Resistance Online

Beantwoorden

Member

Member
[GloriouS]
Bericht 511 van 523 (6.917 Weergaven)

Re: Welkom bij: [Dr] Dark Revolution!

Warhawk niets voor je?

Zeg glor wnr is release van ut3?

18 November
maar uiteraard moet je die 18 flexibel opvatten:smileytongue:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Banaan_us
Bericht 512 van 523 (6.917 Weergaven)

zowat met cod4, kleine kans dat ik hem da nog ga halen :smileyhappy:, is meer een game voor te gaan halen als hij mss is afgeprijsd
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Member

Member
[iCe.SwoRd]
Bericht 513 van 523 (6.917 Weergaven)

lol, COD ipv UT :smileytongue: eigen mening natuurlijk.. :smileyvery-happy:

Member

Member
[XxNsOmNiAxX]
Bericht 514 van 523 (6.927 Weergaven)

lol, COD ipv UT :smileytongue: eigen mening natuurlijk.. :smileyvery-happy: Ben ik volledig mee akkoord, moet je wel echt gek zijn :Lol: Op uw vorige post reageer ik niet echt altijd alles ontkennen en tegendraads doen, ben het een beetje moe. Is ook zinloos eigenlijk, Je kon trouwens gemakkelijk je geld gebruikt hebben van je plechtige communie of zakgeld van je bepamperde oudertjes :smileytongue: Als jij mij echt wil wijsmaken dat 60 euro niet veel is voor 10-16 jarige gamer in vergelijking met iemand die 20 is dan moet jij oftewel bepamperd zijn,of gewoon weer als het gewonelijk maar iets zeggen zonder er bij stil te staan wat je eigenlijk wel allemaal leuterd :smileytongue: Ik verwacht een antwoord morgen aangezien je nu al in je bedje moet zitten van je ouders :Lol: @ Glorious waarom zeg je dan interne problemen, als er geen ruzie is. En waar zei ik dat er ruzie was in dr :Lol: @ Rikke zuignaam trouwens en ja ik weet het plumme of xxnsomniaxx is ook een domme naam, maar de uwe overstijgt hem toch met alle klasse :smileytongue: Op wat sloeg uw opmerking eigenlijk, of ben je zo'n naabje die opmerkingen moet geven dat er iemand bezig is tegen zen clangenoten ? Je mag dat doen maar geef je opmerkng tenminste wat inhoud en stijl dan doe je echt niet met zo'n opmerkingen als hhhaha loser :xRolleyes:
Banaan_us
Bericht 515 van 523 (6.927 Weergaven)

lol, COD ipv UT :smileytongue:

eigen mening natuurlijk.. :smileyvery-happy:

nja weet het nog niet echt goed, cod4 ziet er gd uit MAAR dat zijn xbox360 screens en UT is ps3 console tijdelijk exclusive dusja... Ik zal er nog eens moeten over nadenken:smileywink:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Member

Member
[Gwenne_G]
Bericht 516 van 523 (6.927 Weergaven)

Ben ik volledig mee akkoord, moet je wel echt gek zijn :Lol:

Op uw vorige post reageer ik niet echt altijd alles ontkennen en tegendraads doen, ben het een beetje moe. Is ook zinloos eigenlijk, Je kon trouwens gemakkelijk je geld gebruikt hebben van je plechtige communie of zakgeld van je bepamperde oudertjes :smileytongue:

Als jij mij echt wil wijsmaken dat 60 euro niet veel is voor 10-16 jarige gamer in vergelijking met iemand die 20 is dan moet jij oftewel bepamperd zijn,of gewoon weer als het gewonelijk maar iets zeggen zonder er bij stil te staan wat je eigenlijk wel allemaal leuterd :smileytongue:

Sry, voor het tussenkomen van jullie discussie, maar niet voor iedereen van 14-15-16jaar is 60eu veel hoor...
de ene vind het veel de andere weer minder. Ik ZELF vind van niet... ik steek het graag in men games, en mijn ouders laten het ook toe. Want ik spaar en werk ervoor (ben ook 16). En het wilt zeker niet zeggen dat je een game (of paar games) krijgt van 60eu dat je bepamperd bent ofzo. En als je enig kind bent (zoals ik) krijg, of mag je zoizo toch al iets meer van je ouders dan wanneer je 1 of 2 broers/zussen bij hebt.

Dus sry dat ik het zeg, maar is mijn mening:smileywink:

Ik verwacht een antwoord morgen aangezien je nu al in je bedje moet zitten van je ouders :Lol:

@ Glorious waarom zeg je dan interne problemen, als er geen ruzie is. En waar zei ik dat er ruzie was in dr :Lol:

@ Rikke zuignaam trouwens en ja ik weet het plumme of xxnsomniaxx is ook een domme naam, maar de uwe overstijgt hem toch met alle klasse :smileytongue:
Op wat sloeg uw opmerking eigenlijk, of ben je zo'n naabje die opmerkingen moet geven dat er iemand bezig is tegen zen clangenoten ? Je mag dat doen maar geef je opmerkng tenminste wat inhoud en stijl dan doe je echt niet met zo'n opmerkingen als hhhaha loser :xRolleyes:

bij de rest hou ik me buiten
oh, en ik weet duidelijk wel wat 60eu is en betekent. Ook besef ik, en veel mensen van mijn leeftyd (hopelijk) dat wanneer je later zelf gaat werken en geld gaat verdienen, je dan wel zult zien dat het leven degelijk wel geld kost. En dat de waarde ervan ook in andere dingen moeten gestoken worden :smileywink:

Member

Member
[iCe.SwoRd]
Bericht 517 van 523 (6.927 Weergaven)

Ben ik volledig mee akkoord, moet je wel echt gek zijn haha lol, laat het btw ff duidelijk zijn.. als plumme en ik het over iets eens zijn, dan is het zo xD Op uw vorige post reageer ik niet echt altijd alles ontkennen en tegendraads doen, ben het een beetje moe. Is ook zinloos eigenlijk, Je kon trouwens gemakkelijk je geld gebruikt hebben van je plechtige communie of zakgeld van je bepamperde oudertjes ik ben een heidene ^^ niet eens gedoopt ofzo :smileytongue: en ik heb gewoon manieren om aan geld te komen :smileywink: een tijdje ergens meewerken en ik heb weer wat geld, heb denk ik nog € 800 staan op lopende rekening (niet spaar rekening), wat best wel veel is want dat is dus puur van mij en voor eigen gebruik >_> en ik krijg € 5/week! noem je dat bepampert dan!? Als jij mij echt wil wijsmaken dat 60 euro niet veel is voor 10-16 jarige gamer in vergelijking met iemand die 20 is dan moet jij oftewel bepamperd zijn,of gewoon weer als het gewonelijk maar iets zeggen zonder er bij stil te staan wat je eigenlijk wel allemaal leuterd voor een 20 jarige maakt € 60 niet uit idd maar voor een 16 jarige is € 60 ook gewoon doenbaar, weet je rock werchter op zich kost nu al bijna 3x zoveel .. Ik verwacht een antwoord morgen aangezien je nu al in je bedje moet zitten van je ouders had je gehoopt zeker, ik daag je uit.. post om 2am en kijken ofk nog wakker ben dan :smileyvery-happy: @ Glorious waarom zeg je dan interne problemen, als er geen ruzie is. En waar zei ik dat er ruzie was in dr hij mistypt/spreekt zich wel vaker >_> 8jaar eh @ Rikke zuignaam trouwens en ja ik weet het plumme of xxnsomniaxx is ook een domme naam, maar de uwe overstijgt hem toch met alle klasse lol, rikke is zen oude naam btw, tegenwoordig is het NaughtyNurse wat ik best wel grappig vind :smileyvery-happy: Op wat sloeg uw opmerking eigenlijk, of ben je zo'n naabje die opmerkingen moet geven dat er iemand bezig is tegen zen clangenoten ? Je mag dat doen maar geef je opmerkng tenminste wat inhoud en stijl dan doe je echt niet met zo'n opmerkingen als hhhaha loser idd niet zo'n volle post als wij die maken, maar bij hem hoef je niet lang te lezen om de essentie ervan te begrijpen xD en doh, tuurlijk verdedigd hij clan :smileywink: nja weet het nog niet echt goed, cod4 ziet er gd uit MAAR dat zijn xbox360 screens en UT is ps3 console tijdelijk exclusive dusja... Ik zal er nog eens moeten over nadenken:smileywink: exclusief boeit mij zo goed als niks, zolang de game maar goed wordt op ps3, en dat wordt het hoogstwaarschijnlijk ook. bij de rest hou ik me buiten oh, en ik weet duidelijk wel wat 60eu is en betekent. Ook besef ik, en veel mensen van mijn leeftyd (hopelijk) dat wanneer je later zelf gaat werken en geld gaat verdienen, je dan wel zult zien dat het leven degelijk wel geld kost. En dat de waarde ervan ook in andere dingen moeten gestoken worden :smileywink: woot xD

Level 1

Level 1
Drokun
Bericht 518 van 523 (6.926 Weergaven)

ik (16) heb me ps3 en alle rotzooi erbij, net zoals me pc gwoon zelf gekocht (ging nie zo snel met 5 euro per maand weet je)

mja, 60 moet makkelijk te doen zijn voor iemand die het ervoor over heb

oja, en zielige clan heb je als je members je clan niet verdedigen

Member

Member
[XxNsOmNiAxX]
Bericht 519 van 523 (6.926 Weergaven)

ik (16) heb me ps3 en alle rotzooi erbij, net zoals me pc gwoon zelf gekocht (ging nie zo snel met 5 euro per maand weet je) mja, 60 moet makkelijk te doen zijn voor iemand die het ervoor over heb oja, en zielige clan heb je als je members je clan niet verdedigen Ja het is de manier waarop hé, je moet niet beginnen met schelden :smileywink: Verdedig uw clan met argumenten kom je tenminste niet zo ***** over :Lol: @ Ice 5 euro per week is inderdaad bepampert :smileywink: Ik heb nooit zakgeld gekregen, kreeg 60 euro voor men verjaardag van men ouders en dan nog eens 20 euro van men grootouders. In de kerstperiode krijg ik ergens rond de 100 euro. Daarmee moest ik het hele jaar doorkomen, wat me ook lukte. Beetje belachelijk dat je nog zakgeld krijgt op een leeftijd van 16 :smileysad: @ Gwenne g kijk 60 euro op een jaar uitgeven is iddem niet veel, maar iemand van 16 moet keuzes maken. Iemand van 20 kan met gemak heel zen gamelijst kopen. :smileywink: @Ice ik heb niks tegen glorious hoor, heb enorm veel respect voor hem en als hij echt nu 8 is dan is hij ongelooflijk chill. Ik weiger te geloven dat hij 8 is :smileywink:

Member

Member
[GloriouS]
Bericht 520 van 523 (6.928 Weergaven)

@Ice ik heb niks tegen glorious hoor, heb enorm veel respect voor hem en als hij echt nu 8 is dan is hij ongelooflijk chill. Ik weiger te geloven dat hij 8 is :smileywink:

Ik ben bijna 9 alweer
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

wayofplay1.jpg

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws