RPG Allmän Diskussion

Reply

Mass Effect 3 - Forlænget Afslutning

Eter at flere havde beklaget sig over den måde Mass Effect 3 sluttede på valgte udviklerne BioWare at lave en ny eller rettere en forlænget afslutning som så kommer nu på tirsdag (måske onsdag i Europa), den kommer ikke til at koste ekstra..

Ifølge gameinformer sagde BioWare dette om den forlænge afslutning:

"The Extended Cut is an expansion of the original endings to Mass Effect 3," BioWare said. "It does not fundamentally change the endings, but rather it expands on the meaning of the original endings, and reveals greater detail on the impact of player decisions."

The extended ending adds additional scenes and epilogue sequences. "It provides more of the answers and closure that players have been asking for. It gives a sense of what the future holds as a result of the decisions made throughout the series. And it shows greater detail in the successes or failures based on how players achieved their endings."

Registered: ‎22-11-2011
Message 2 of 8 (235 Views)

Re: Mass Effect 3 - Forlænget Afslutning

EC kommer att släppas den 4 juli i resten av världen. Den 26 juni i Nordamerika.

Mass Effect 3 Extended Cut

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

[ Edited ]

"The Extended Cut will be available to download at no additional charge for Mass Effect 3 game owners starting on June 26 for PC and Xbox 360 customers worldwide. Playstation 3 customers in North America will be able to download the Extended Cut DLC on June 26 and the rest of the world on July 4."

Stakkels PC ejere, Xbox 360 ejere over hele verden og PlayStation 3 ejere i Nordamerika, for de får slet ikke fornøjelsen af at gå rundt og se at resten af verden spiller udvidelsen før dem. Denne fornøjelse er nemlig forbeholdt de europæiske og Asiatiske PlayStation 3 ejere. ÆV BÆV alle andre - hurra for "næsten eksklusive europæiske" PS3 oplevelser :Winner:

Spøg til side... Jeg håber de har fået lavet en god afslutning, for deres første bud var da en smule fesen... "Alle de valg du laver i spillet har betydning, men til sidst er der kun 3 forskellige afslutninger"

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 4 of 8 (223 Views)

[ Edited ]

Vi får se vad de gör. Jag slår vad om att vi får se klippen på Youtube nu i veckan. :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 5 of 8 (212 Views)

Kræver iaf godt med plads, ca 2 Gb hvad jeg lige husker :-D bliver nok ikke det der står øverst på min liste, har ikke engang gennemført det endnu.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

WhiteWolfDK wrote:
Kræver iaf godt med plads, ca 2 Gb hvad jeg lige husker :-D bliver nok ikke det der står øverst på min liste, har ikke engang gennemført det endnu.

//WhiteWolf

Medmindre du virkelig mangler plads så sker der vel ikke noget ved at downloade den gratis DLC.

Se forlængede afslutninger

DLC'en er kommet til 360 og kommer også snart til PlayStation 3. Hvis du vil tage et smugkig på flere af de forlængede afslutninger kan du gøre det her.

Registered: ‎23-09-2004
Message 8 of 8 (195 Views)

European_Gamer wrote:

WhiteWolfDK wrote:

//WhiteWolf

Medmindre du virkelig mangler plads så sker der vel ikke noget ved at downloade den gratis DLC.

Har forlængst byttet HDD til en 320 Gb, men hvorfor downloade noget jeg ikke skal bruge? Så lægger det jo bare på HDDen til ingen verdens nytte, bliver ikke de næste par måneder jeg kommer til at kikke på spillet, har lige Dead Space 2 samt en stak andre der skal leges med først.

//WhiteWolf

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News