Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 80

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

09 jul 2009
Door DarkCrusaderBE

DarkCrusaderBE

79%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Dragon Age: Origins

51 reacties 2.793 Weergaven Aangemaakt: 09-07-2009

Preview van Gamez.nl

In Dragon Age: Origins zal je als voorman van de Grey Wardens de strijd aangaan met The Blight, een monsterlijk ras dat werkelijk alles op alles zet om jouw wereld compleet te verwoesten. Je verdedigt hier met je zelfgekozen manschappen de laatste linie tegen deze oprukkende vijand en alles in deze game zal afhankelijk zijn van jouw beslissingen en acties. Eén ding werd ons dan ook als snel duidelijk, dit is een RPG van de bovenste plank.

Legertje bouwen

Om enigszins kans te maken tegen deze demonen hebben de Wardens – die overigens zwaar in de minderheid zijn - een nieuwe held nodig om ze te leiden in hun strijd voor overleving. Uiteraard kruip jij in de huid van deze held en je moet dan ook een leger zien te bouwen dat is opgewassen tegen deze Blight. Maar in Origins heb je natuurlijk meer keuzes dan enkel de manschappen voor je leger te rekruteren. Zoals het een echte RPG betaamt, kun je namelijk ook je eigen held helemaal aanpassen en deze er precies zo uit laten zien zoals jij dat graag wilt.

Niets schokkends

Best leuk natuurlijk, maar nog niets schokkends in de wereld van de Role Playing Games. Het vernieuwende element wordt echter toegevoegd in de vorm van Origins. En dit Origins-systeem zorgt er voor dat de game wel eens anders kan gaan spelen dan alle voorgaande RPG’s van BioWare. Naast de keuzes die je maakt op het gebied van ras, eigenschappen en uiterlijk zal namelijk ook iedere keuze die je in-game maakt niet alleen gevolgen hebben op de manier waarop de wereld naar jou kijkt, maar ook op de manier waarop jij naar de wereld kijkt.

Volgens de ontwikkelaar bepaal je zo dus de vorming van het karakter van jouw personage en het verloop van het verhaal door de keuzes die je maakt, de antwoorden die je geeft en bijvoorbeeld de vriendschappen die je sluit. Door het verloop in deze ‘Origin Stories’ kun je dus als een echte held zegevieren, of je kunt juist compleet de andere kant op gaan. Iets waar iedere gamer natuurlijk wel eens van droomt.

Spirituele opvolger

Als spirituele opvolger van Baldur’s Gate 2 vertoont Origins aardig wat gelijkenissen met deze andere BioWare-titel. Zo speel je de game ook vanuit het isometrische perspectief en lijkt de spelwereld ook aardig op die van de andere BioWare klassieker. Een wereld dus waar je als RPG-fanaat tientallen zo niet honderden uren in kunt gaan vermaken als BioWare zijn hoge kwaliteitsstandaard ook dit keer weer weet te verwezenlijken.

Tijdens de gesprekken met de vele bewoners van deze wereld wordt het klassieke keuzemenu weer uit de kast getrokken, waarbij je uit een aantal mogelijke antwoorden kunt kiezen en waarbij je zo ongeveer wel kunt verwachten hoe de ander zal gaan reageren. Het contact met de andere personages gaat in deze game echter wel een stuk dieper dan we gewend zijn. Gesprekken kunnen bijvoorbeeld leiden tot intieme romances waarbij iemand verliefd op je wordt, maar mensen kunnen je ook juist gaan verafschuwen of alle emoties vertonen die daartussen liggen.

Keuzes maken

De personages hebben ook duidelijk een geheel eigen mening, want verander je namelijk te veel van standpunt tegenover iemand dan kunnen ze je dwingen een duidelijke keuze te maken en er zelfs voor kiezen om jou te verlaten. Iets dat in feite dus betekent dat je een belangrijke speler voor de oorlog uit het team kunt verliezen.

