwijderd. Hieronder legt een medewerker uit hoe je dat precies moet doen:

We’ve seen reports of users having issues with the game freezing up when entering water. If you’re having this issue, head to the PlayStation XMB menu, go to Game>Game Data Utility>select Skyrim. From there, press Triangle to receive the option to delete the game data. Delete the game data (note: game data is not the same as your game saves.)

(Bron: PSvid.be)

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/axeldc_

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 201 van 262 (231 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

inderdaad , gewoon patch data verwijderen   ( heb zelf niet de game data verwijderd )en de game werkt zodanig goed nu ! ( volgens mij de twee patchen die in conflict gaan met elkaar )

dat ik me afvraaag waarom kan men dit niet op dag  1 .

0 Kudos
Bericht 202 van 262 (224 Weergaven)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Ik ben benieuwd naar de patch! Heb deze nog niet geïnstalleerd.

0 Kudos
Bericht 203 van 262 (207 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Heb het spel sinds vandaag ook, eens kijken wanneer ik tijd heb om m te spelen. Oblivion heb ik helemaal grijs gespeeld, eerst op de pc drna op de ps3 :smileyvery-happy:
0 Kudos
Bericht 204 van 262 (199 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

werkt voledig hoe het moet nu ( ik versta eigenlijk niet dat een  game niet zo op dag 1 kan zijn, zijn gewoon geen woorden voor of mischien tamezakerij door de €€€€€€€€€ die verdiend moeten worden )

alleen die auto save loop ie nog dikwijls op vast .

framerate = zeer axeptabel zowel in land als in het water , alleen dom dat er niet meer onderwater te doen is .

en dat ge waterbreading spel niet onder water kan uitvoeren als in oblivion .

ik ga de jear editie later koppen in plaats van al die losse dlc ( waarom kan men niet in zulke editie gewoon de laatste patch opzetten ????)

0 Kudos
Bericht 205 van 262 (196 Weergaven)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Spannend d1capo! :smileyhappy: Ik heb zelf Oblivion niet gespeeld, maar misschien zodra ik 'klaar' ben met Skyrim die proberen? Ik ben nu net level 8 geworden, ben een beetje traag maar ben nu met Saarthal quests bezig. Laat maar weten wat je van Skyrim vindt.

Die patch was erg snel geïnstalleerd heb ik het idee? Ik zie nog geen verandering behalve dat alles wat sneller en soepeler loopt. :smileyhappy:

0 Kudos
Bericht 206 van 262 (193 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

pandapandora schreef:
Spannend d1capo! :smileyhappy: Ik heb zelf Oblivion niet gespeeld, maar misschien zodra ik 'klaar' ben met Skyrim die proberen? Ik ben nu net level 8 geworden, ben een beetje traag maar ben nu met Saarthal quests bezig. Laat maar weten wat je van Skyrim vindt.

Die patch was erg snel geïnstalleerd heb ik het idee? Ik zie nog geen verandering behalve dat alles wat sneller en soepeler loopt. :smileyhappy:

Als je na skyrim, Oblivion gaat spelen ga je je dood ergeren aan de grafics. 

Dat het sneller en spoepeler loopt, was het grote probeel. De killshots met pijl & boog zijn ook een leuke extra. 

Misschien vijgen na pasen, maar hebben jullie de female cover al gehoord van Skyrim?

http://www.youtube.com/watch?v=wr-buV4tYOA

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
0 Kudos
Bericht 207 van 262 (185 Weergaven)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Ah dan maar geen Oblivion misschien!

De Skyrim theme van Peter Hollens & Lindsey Stirling is ook cool trouwens met coole video ook. :smileyhappy: Heb je die gezien?

0 Kudos
Bericht 208 van 262 (180 Weergaven)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Ah dan maar geen Oblivion misschien!

De Skyrim theme van Peter Hollens & Lindsey Stirling is ook cool trouwens met coole video ook. :smileyhappy: Heb je die gezien?

0 Kudos
Bericht 209 van 262 (180 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Die van Peter Hollens & Lindsey Stirling heb ik precies nog niet gezien.

Even googlen.

*googlen... googlen... ping*

Deze?

Master bard, als naam is wel goed gevonden. En een gevecht zwaard tegen viool . Al heb ik toch teveel het gevoel dat de klank er zo maar is opgeplakt. Video is geweldig, klank niet echt geloofwaardig.

De bewegingen van Stirling zijn helaas een beetje te vergelijken met haar Spontaneous Me. 

Op één van haar video's is er wel een leuke comment:

So, she likes skyrim, legend orf zelda, dubstep, trance and looks like a supermodel...

Lindsey, MARRY ME!!!

Sommige fan video's zijn toch altijd net ietsje beter dan wat de makers er van brachten.

Heb zo geweldige tallentvolle mensen onmoet om te gebruiken voor andere projecten. Het moet niet altijd bekend Vlaanderen of Nederland zijn waar je een beroep op kan doen.

Sommige van de Skyrim mods, zijn echt geweldig. Jammer dat we ze niet op de PS3 kunnen downloaden. Deus Mons, briljant. Dat ze daar bij Bethesda zelf niet aan gedacht hebben.

Fast forward to 2.30: http://youtu.be/VTgmVqSg-N0.

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
0 Kudos
Bericht 210 van 262 (175 Weergaven)
0 Kudos