SOCOM HQ

Beantwoorden

Level 1

Level 1
superchan
Bericht 801 van 911 (687 Weergaven)

Re: SOCOM Confrontation BETA!

hi

ik wou vragen aan mensen die deze beta al aan het spelen is doordat de gfx beter is zijn de mijnen van terro nu  beter zichtbaar?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
Josti
Bericht 802 van 911 (657 Weergaven)

Dit is leuk in theorie, maar de praktijk werkt toch iets anders. Zojuist deze truc uitgeprobeerd bij mijn zwager. Downloaden en installeren werkt prima voor hem, echter nu kan het wel spelen dankzij mij maar krijg ik nu bij opstarten een foutcode (80029752).

Enige idee, hoe hier dan mee om te gaan. Neem aan dat jij ook tegen dit probleem bent aangelopen gezien het feit dat jij deze actie ook hebt toegepast!

Iemand nog een code die die aan mij wil geven? :smileyvery-happy::smileytongue:
Beta Tester
JoodNL
Bericht 804 van 911 (630 Weergaven)

Josti schreef:

Dit is leuk in theorie, maar de praktijk werkt toch iets anders. Zojuist deze truc uitgeprobeerd bij mijn zwager. Downloaden en installeren werkt prima voor hem, echter nu kan het wel spelen dankzij mij maar krijg ik nu bij opstarten een foutcode (80029752).

Enige idee, hoe hier dan mee om te gaan. Neem aan dat jij ook tegen dit probleem bent aangelopen gezien het feit dat jij deze actie ook hebt toegepast!

Over 24 uur is jou account weer bruikbaar....maar weet niet of dat ook zo is als hij hem er nog bij hem op heb staan.

Zou um bij hem er gewoon afhalen en over 24 uur werkt het weer bij jou!

Level 1

Level 1
gamefreak2
Bericht 805 van 911 (625 Weergaven)

de Beta start niet op ik krijg elkes keer een fout melding!

Level 1

Level 1
Porta_NL
Bericht 806 van 911 (598 Weergaven)

Oke dan gamefreak,Voor deze keer alleen,stuur die code maar even naar mij op  :smileyvery-happy:

Level 3

Level 3
pplakke
Bericht 807 van 911 (588 Weergaven)

ik kan moelijk vergelijken aangezien ik nooit de eerste socom speelde maar ik heb vandaag mijn manetjes aangepast.

je had 2 soorten de militairen en de rebelen dacht ik maar dat speelt geen rol de detais zijn hoofd een stuk of 6 zijn er beschikbaar en er kunen denk ik nog unlockt worden.wat baarden apart brilen en hoofdeksels telkens met unlocks denk ik drie stemgeluiden.

wapens met 2 aanpasingen mogelijk bv laser richt ding en granaat afschiet stuk enz..

kleren ook aanpasbaar in kleur voor 3 map soorten voor woestijn,nacht en stad ook drie buletproof versies maar naargelang je sterker neemt word je slomer der staat zo een balkje van groen naar oranje rood die zich vult naargelang kleding gewicht en wapens explosieven.

dan heb je nog 2 maal keuze uit explosieven of granaaten of rookgranaten enz.

nu heb ik wel ervaren in de demo dat er een hapering zit voor het laden van die dingen soms grafix zeg ik niet veel over omdat het niet ingame is maar op een blouwe achtergrond.

zo ik hoop dat nieuwsgierigen er iets mee zijn.

ps wie heeft de motorstorm demo wil die pleas ook iets posten in dat subforum bedankt. 

pplakke TrophyCard

Level 1

Level 1
fantasyboyNL
Bericht 808 van 911 (578 Weergaven)

pplakke schreef:

ik kan moelijk vergelijken aangezien ik nooit de eerste socom speelde maar ik heb vandaag mijn manetjes aangepast.

je had 2 soorten de militairen en de rebelen dacht ik maar dat speelt geen rol de detais zijn hoofd een stuk of 6 zijn er beschikbaar en er kunen denk ik nog unlockt worden.wat baarden apart brilen en hoofdeksels telkens met unlocks denk ik drie stemgeluiden.

wapens met 2 aanpasingen mogelijk bv laser richt ding en granaat afschiet stuk enz..

kleren ook aanpasbaar in kleur voor 3 map soorten voor woestijn,nacht en stad ook drie buletproof versies maar naargelang je sterker neemt word je slomer der staat zo een balkje van groen naar oranje rood die zich vult naargelang kleding gewicht en wapens explosieven.

dan heb je nog 2 maal keuze uit explosieven of granaaten of rookgranaten enz.

nu heb ik wel ervaren in de demo dat er een hapering zit voor het laden van die dingen soms grafix zeg ik niet veel over omdat het niet ingame is maar op een blouwe achtergrond.

zo ik hoop dat nieuwsgierigen er iets mee zijn.

ps wie heeft de motorstorm demo wil die pleas ook iets posten in dat subforum bedankt. 

en zo hoort et ook keuzes hoe je je vijand sneller en makkelijker kan afmaken

maar het is ook een team spel dus het is wel belangrijk dat je samen helpt en niet als een gek knalt 

en ik denk ook dat socom ook zo gewild wil hebben

Level 1

Level 1
Doomi
Bericht 809 van 911 (570 Weergaven)

Ik heb nog een key voor de gene die mij als eerste een pm stuurt.

Level 1

Level 1
Josti
Bericht 810 van 911 (531 Weergaven)

JoodNL schreef:

Josti schreef:

Over 24 uur is jou account weer bruikbaar....maar weet niet of dat ook zo is als hij hem er nog bij hem op heb staan.

Zou um bij hem er gewoon afhalen en over 24 uur werkt het weer bij jou!

Dank voor de info! Geeft me een gerust gevoel. Lijkt me derhalve raadzaam deze "geweldige truc" niet nog een keer te proberen. Werd door andere vrienden ook al benaderd, maar dat lijkt me dus niet raadzaam?

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws
Nieuwe oplossingen