SOCOM HQ

Beantwoorden

Level 1

Level 1
MrSoKoLoV
Bericht 1 van 3 (441 Weergaven)

Socom Stats Error/Bug

Het is nu al de 2de keer dat ik inlog op Socom Confrontation en alles weer op nul staat. Dit kan alleen veranderd worden als je uit je clan gaat en iets later weer joined. Dit is toch niet normaal hé mensen?! By the way, mijn statistieken staan niet op nul vanwege cheaten of glitchen, dus daar heeft het niets mee te maken.

Waar is de tijd van Socom 2 toch naar toe zeg....

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
WWWouter
Bericht 2 van 3 (434 Weergaven)

Re: Socom Stats Error/Bug

Ja echt ***** is dat man, het enige waarom ik wel is ziek van die game wordt.

Ook net weer, ik had 1 van mn beste rondes ooit en zou zeker mvp worden op een map waarop ik dat nog niet ben geweest, kapt de game er ineens mee :X

WWWouter TrophyCard

Level 2

Level 2
Rahzasu
Bericht 3 van 3 (375 Weergaven)

Re: Socom Stats Error/Bug

Dat is de trage server die opspeelt. Je hoeft er echt je clan niet voor te verlaten hoor... Gewoon even wachten. Vervelend, maar nu ook weer niets om de game om af te breken.
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws
Nieuwe oplossingen