Maar met alleen praten, win je natuurlijk geen oorlog. Er zal ook flink gevochten moeten worden en dit blijkt gelukkig prima te zijn uitgewerkt in Dragon Age: Origins. Je hebt hierbij vier vechters tot je beschikking die je eerder zorgvuldig hebt uitgekozen op hun persoonlijke kwaliteiten. Je kunt ze eenvoudig ergens heen sturen met een simpele muisklik, of je kunt ze vrij bewegen met de bekende toetsen. De kunstmatige intelligentie lijkt hierbij een vrij belangrijke rol te gaan spelen, want als jij met een strijder aan het vechten bent, lijken de overige drie kompanen prima hun mannetje te staan in de strijd.

Tachtig acties

Het wordt echter een stuk ingewikkelder als je gaat letten op alle mogelijke acties van de verschillende leden van de crew. Ieder personage beschikt namelijk over twintig actie-slots onder in beeld, en dat betekent dus dat er in totaal maar liefst tachtig verschillende acties zijn waaruit je kunt kiezen. In de korte tijd dat wij met de game aan de **bleep** konden was het onmogelijk om hier enig overzicht in te krijgen, maar als je hier thuis op je dooie gemak voor gaat zitten, kan dit voor een ongekende diepgang zorgen tijdens de gevechten.

Tel daar bij op dat het mogelijk is om verschillende krachten met elkaar de combineren om zo grootschalige aanvallen uit te voeren en de mogelijkheden zijn echt eindeloos. De combat in de game ziet er overigens zeer goed uit. Een gevecht met een draak bijvoorbeeld gaat gepaard met een overdaad aan magische lichtstralen en een vuurzee uit de mond van de draak wordt prachtig en realistisch weegegeven op het scherm.

Grafisch laat Dragon Age: Origins er dan ook zeker geen gras over groeien. Vooral de lichteffecten zijn zeer indrukwekkend te noemen. De spelwereld doet misschien nog enigszins statisch aan, maar misschien dat BioWare deze omgevingen nog iets meer leven kan inblazen voordat de game eind oktober in de winkels verschijnt.

Dragon Age: Origins lijkt als spiritueel opvolger van Baldur’s Gate 2 de hoge verwachtingen meer dan waar te gaan maken. De speelsessie die wij met de game hadden, was dan misschien aan de korte kant, het smaakte zeker naar meer. Een game als deze kan natuurlijk alleen optimaal ervaren worden als je nachten lang door kunt halen met jouw persoonlijk en met zorg samengestelde personage. Met een game als deze in het vooruitzicht is oktober helaas nog heel ver weg voor RPG-liefhebbers.

Officiële Site: http://dragonage.bioware.com/

Trailer: http://www.gametrailers.com/video/sex-dragon-age/49053

Gameplay: http://www.gametrailers.com/video/sloth-battle-dragon-age/52501

deze game ga ik zeker halen :)

LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
02
/16

Boryoku

88%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Boryoku
geaccepteerde oplossing
Double post.

FIJN het spel liep net voor de eerste keer vast tijden het laad scherm.

Na de herstart kreeg ik de melding van nieuwe DLC.. Blood Dragon Armor (van de redeem code) en voor 7 euro de Warden's Keep :)

Nog geen Golem though (van de andere redeem code) :(

Tis maar goed dat ik m'n wallet onnodig had gevuld voor de Fallout 3 DLC :)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dragon Age: Origins

02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

ok, dus voor iedereen die zegt dat de Blood armour set niet werkt is omdat het een chain-quest is dat vrij gespeeld can worden.

om shale te hebben in je team moet je hem eerst verslagen.

en op de vraag van rogue, het is eigenlijk iets interessants.

er is een quest in het begin zodat je een Wardog kan krijgen in je team. je weet wel voor je "In the Wilds" quest moet doen ga je eerst naar een quest icontje daar vraagt die of je die hond wilt verdoven. later vind je een bloem in de wilds die moet je afgeven aan hem en dan gaat die mogelijjk zeggen "als je wilt kan ik die hond aan u geven (Werkt enkel bij mijn Rogue tot nu toe, ben nog aan het zien bij wie het nog werkt)"

later na het gevecht en als je Morgaina in of niet in je team hebt, ga je direct in een gevecht richting Lorderen stad. daar kom je je hond tegen en kan je kiezen of je die bij je wilt of niet (is wel handig omdat er stukken zijn waar hij zijn Territorium kan bakenen als een echte hond(wordt hij meer dominant en kan hij meer dmg delen)).

Ook voor iedereen die een Arcane mage wilt hebben, je kan dat worden als je richting te quest van de Weerwolven gaat naar de ruïnes. daar ergens kan je een Phylactese flesje vinden op de grond en moet je van alles vragen (voor diegene die geen mage hebben, het kan goed zijn voor latere mages die mogelijk in je team komen omdat je (ik weet niet hoe) ertussendoor kan switchen.

Shapeshifter mage is bij de Toren 'Circle of Magi' als je een mage begint. daar kom je darkspawn tegen en kan je denk ik een shapeshifter worden (ben daar gestopt met mijn mage - andere char).

Bloodmage is het slechtse wat je kan worden omdat je VEEL Health verliest door spells te gebruiken (als je een Bloodmage gaat worden zorg ervoor dat je een healer mage bij je hebt of anders ga je zien hoeveel je je team mag genezen met potions).

voor Rogue kan je het beste ofwel Assassin of Ranger. want een rogue heeft Dexterity nodig om veel dmg te delen.

later zal ik nog wat meer zeggen als ik wat nieuwe dingen heb geleerd.

Tussen haakjes voor iedereen die nog geen Dragonage Origins heeft. Het is een must to buy omdat je VEEL mogelijk heden hebt tussen alle conversaties

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

ok hier komt een double post

zover ik weet heb ik Shale in mijn team. wat ik ondertussen weet is dat die een HEKEL heeft aan Gevederde dingens :D

hij spreekt u altijd aan als "Het" omdat je eigenlijk gewoon een levend ding bent net als alles rond u. Hekel aan Mages denk ik, omdat zijn commentaar nogal... hoe zeg ik het, uitdagend.

nog voordat het mss fout kan lopen omdat hij zijn vroegere meester heeft vermoord, of zo wordt het verteld in de stad waar je die tegen komt.

hoe begint de quest?

je krijgt een mark op je map helemaal links, daar staat iets op van Warenwagen ofzoiets. die geeft u een control rod om het te controleren, en je moet wat worden zeggen om het te activeren. wanneer dat klaar is kan je naar het zuiden gaan waar een Golum iccontje staat. daar ontmoet je Darkspawn en dan zie je de golum staan. eerst krijg je die niet wakker maar dan ga je een Brouwerij binnen. daar kom je nog wat Darkspawn tegen en wat mensen en dwergen achter een schild. daarna kan je kiezen of je iemand helpt zijn dochter te vinden. als je ja zegt dan kom je die helemaal verder tegen in de Brouwerij.

daar kom je ook een "Pratende" kat (demon) tegen. tot zover is ze dood gegaan omdat de demon haar lichaam wou.

daarna na de demon dood is ga je verder met je quest en terug naar die meneer. die geeft je de juiste woorden om de Shale vrij te laten. daarna ga je gewoon naar buiten en bevrijd je die van zijn versteende toestand.

hoe je met hem praat is denk ik van belang.

Shale is een Warrior met zoals alle golums denk ik sterke aanvallen dat ofwel stunnen ofwel uber dmg doen.

vertel verder wanneer ik wat verder ben.

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Boryoku

88%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Boryoku
geaccepteerde oplossing
Het verhaal van Shale gaat verder als je Ironfor.. uhm.. uh.. hehe.. Als je de super irritante en zeer overdreven langdradige quest van de dwergen doet of gedaan hebt.

Als je trouwens de quest van Shale begint terwijl je level 22 bent dan krijg je Shale als level ongeveer 21 en dan heeft ZE alle skills geleerd.. Raar genoeg is dit niet mogelijk als je dit zelf doet (Zonder Tomes) ;)

Er zitten wel een paar bugs in het spel (Not counting the Gold-Talent-Skill exploit).. Ze zijn niet schadelijk.. Maar wel irritant.
• Soms kan je een Skill Tome niet gebruiken op een teamgenoot.. De tips die ze geven over het verkopen en herkopen werkt niet altijd.. Wat ik doe ik dat ik ze in de persoonlijke kist gooi (DLC).. Het spel save.. Herlaad.. En de Tome er dan weer uit haal.. DAN kan ik ze wel ineens weer gebruiken.
• Soms als je een volledige set van een armor aan doet krijg je geen set bonus.. Saven en het spel herladen hersteld dit.. vaak.
• Er is een quest [Places of Power] waar je in 4 gebieden een source of power moet activeren.. Maar als je ze alle vier activeer blijft de quest soms incompleted waardoor je de volgende Mage sidequests niet kan beginnen.
• Ook al ben je bevriend en beloved door Zevran.. Om wat voor rede dan ook kan het gebeuren dat je hem uiteindelijk moet doden.. Wat dus NIET zou moeten gebeuren ALS je 'm goed bevriend zou zijn.
• Aan het eind van het spel krijg je legers onder je controle (Mensen, Dwergen, Mages, Elven/Weerwolven) Deze kan je oproepen met de (L2] en door advanced te kiezen.. Maar als je een leger kiest kan je vervolgens geen andere meer kiezen wat wel zou moeten kunnen.. Je zou namelijk moeten kunnen wisselen wat 'nodig' is aan het eind.. Tis niet ECHT nodig maar ze raden het wel overal aan.

Anyway.. Ik moet nog maar 2 trophies, weeeeeeey.. De mage moet level 20 worden (Nu level 16) en de Rogue moet level 20 worden (Nu level 8) So close yet so far.. Jammer genoeg kan je in dit spel niet XP farmen.. Vijanden respawnen niet :(

Ik hoop wel dat er 'snel' een grote DLC komt van bv een nieuw gebied.. Northern InContinent of zoiets :)

Mijn Bioware Account (Inloggen is een must om gegevens van andere te zien) De characters zijn al 4 dagen niet geudatedededdd.. En er staan er slechts 4 van de 6? die ik heb.
Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

Verdomme!!!

ik kan niet meer verder bij de dwergen omdat zij de laatste zijn om iedereen zijn treaties te gebruiken. balen...

maar ik heb wat dingens gezien die wel handig zijn,

Mage: Blood magic + Spiritual healer, reden: je gebruikt hp en spiritual healer geneest de rest ervan simpel nietwaar? idem voor Arcane warrior + shapeshifter.

rogue: Assassin + Duelist of Bard + ranger : daar kan je zelf iets voor bedenken.

warrior: als je tanking warrior gaat dan kan je beter Champion en Berserker zijn zo niet dan templar en reaver

over de Reaver, hoe krijg je die??

heb de cults gedaan in Haven city en nu weet ik eigenlijk niet wie mij dat nog kan leren. en voor ranger wie kan dat u leren?

en over zevran: WEL euh... ik heb daar 1 woord voor: Bi, zijn leven als Crow assassin was simpel dus prostietutie ook <.<

Domme ik kan niet verder bij de dwergen terwijl voor Bhelen wou gaan omdat dat iets interesants was. heb die Leader van de Carta verslagen maar kan niet meer verder dus iemand enig idee wat ik kan doen? de bovenste vragen mag je ook beantwoorden ^.^

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

sorry voor Double post maar heb nog een vraagje waar kan ik nog Drake scales vinden??? heb ondertussen 2 sets van drakescales maar niet die van Blood dragon Armor. of is dat toch dat je je moet inschrijven op hun site en dat pas dat kan krijgen? ben in de war...

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Boryoku

88%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Boryoku
geaccepteerde oplossing
(Alle trophies, wohooo)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om de Blood Dragon Armor te krijgen moet het spel opstarten en dan kiezen download-content en druk dan op driehoekje om de code in te voeren.. Daarna download je de boel.

Als je vervolgens het spel speelt dan ga je naar je KAMP toe en de dwerg verkoopt alle 4* de onderdelen.

* Let op!
Als je een nieuw character aanmaakt dan heb je standaard al 1 onderdeel van het harnas in bezit en dan hoef je slechts 3 onderdelen te kopen.. Deze kan je gebruiken voor de gold-exploit om jezelf een lekkere hoeveelheid goud te geven aan het begin van het spel, lol.

Het is ook mogelijk als je een nieuw character start om BIJNA 2 Blood Dragon Armors te krijgen.. Helaas mis je het harnas omdat deze niet verkocht word :(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay dus je bent voor Bhelen gegaan (Ik juist niet.. EN ik blijf bij m'n keuzen helemaal nadat ik de Dwarf Nobel origins had gespeeld, lol)

• Als je de Carta verslagen hebt moet je met Bhelen praten en gaat hij zeuren over zijn ultieme plan van conquest (Weet je nog dat ik zei dat dit zeer langdradig was?!)
• Je begint nu de quest voor de ANVIL.. Je moet dus door vele tunnels lopen, hehe.
• Je krijgt aan het eind van deze quest de keuze of je de Anvil kapot maakt ja of nee elk van deze opties zal je een trophy geven.. Bewaar dus VOORDAT je de kamer ingaat zodat je de save kan herladen voor de andere trophy.
• Na het gevecht en je kan weer lopen dan moet je WEER een aparte save maken omdat je nu de kroon die gemaakt is aan een koning moet toekennen.. Ja ook al ben je voor Bhelen gegaan.. Je kan alsnog voor de ander gaan.. Hier krijg je dus ook een trophy voor.. Dus herlaad de oude save weer en kies de andere, lol.

Hier staat het stap voor stap.. Ongeveer.
http://wikicheats.gametrailers.com/index.php/Dragon_Age:_Origins_-_PC_PS3_XB360/Walkthrough#Caridin.27s_Cross

'Small' dragon scales.
• Je krijgt ze van middel grote draken.. Als je alle draken verslagen hebt tijdens de URN quest dan heb je genoeg voor de harnassen die voor je gemaakt kunnen worden.. 9 or 10 geloof ik.

'Big' dragon scales.
• Tijdens (of na) de Urn quest kom je op een gegeven moment eventjes buiten terecht en misschien krijg je de scene met de draak te zien (Afhankelijk van je keuze).. Als je goed kijkt dan zie je een GONG staan.. Als je deze gebruikt dan komt er een grote blauwe draak naar beneden.. Versla deze en je krijgt een scale.

• Als je alle Gifts van Morrigan aan haar geeft (Grimoire is geloof ik de trigger van deze quest) dan vraagt ze of je haar moeder wilt doden ivm een groot geheim waar je achter komt.. Dood je haar moeder dan krijg je een scale.

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

ja ben voor bhelen gegaan maar dat was omdat ik een human mage heb die naar macht hunkert dus ^.^. zelfs als ik doe "Shifting sides" voor naar harrowmont te gaan heb ik die kist al opengedaan dus lig ik op dat vlak ook vast. zal denk ik opnieuw moeten met mijn mage (domme en hij was al uber sterk, kost blood magic en Spiritual healer :( )

bij mijn Dwerg noble warr ben ik voor Harrowmont gegaan. heb met mijn dwerg WEL verder kunnen gaan.

en dat van Blood dragon armor, heb shale en Warden keep gedownloaded langs het spel (shale met de gratis in doos keycode) maar voorBlood armor staat er gewoon niet bij. kan het niet downloaden noch zien waar die staat. is er gewoon niet de content. beetje (sorry voor grove taal) klote.

en btw Grats voor al je tropheeën :D

(ik zal die Blood dragon Armor hoe dan ook te pakken krijgen xD)

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Boryoku

88%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Boryoku
geaccepteerde oplossing
Das klö†úh, ik heb wel meer gehoord dat er promo-codes NIET in de doos zat.. Ander moet je Blood Dragon Armor kopen.. Als dat kan.. De Shale DLC heeft een prijskaartje als je 'm zonder code koopt.. Maar of BDA dat ook heeft?!

'Return to Ostagar' com'n soonish.. Het speelt zich af voordat jou character King Cailen gaat helpen.. Dus.. eigenlijk.. waarschijnlijk.. Een nieuwe Origin die niet goed afloopt, lol. -> http://dragonage.bioware.com/addon/ <-
Bericht bewerkt door Boryoku op 01-12-2009 10:47 AM
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

geen wonder dat BDA er niet bij stond...

ik ben nooit op de Dragon age origins server geweest...

heb deze avond eens opgezet en die zei "dragon server is down" en dan dacht ik mogelijk komt het daardoor. dus ik even checken, na de honderste keer dat ik checktte en ineens staat die er.

dus voor de BDA moet ik nu niks meer doen. en ik weet wie mij Berserker kan leren.

dus nu moet ik weten wie mij shapeshifter, reaver en ranger kan laten leren.

weet jij dat mss Boryoku wie deze dingens mij kan leren?

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Boryoku

88%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Boryoku
geaccepteerde oplossing
Ik weet niet precies meer wie me wat had geleerd.. Er zijn soms meerdere manieren om iets te leren.. Er zijn volgens mij nog meer manieren om ze te unlocken.

Dit soort skills zijn aan te zettten als je level 7, 14, en volgens mij 21 bent (Omdat je tijdens deze levels een punt krijgt)

Shapeshifter (Mage):
• Via Morrigan, je moet wel goed bevriend zijn.
• Via een TOME die je kan kopen in Brecilian Outskirts aka Dalish Camp.

Reaver (Warrior):
• Tijdens de Urn of Ashes moet je de urn vernietigen met bloed.. Je krijgt als reward bloed dat je kan drinken.. Dus je kan hoe dan ook daaaaaaag zeggen tegen Leliana :(

Ranger (Rogue):
• Via een TOME die in je kamp verkocht word.

----

Arcane Warrior (Mage)
• In de Brecilian ruins in de Gem die je op het altaar moet zetten.

Assassin (Rogue)
• Via Zevren.. Natuurlijk moet je goed bevriend zijn, lol, UGH!
• Via een TOME te koop in de Alienage nadat je de slavendrijvers verslaat.

Berserker (Warrior):
• Via Oghren, je moet wel goed bevriend zijn.
• Via een TOME te koop in Denerim.

Blood Mage (Mage):
• Van de demon die in Connor zit.. Let op.. Blood Mage kan later problemen geven, waaronder met Wynn :(

Bard (Rogue):
• Via Leliana, je moet wel goed bevriend zijn.
• Via een TOME te koop in Orzammar.

Champion (Warrior):
• Als je Arl Eamon van Redridge mountains (lol) red met de Urn of Ashes.
• Via Loghain, je moet wel goed bevriend zijn.. Loghain in je team geeft wel problemen met Alistair :(

Spirit Healer (Mage):
• Via Wynn, je moet wel goed bevriend zijn.
• Via een TOME die je kan kopen in Denerim.

Duelist (Rogue):
• Via Isabela in de The Pearl.. Je moet haar verslaan met een kaart spelletje (Deze verloopt niet eerlijk) Als je cunning?! niet hoog genoeg is (Geloof ik) MOET je bv. Leliana bij je hebben, ze zal een tip geven als je stopt na een paar keer verliezen.

