Resistance Online

Beantwoorden

Member

Member
[GloriouS]
Bericht 11 van 19 (2.058 Weergaven)

Re: [B&M] De RFOMclan van België!

schrijf jullie in op consolegaming.eu en daag ons uit de tag is tow :smileyvery-happy:

ach, laat ook maar....ik zal maar niks zeggen..
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
[iCe.SwoRd]
Bericht 12 van 19 (2.058 Weergaven)

ik heb het al gezegd :smileywink: btw: rep je naar onze forums gvd... je zit wel constant hier, maar onze forums check je bijna nooit... :xRolleyes:

Level 1

Level 1
Lordirocks
Bericht 13 van 19 (2.058 Weergaven)

Ik zou de clan graag joinen. mijn rank is luitenant en mijn naam is Lordirocks. Ik zit nu in een clan met ook veel mensen maar daar is echt nooit iemand van online. Plz let me join! :smileywink:

Member

Member
[XxNsOmNiAxX]
Bericht 14 van 19 (2.058 Weergaven)

ach, laat ook maar....ik zal maar niks zeggen.. Kerel je moet niet tegen mij zagen. Heb al honderd keer gezegt dat ik een war wil . Kan ik er aan doen dat mijn clangenoten jullie kleuters vind :xRolleyes: En het is erg belachelijk om telkens om mij als schuldige aan te wijzen. Was de eninge die de clan onder druk zette om tegen jullie te spelen :smileysad: Ben zelf van plan om de clan te verlaten, zeker nu de laatste tijd welke manieren vaio heeft getoond. Spreek over onze laatste clanwar gaat na één map zonder boe of ba gewoon offline en dit gedrag voor een leader vind ik mega belachelijk. De mentaliteit in het algemeen begint ook ferm tegen te steken maar goed. Er zitten nog altijd mensen in die ik de moeite vind om er in te blijven dus ja :smileyhappy: En ik geloof jullie omtrend het abort gebeuren, maar besef wel aub dat dit 3 leden waren namelijk faster en s-vaivo de derde man weet ik niet meer van buiten. Misschien smuldier is ook zo'n kutvent :smileytongue: Hun excuus is omdat icesword al tegen de 140 aborts had, maar dit heeft hun het recht nog niet om ook te aborten :smileysad: Hoe dan ook heb respect getoond voor jullie clan toon er aub ook voor mijn clan niet alle leden van tow zijn aborters of hebben de mentaliteit van faster en s-vaio en die derde man :smileywink:

Level 1

Level 1
King_Dark
Bericht 15 van 19 (2.058 Weergaven)

Wie deze clan verlaat mag altijd komen bij DE enige clan van Belgie :smileywink: . Ik zoek nog 8 spelers en hoe meer belgen hoe liever

Level 1

Level 1
King_Dark
Bericht 16 van 19 (2.058 Weergaven)

* de enige echte clan van belgie bedoelde ik

Member

Member
[pspklant]
Bericht 17 van 19 (2.058 Weergaven)

* de enige echte clan van belgie bedoelde ik

Ga aub eens reclame maken voor je clan in je eigen topic! Dit topic is bestemd voor mensen die geïntreseerd zijn in de B&M clan!

Joinen kan nog altijd, alleen moet je wel je naam en é-mail adres geven:smileywink:.

Member

Member
[iCe.SwoRd]
Bericht 18 van 19 (2.058 Weergaven)

Kerel je moet niet tegen mij zagen. Heb al honderd keer gezegt dat ik een war wil . Kan ik er aan doen dat mijn clangenoten jullie kleuters vind En het is erg belachelijk om telkens om mij als schuldige aan te wijzen. Was de eninge die de clan onder druk zette om tegen jullie te spelen Ben zelf van plan om de clan te verlaten, zeker nu de laatste tijd welke manieren vaio heeft getoond. Spreek over onze laatste clanwar gaat na één map zonder boe of ba gewoon offline en dit gedrag voor een leader vind ik mega belachelijk. De mentaliteit in het algemeen begint ook ferm tegen te steken maar goed. Er zitten nog altijd mensen in die ik de moeite vind om er in te blijven dus ja En ik geloof jullie omtrend het abort gebeuren, maar besef wel aub dat dit 3 leden waren namelijk faster en s-vaivo de derde man weet ik niet meer van buiten. Misschien smuldier is ook zo'n kutvent Hun excuus is omdat icesword al tegen de 140 aborts had, maar dit heeft hun het recht nog niet om ook te aborten Hoe dan ook heb respect getoond voor jullie clan toon er aub ook voor mijn clan niet alle leden van tow zijn aborters of hebben de mentaliteit van faster en s-vaio en die derde man kwam ik ff achter :smileyvery-happy: had even niet in dit topic gekeken :smileyvery-happy: weten we wel :smileywink: we maakten enkel een grapje :smileywink: en nu ben je blijkbaar echt ui TOW.. heb je al laten weten dat je bij ons kan try-outen :smileyhappy: maar ff om te vermelden: ja ik heb veel aborts.. maar ik leave bijna nooit omdatk wordt afgemaakt ofzo, altijd domme redenen :smileyvery-happy: + ik was er toen niet bij denk ik :smileyvery-happy:

Member

Member
[Mfie]
Bericht 19 van 19 (2.058 Weergaven)

Naam: Mfie (op ps3 network)
email: michael_fivez@hotmail.com, maar ik kom er nooit op, posr gewoon hier of ik mag of niet. Ik wete niet welke rang ik heb, is zo met een dikke en een dunne streep onder elkaar. Ik heb niet veel wins omdat ik altijd ieder-voor-zich games speel
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws