RPG Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: Welkom bij het Kingdom Hearts forum!

mijn characters: Sowieso: - olimar (die blijft leuk, of hij nou zuigt of niet) - kirby (hij is weer beter geworden sinds hij in melee zo generfed was, wordt echt vet om weer een met kirby te spelen ) maybe's: - metaknight (als hij naar mijn speelstijl staat... hij kan ook erg zuigen imo) - sonic (hij lijkt me erg vet... maar hij heeft wel combo-moves nodig en ik weet niet of hij die heeft... ik denk namelijk niet dat zijn spin-moves genoeg snelheid hebben...) - ike (als hij niet al te sloom is waar ik wel bang voor ben) - ice climbers (als ze niet te erg zuigen zonder wavedash) - captain falcon (als hij niet te erg is veranderd... hij kan ook erg tegenvallen denk ik) - marth (tenzij hij me nog steeds niet aanstaat qua speelstijl... hij lijkt me erg vet maar in melee pastte hij niet helemaal bij me...) - king dedede (hij lijkt me erg vet maar ik ben er nog niet helemaal zeker van) - ganondorf (ik ben bang dat hij een stuk minder is vergeleken met melee... ik vraag me dus af of ik veel met hem zal spelen) - pokemon trainer (hij lijkt me erg vet maar toch staan een aantal dingen me een beetje tegen... onder andere dat switchen van pokemons) voor de afwisseling: - samus - peach - mario - link characters die ik waarschijnlijk nauwelijks zal gebruiken: - donkey (te langzaam) - fox (hij heeft me nooit aangestaan... ik kan gewoon niet met hem spelen het is een vloek oO) - pikachu (ik heb ook gewoon helemaal niks met pikachu) - mr.game and watch (in melee was ik heel slecht met hem ) - luigi (ik heb hem nooit leuk gevonden) - diddy (ik heb een hekel aan hem sinds mario strikers...) - zelda/sheik (te zwakke aanvallen... sheik heb ik ooit geprobeerd... maar wordt erg saai na een erg korte tijd) - pit (hij lijkt me gewoon niks) - falco (hij lijkt me nerfed... en zijn shine is weg... dat was mijn favo aanval en die zal ik te erg missen ) - snake (ik heb nooit wat met hem gehad) - yoshi (stomme 2de sprong die niet op gang komt en slechte ^b) - wolf (hij lijkt me gewoon niet zo goed en leuk om mee te spelen) - lucario (hij is heel vet, maar ik ben niet zo fan van zijn moveset... al is dit wel een twijfel geval) - ness (ik heb nooit wat met hem gehad en ik haat langzame 2de sprongen... alleen peach is ondanks de 2de sprong nog leuk om mee te spelen) - bowser (hij is te sloom... al is hij misschien wel leuk voor de afwisseling... dus hij is een twijfelgeval) - wario (ik haat hem gewoon ) - toon link (ik heb eigenlijk niks met link... maar hij speelt wel vet... young link daarintegen vond ik maar niks... dus waarschijnlijk toon link ook niet) - robot (tsjah... hij lijkt me echt zwaar *** ) - jigglypuff (veel te licht... en te floaty...) - lucas (ik vind hem gewoon niks... met zijn kuif)
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Vroegen wij daar om? :smileytongue: Dat heb je al gezegt op Wiigamer, lol. De reden om Lucas, is dom. Wario haten, hoe bestaat het? D8 wacht eens... xD je praat nu net als een fan-boy!! DAMN!!!! FANBOY!!!!

Vroegen wij daar om? :smileytongue:
Dat heb je al gezegt op Wiigamer, lol.

De reden om Lucas, is dom.
Wario haten, hoe bestaat het? D8

wacht eens... xD je praat nu net als een fan-boy!!
DAMN!!!! FANBOY!!!!

ik vind nintendo eigenlijk maar een slecht bedrijf... steeds maar dat mario, alles is te simpel... slechte graphics... nauwelijks goede games...

maar ssbb is gewoon zo'n vette game xD melee is mijn favo game en brawl wordt zijn plaatsvervanger :smileysurprised: dus jah... ik ben een ssbb fanboy...

en ik postte het hier ook nog maar ff aangezien ik niet had verwacht dat iedereen die hier kijkt ook op wiigamer zit...

maar wat is jou nickname op wiigamer?

en de reden voor lucas is misschien wel dom :') maar ik heb gewoon niks met hem... hij ziet er niet extreem grappig/leuk/karakteristiek uit... en zijn moveset spreekt me niet aan... dan ga ik niet met hem spelen :smileyhappy:

en wario is gewoon *** :smileytongue: sinds mario strikers heb ik echt een hekel aan waluigi, diddy en wario :smileytongue: ze zijn zo lelijk en irritant xD

Sowieso: Ike Marth Lucas/Ness Snake Captain Falcon Toon Link Link Ook: Samus Zero Suit Samus Sonic Wolf Fox Falco Sheik Pokemon Trainer Mario Luigi Kirby Lucario Ganondorf Voor de lawlz: De rest.

Member

Member
[Januari]
Bericht 645 van 682 (17.814 Weergaven)

Kingdom Hearts, gewoon nog steeds de beste! :Love:

Level 1

Level 1
wesley03456
Bericht 646 van 682 (17.814 Weergaven)

Kingdom Hearts, gewoon nog steeds de beste! :Love: volgens mij zit je verkeerd ze hebben het veranderd in het ssbm forum..
________________________________________________________________________________

*snip* van dit lelijke *snip* forum sjezus elke update word het slechter en lelijker >_>
Signature aangepast door pAvax ivm ongepast taalgebruik

Member

Member
[Januari]
Bericht 647 van 682 (17.814 Weergaven)

Ehh, volgens mij zit jij niet helemaal goed.
En whatever post het toch lekker waar ik zelf wil.

Jullie hebben allebei leuke sigs :smileyvery-happy:

Member

Member
[ruben12345]
Bericht 649 van 682 (17.814 Weergaven)

Nou, KHI en II zijn toch betere games dan het gros van de topgames van deze generatie. :xRolleyes:

Level 1

Level 1
wesley03456
Bericht 650 van 682 (17.814 Weergaven)

Ehh, volgens mij zit jij niet helemaal goed. En whatever post het toch lekker waar ik zelf wil. Nou, KHI en II zijn toch betere games dan het gros van de topgames van deze generatie. :xRolleyes: het was niet serieus :xRolleyes: in de meeste topics hier gaat het over ssbm of een andere game in plaats van kh maar ja ...
________________________________________________________________________________

*snip* van dit lelijke *snip* forum sjezus elke update word het slechter en lelijker >_>
Signature aangepast door pAvax ivm ongepast taalgebruik
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws