Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 111

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

17 jul 2009
Door RickJamez

RickJamez

47%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Vote Al Die @#$% Teamkillende Votende Lag Amerikanen!

[ Bewerkt ]
40 reacties 1.162 Weergaven bewerkt 17-07-2009
Die Amerikanen beginnen me echt de keel uit te hangen.
Ik  wou laats een vriend joinen in n room.
Alleen was zijn kant vol dus moest ik bij de tegenpartij..
Ok ik zit nu in het spel en net als de ronde begonnen is word ik eruit gevote en uitgelachen..
Als er iets niet is wat mij nog pissiger maakt is dat het....
Triest Volk is t in onze servers nog wel de baas komen spelen..
En dit is niet de eerste keer..
Ik vind dat we het gewoon hun af moeten leren..
Ik zeg het tegen iedreen op socom en blijf het zeggen..
Vote die amerrikanen eruit 1 voor 1 en allemaal..
Ze komen heir alleen maar teamkillen,ons eruit voten & nemen lag mee..
Laat ze dat maar bij hun eigen servers doen..
Ze moeten wete dat ze niet welkom in onze servers zijn tenzij ze neit lopen te klooien..
Wij nederlanders voten antuurlijk ook wel eens op elkaar..
Ma altijd met n reden of uitleg..
En zoeizo komen we elkaar ooit wel eens tegen in n room om t dan nog uit te praten het je echt dwars zat..
Van me land genoten heb ik t liever dan een amerikaan die denkt dat ie beter is dan jij in elk opzicht..
Mijn punt is als je een amerikaan ziet in n room of n meerder heid vote ze er gewoon uit..
Ik neem aan dat jij ook wel eens gevote bent door zo n amerikaan..
Want ik ken der wel n paar...
Bericht bewerkt door RickJamez op 17-07-2009 01:41 AM
0 Kudos
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
02
/16

Aroxe

26%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Aroxe
geaccepteerde oplossing
Mij is dat nog niet over komen :P en misschien moeten ze op zen minst het teamkillen patchen, in de zin van de geteamkillde geen deadth meer te geven.
0 Kudos

Re: Vote Al Die @#$% Teamkillende Votende Lag Amerikanen!

02
/16

Pardoel_NL

53%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Pardoel_NL
geaccepteerde oplossing
dat zou wel een stuk beter zijn maar ik wordt ook knettergek van die gasten ik wil gerust een potje met hun spelen maar niet op die manier.

Greetz Pardoel_NL
0 Kudos

02
/16

XtHunter

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XtHunter
geaccepteerde oplossing

Maar het grappige is, de Amerikanen beginnen de Amerikanen te haten. Je hebt de gezellige amerikanen, beetje luidruchtig, maar super leuk om mee te spelen. En ja, aan de andere kant de irritante teamkillende amerikanen.

Omdat er steeds meer gevote word, geteamkilled, uitgescholden zonder rede, komen veel amerikanen naar onze servers toe. Op zich kan ik het wel begrijpen, als dit in de NL servers zou gebeuren zou ik ook naar UK of US servers gaan.

0 Kudos

08
/16

ShadowhunterrX

85%
08 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
ShadowhunterrX
geaccepteerde oplossing

Sry laaste is niet zo , ze joinen gewoon overall waar ze kunnen spelen of kloten of verzieken.

Japan zitten ze , zitten overal. Moe je ze maar is vragen wat voor server ze zitten weten niet eens waar ze heen gaan.

0 Kudos

02
/16

XtHunter

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XtHunter
geaccepteerde oplossing
Ik speel regelmatig met Amerikanen, en kijk vaak op US socom forum.. en voor veel amerikanen geld dat laatste wel.
0 Kudos

08
/16

ShadowhunterrX

85%
08 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
ShadowhunterrX
geaccepteerde oplossing
( Om even aan tevullen ) En ze vinden het gek dat het lagg op socom , omdat hun overal ronddansen :P
0 Kudos

02
/16

dbschr

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
dbschr
geaccepteerde oplossing
Ja, die tering Amerikanen beginnen me ook de keel uit te hangen. Ik zit in een ranking game, ik sta op nr.1 ik loop met de hostages naar de extractionpoint, kom er zo'n tering amerikaan me neerschieten. Loopt met mijn hostages, en pikt mijn winst in, vervolgens proberen ze mij eruit te kicken maar ronde eindigt, ik word boos en schiet bij de volgende spawn die teamkiller dood. Word ik er ***** uitgekicked.
0 Kudos

Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing

dbschr schreef:
Ja, die tering Amerikanen beginnen me ook de keel uit te hangen. Ik zit in een ranking game, ik sta op nr.1 ik loop met de hostages naar de extractionpoint, kom er zo'n tering amerikaan me neerschieten. Loopt met mijn hostages, en pikt mijn winst in, vervolgens proberen ze mij eruit te kicken maar ronde eindigt, ik word boos en schiet bij de volgende spawn die teamkiller dood. Word ik er ***** uitgekicked.

zodaar word je ziek van @#$^^&&**((( report hem

ze moeten gewoon teamkill eruit halen dan gaat het beter 

Bericht bewerkt door XxGandhixX op 15-08-2009 08:38 AM
0 Kudos

[ Bewerkt ]

02
/16

Fire_Lock

64%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Fire_Lock
geaccepteerde oplossing
Gewoon opgendonderd met die gasten. Ze verzieken het spel. Voten is altijd al een proleem geweest, om de kleinste dingetjes word je al gevote. Maar ik ben het ermee eens dat die janks gewoon op moeten donderen :@
0 Kudos

spinny.gif
02
/16

XtHunter

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XtHunter
geaccepteerde oplossing

XxGandhixX schreef:

dbschr schreef:

zodaar word je ziek van @#$^^&&**((( report hem

ze moeten gewoon teamkill eruit halen dan gaat het beter 

Bericht bewerkt door XxGandhixX op 15-08-2009 08:38 AM

Waarom teamkill eruit halen? Ik zou eerder zeggen dat mensen voortaan zelf een ranked room kunnen maken. Kunnen ze hetzelf allemaal regelen 

0 Kudos

02
/16

dbschr

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
dbschr
geaccepteerde oplossing
We moeten als er 1.6 update uitkomt met KCT, gewoon een grote nederlandse clan starten, en dan in iedere ronde voten we al die Amerikanen gewoon eruit :robotmad:
0 Kudos

02
/16

dbschr

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
dbschr
geaccepteerde oplossing

Vandaag, hoef nog maar een keer te winnen en dan heb ik nieuwe rank en medailles en al die *****. En sluipschutter insigne als ik iemand dood met silenced pistol. Maar, ik word iedere keer geplaatst bij een kapot dom ***** team. Zo kom ik in een team terecht die probeert te glitchen maar zwaar faalt erin en vervolgens van achteren neergemaaid word door de vijand terwijl ze hem notebenen aan zien komen. Ik ben iedere keer de enige die over blijft en iedere keer de hoogste kills heeft. Was maar uit het spel gegaan want de domheid van mijn team zorgde er bijna voor dat ik me playstation 3 uit het raam gooide zo ergelijk was het. Vervolgens kom ik in me favoriete map urban wasteland terecht in een andere ranking game. 

En wat gebeurd er, kom ik weer in een team vol met domme klote amerikanen die niks kunnen. Enige wat ze doen is rushen en vervolgens, 5 seconde later, boom heel me team dood. Weer de enige die over is, vervolgens weet ik met sniper 4 van de 5 van de tegenpartij dood te maken. Wat gebeurd er, gaan ze me eruit voten omdat het te lang duurt. Ik haat dat echt, hun zijn zo fcking dom om niet een goede tactiek toe te passen, en dan mij eruit gaan lopen kicken omdat het te lang duurt. Het is niet call of duty wat je hier speelt met respawn maar socom. Maar ja, dat vergeten sommige mensen nog wel eens lijkt het wel.

Uhm ergelijk, gelukkig zijn de meeste nederlanders niet zo retarded. 

02
/16

XtHunter

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XtHunter
geaccepteerde oplossing

dbschr schreef:

Vandaag, hoef nog maar een keer te winnen en dan heb ik nieuwe rank en medailles en al die *****. En sluipschutter insigne als ik iemand dood met silenced pistol. Maar, ik word iedere keer geplaatst bij een kapot dom ***** team. Zo kom ik in een team terecht die probeert te glitchen maar zwaar faalt erin en vervolgens van achteren neergemaaid word door de vijand terwijl ze hem notebenen aan zien komen. Ik ben iedere keer de enige die over blijft en iedere keer de hoogste kills heeft. Was maar uit het spel gegaan want de domheid van mijn team zorgde er bijna voor dat ik me playstation 3 uit het raam gooide zo ergelijk was het. Vervolgens kom ik in me favoriete map urban wasteland terecht in een andere ranking game. 

En wat gebeurd er, kom ik weer in een team vol met domme klote amerikanen die niks kunnen. Enige wat ze doen is rushen en vervolgens, 5 seconde later, boom heel me team dood. Weer de enige die over is, vervolgens weet ik met sniper 4 van de 5 van de tegenpartij dood te maken. Wat gebeurd er, gaan ze me eruit voten omdat het te lang duurt. Ik haat dat echt, hun zijn zo fcking dom om niet een goede tactiek toe te passen, en dan mij eruit gaan lopen kicken omdat het te lang duurt. Het is niet call of duty wat je hier speelt met respawn maar socom. Maar ja, dat vergeten sommige mensen nog wel eens lijkt het wel.

Uhm ergelijk, gelukkig zijn de meeste nederlanders niet zo retarded. 

Ja daar kan ik dus ook echt niet tegen, iedereen rushen en jij blijft constant als enigste over tegen 6 of 7 man. En dan nog gaan zeiken ook als je niet wint..
 Amerikanen zijn op zich niet erg, maar als er eenmaal 2 in een room zitten dan gaat t verkeerd. Dan komen clanleden erbij, vrienden erbij, en dan krijg je het gezeik. Ach ja, zo kan ik nog wel ff doorgaan. 

0 Kudos

08
/16

ShadowhunterrX

85%
08 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
ShadowhunterrX
geaccepteerde oplossing
lol wat voor taktiek moet je in dit spel hebbe , je hebt maar 2 keuzes rushen of lekker achter muurtje wachten zo bagger is dit spel.
0 Kudos

02
/16

Fire_Lock

64%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Fire_Lock
geaccepteerde oplossing
Het spel is niet bagger mensen maken het spel bagger. Het echte socom gevoel is weg zoals socom2. Zelf speel ik nog regelmatig met veel plezier socom ca en confrontation speelt ook lekker maar er zijn altijd weer van die mensen die het verpesten. Ik vind wat al eerder genoemd is hier, dat je weer een eigen ranked room kan maken met je eigen rules. Zo zal het voor iedereen leuker worden want je kan spelen zoals jij dat wilt. En maak dan ook direct zo optie dat alleen maar mensen uit je eigen land je room kunnen joinen ^^.
0 Kudos

spinny.gif
03
/16

De_Dude1907

84%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
De_Dude1907
geaccepteerde oplossing

Fire_Lock schreef:
Het spel is niet bagger mensen maken het spel bagger. Het echte socom gevoel is weg zoals socom2. Zelf speel ik nog regelmatig met veel plezier socom ca en confrontation speelt ook lekker maar er zijn altijd weer van die mensen die het verpesten. Ik vind wat al eerder genoemd is hier, dat je weer een eigen ranked room kan maken met je eigen rules. Zo zal het voor iedereen leuker worden want je kan spelen zoals jij dat wilt. En maak dan ook direct zo optie dat alleen maar mensen uit je eigen land je room kunnen joinen ^^.

Volledig mee eens ^^ .

laatst over paar maand nog eens socom gespeeld en toen waren er ook usa mannetjes die vote iedereen eruit als je geen engels sprak in een NL room -__- plus had je in één ronde geen kill dan werd je ook nog eens uitgekickt :/  

0 Kudos

02
/16

lcer

80%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
lcer
geaccepteerde oplossing

daarom word bij on dezelfde tactiek als hun gebruikt.

effe bij players met kijken en dan eruit voten

wel snel zijn want het zijn net ratten zo snel vermenigvuldigen ze

0 Kudos

02
/16

Fire_Lock

64%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Fire_Lock
geaccepteerde oplossing
Het punt is denk ik duidelijk. Nu maar hopen dat playstation hier goed over na gaat denken en er wat aan gaat doen.
0 Kudos

spinny.gif
02
/16

XtHunter

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XtHunter
geaccepteerde oplossing

Fire_Lock schreef:
Het punt is denk ik duidelijk. Nu maar hopen dat playstation hier goed over na gaat denken en er wat aan gaat doen.
Dan kunnen we nog lang wachten.. 

0 Kudos

02
/16

Fire_Lock

64%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Fire_Lock
geaccepteerde oplossing
Ik zat toenet ff dieper het forum in te kijken, en ik zie dat het niet de eerste keer is dat hier over geklaagd word. Mensen doe hier wat!!!!
0 Kudos

spinny.gif
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer