SOCOM HQ

Beantwoorden

Re: Wat Vinden we van socom 4

Voor de mensen die problemen met het draaien pas gewoon je draaiinstellingen aan en zet het op sneller dan komt dat vanzelf wel goed heb k zelf ook gedaan namelijk verder ben k wel tevreden met het spel

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
Lelocky
Bericht 12 van 39 (577 Weergaven)

Ik vind draaien niet echt het probleem. 

Denk na COD op Insane (10) kan jij zo snel draaien? In Socom heb ik hem nu ook op het snelst staan en ik vind het aardig realistisch.

TimisCool

Level 1

Level 1
sjokosjaak
Bericht 13 van 39 (546 Weergaven)

het draaien is prima aangepast op de snelheid van bewegen van de characters. Als je vindt dat hij te snel draait dan heb je denk ik altijd al een probleem met shooters gehad. Draait hij te langzaam voor je dan zoom je te snel in. Inzoomen hoeft echt alleen als een tegenstander ver weg is anders kun je gewoon zonder in te zoomen schietenen dan draai je ook wat sneller.

Ik ga een hoop lol aan dit spel beleven iig.

sjokosjaak TrophyCard

In 1 woord: Bagger!

Level 4

Level 4
Lelocky
Bericht 15 van 39 (490 Weergaven)

2 uur geleden move gekocht en met Socom uitegeprobeerd. Nu weer terug brengen bij de media markt. Wat werkt dit klote :smileysad:
TimisCool

Level 1

Level 1
KAIN-VoX
Bericht 16 van 39 (479 Weergaven)

ik herrinner me dat je bij de ouwe socom de optie had om de camera nog verder achter je mannetje te zetten waarom is dat nu niet.zwaar irritand zo ''ghost recon'' achtig

Level 1

Level 1
sjokosjaak
Bericht 17 van 39 (472 Weergaven)

de camera is een groot punt van feeback van de community. De makers hebben aangegeven dat ze bezig zijn met het expirimenteren van nieuwe camera's en de werking hiervan. Het schijnt echter nogal ingewikkeld te zijn. Ze zullen niet een twee een nieuwe camera hebben.

Andere punten waar aan gewerkt wordt:

- point gun wanneer je in de buurt van een enemy bent

- de accuracy van de guns

- grenade arc

- een toon wanneer je begint te praten

- alle vervelende bugs met games die door gaan ook al heeft een team al gewonnen, respawn delay enz. enz.

Zipper is druk bezig om de game nog te tunen. Ik vind hem nu al best okee spelen en heb er veel lol mee. Ik hoop dat ze de game zo goed blijven ondersteunen.

sjokosjaak TrophyCard

Level 4

Level 4
Lelocky
Bericht 18 van 39 (468 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Hoppa weer 134 euro terug. *snip*

TimisCool

[ Bewerkt ]

De core van de game is al geen nu al zo geen SOCOM dat dit met patches moeilijk te verhelpen is.

Ik noem maar wat punten:
- Lobbies
- Dpad Lean
- Het gebruik van OTS en ADS view
- Gamemodes
- UCRR
- Geen pistols
- Run button

En dit zijn zo maar een paar punten die zie niet kunnen fixen via een patch of niet willen fixen. Ook is het maar de vraag of de grenade arc nog terug komt.
Natuurlijk ben ik ook voor het innoveren van de SOCOM franchise maar hou dan tenminste wel de basis van de SOCOM games. (het liefst de succesvolle socom games, deel 1 en 2 dus)

Level 1

Level 1
DMTRlPPeR
Bericht 20 van 39 (389 Weergaven)

Klopt, zal hem misschien kopen omdat ik niet achter wil blijven:-(

Maar dit is geen SOCOM meer totaal anders!!

Beetje jammer, HOPE THEY RESTORE SOCOM THE WAY IT WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws
Nieuwe oplossingen