Templar (Warrior):
• Via Alistair, je moet wel goed bevriend zijn.
• Via een TOME te koop in je kamp.
Bericht bewerkt door Boryoku op 02-12-2009 12:31 PM
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

jamie_fox19

36%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jamie_fox19
geaccepteerde oplossing

ahh bedankt daarvoor.

Edit: heb reaver gepakt maar ben zonder mijn favoriete bard gegaan. lol da is raar die blijft nog in mijn team en is nog altijd bevriend is dat normaal??

Bericht bewerkt door jamie_fox19 op 04-12-2009 12:16 PM
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
02
/16

Deimos_Olympian

64%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Deimos_Olympian
geaccepteerde oplossing
gold-exploit  hoe werk deze?
Beantwoorden
0 Kudos

04
/16

WWWouter

93%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
WWWouter
geaccepteerde oplossing

Ik heb deze game gister besteld.

Hopelijk wordt er snel aan de deur met een pakje gebeld!

Volgende week heb ik namelijk veel tijd,

En kan ik uren in de game kwijt :D

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

BF-Phoenix86

48%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
BF-Phoenix86
geaccepteerde oplossing

Heb na ruim 3 weken spelen de platina gehaald.

Ook geen problemen gehad met de codes, heb ze in het game-menu ingevoerd gewoon precies gedaan wat er op et kaartje stond.

Met de Blood Dragon Armor en Starfang ben je bijna niet te stoppen ;)

Kan ook aanraden om Ogren met de Juggernaut set mee te nemen.

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Rockywoman

68%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Rockywoman
geaccepteerde oplossing

Sinds vandaag Dragon Age in mijn bezit.

Mijn eerste rpg game...
Ziet er super gaaf uit allemaal en wat een mogelijkheden zeg...

Oef..Gaat behoorlijk wat tijd in zitten eer dat ik dit allemaal onder de knie heb!

Beantwoorden
0 Kudos

daagRe: Dragon Age: Origins

04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
pAvax
geaccepteerde oplossing
Jup! En dan nog te bedenken dat er al 6 verschillende 'start-verhalen' zijn en een paar verschillende eindes :)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: daagRe: Dragon Age: Origins

02
/16

Rockywoman

68%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Rockywoman
geaccepteerde oplossing

Dit spel noem ik nog eens waar voor je geld :)

Dacht altijd dat ik niets aan RPG's zou vinden.

Beantwoorden
0 Kudos

04
/16

pAvax

98%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
pAvax
geaccepteerde oplossing
Wat voor ras en klasse speel je? :)
Ben nu bezig met een Mens, man en voor de tweede keer een warrior. Wil die +250hit trophy behalen ;)
Echter was mijn eerste personage een mannelijke Elf uit het bos :)
Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Rockywoman

68%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Rockywoman
geaccepteerde oplossing

Ik ben bezig met mens, vrouw, warrior...

Beantwoorden
0 Kudos

02
/16

Nos_feratu

92%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Nos_feratu
geaccepteerde oplossing

pAvax schreef:
Wat voor ras en klasse speel je? :)
Ben nu bezig met een Mens, man en voor de tweede keer een warrior. Wil die +250hit trophy behalen ;)
Echter was mijn eerste personage een mannelijke Elf uit het bos :)

250 hit schijnt erg moeilijk haalbaar te zijn met een warrior en veel beter te doen met Rogue of Mage....heb ik ook maar gehoord. Ik heb de eerste playthrough gedaan met een een warrior en de trophy nog niet, ben nu bezig met Rogue.

Waar ik wel van baal is dat ik de Traveler Trophy nog niet heb. Had kunnen zweren dat ik met mijn Warrior alle locaties ben afgeweest, maar kennelijk heb ik toch ergens wat gemist....ga het met de Rogue maar opnieuw proberen.

Beantwoorden
0 Kudos

Geavanceerd
U moet aangemeld zijn om bijlagen toe te voegen
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer