SOCOM HQ

Beantwoorden

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 11 van 19 (819 Weergaven)

Re: 1.50 slechtste patch ooit.

ik vind deze patch toch niet slecht hoor buiten dat ik soms niet meer kan switchen.

en in patch 1.60 zal er veel vernieuwing zijn (normaal gezien)

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
sjokosjaak
Bericht 12 van 19 (793 Weergaven)

De patch heeft zoals dat altijd het geval is positieve en negatieve effecten.

Negatief:

- niet kunnen switchen van team

- veel bericht over die operation could not be completed

Positief:

- Veel wapens zijn beter in balans gebracht

- Weinig glitches

- Beter laadtijden

- Clantags ingame

- Timer voor het starten van de game

- Bugs die zijn verwijderd

- Bij eliminatie kun je nu als commando en merc winnen

Owja en voor de mensen die niet kunnen switchen druk even op select om je friendslist naar voren te halen druk daarna op rondje voor cancel en TAHDAH! je kan switchen.

Ik ben van mening ondersteund door de bovenstaande feiten dat het spel er zeker op vooruit is gegaan, niet zeuren dus en lekker gamen want er valt nog steeds veel plezier aan deze titel te beleven.

sjokosjaak TrophyCard

SnIpInGDEVIL schreef:
Nou ik ging spelen en het lijkt nu echt helemaal nergens meer op. met een DE 50 schiet je nu iemand in zn voet al dood. De famas waar veel over werd gepraat dat noobs die famas gebruiken nu er niet meer mee kunne schiete nou ik zal je vertellen de famas is nog precies hetzelfde. En als toppunt de cf punten slaan helemaal op hol iemand die eerst 0 punten hat heeft er nu 70 ofzo!! Kortom deze patch is een lachertje heel socom is er door verklaaid zachjes uitgedrukt hier hebben we gewoon 2 maanden ofzo op zitten te wachten het lijkt werkelijk waar nergens op socom voor de patch was beter dan nu over een maand ofzo speelt iedereen met een DE 50 hahah of is socom gewoon dood al die mooie verhalen dat er geen foutje meer in zou zitten dat zien we nu wel weer ik speel socom vanaf nu niet meer dan moeten ze al een nieuwe uitbrengen die slant six niet heeft gemaakt!!!!!!!!!

Heb jij de andere socom games ook gespeeld ? De .50 is altijd al 1 shot kill geweest. De FAMAS is een lekker wapen, en is wel degelijk aangepast. En de punten ? zijn die zo belangrijk ?

De patch heeft wel degelijk een aantal dingen verbeterd in de game. Zo zijn er diversen glitches gefixed, er is een timer in de game lobyy gekomen,  ingame zie je nu ook de clan tags, laadtijden zijn verbeterd, het wapen wheel is veranderd, clan war systeem, wapens zijn aangepast. Dus de patch heeft wel degelijk een aantal verbeteringen.

Dat de game niet helemaal perfect is ok, je moet socom confrontation ook niet vergelijken met andere socom games. Als ik dat zou doen, zijn alleen Socom 1 en Socom 2 dé games die het hem gedaan hebben. Het enige wat ik bij socom confrontation nog mis is dat ze de snelheid van het gamen moeten versnellen, zowel het rennen lopen, draaien ect ... dit is voor mij nog het enige wat mij ervan weerhoudt om veel socom cf te gaan spelen ...

The Prophet - [E-G] Elite Gamers - www.elite-gamers.eu
Another Day Another Night - Twitter - Facebook

tja watcha gonna do bout it. en sjokosjaki het probleem van nie kunnen switchen is niet eg een probleem toch.ff op select en rondje en je kunt switchen.anyway ik amuseer me steeds nog wel op socom hoor.zeurpieten:Peace:

Gisteren binnen gehaald , en erg tevreden hier :smileyhappy: :smileywink:

Level 1

Level 1
Fire_Lock
Bericht 16 van 19 (697 Weergaven)

Ik begin weer van Socom te houden net zoals vroeger :smileywink:
spinny.gif

Level 1

Level 1
Silver__Eagle
Bericht 17 van 19 (681 Weergaven)

hahahaha,. die kerel is egt grappig die deze topic begon

deze patch rockt,. 

je kunt nu tenminste switche van wapen tijdens het lopen,. :smileyvery-happy: eindelijk

en de famas is zeker slechter :smileyhappy: hijs minder gericht. 

en de snipers en De zijn sterker :smileyvery-happy: eindelijk, tenminste realistisch 1 shot 1 kill

Level 1

Level 1
SureShot-Shane
Bericht 18 van 19 (653 Weergaven)

ik vind het klote dat ik het volume van mijn medespelers niet meer omlaag kan doen....nu komen de meeste die hun gain hoog hebben staan nog overstuurder binnen ...ik kon voor de patch het volume nog wel naar beneden halen helaas

Level 1

Level 1
Silver__Eagle
Bericht 19 van 19 (567 Weergaven)

dat probleem heb ik niet, ik speel met me headset van socom 2,. daar zit een volume knop op
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws
Nieuwe oplossingen