SOCOM HQ

Beantwoorden

Level 1

Level 1
ynnivtje
Bericht 1 van 4 (265 Weergaven)

Zal socom online blijven?

Met battlefield 3 en call of duty MW3 in het verschiet vraag ik mij af als socom nog veel aantal online spelers zal kennen?

Zal het onderdeel blijvend doorgaan?

alvast bedankt

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
Macspark
Bericht 2 van 4 (260 Weergaven)

Re: Zal socom online blijven?

Natuurlijk zal SOCOM online blijven.

De game heeft een heel grote groep aanhangers die zullen blijven spelen, ongeacht welke andere shooters er uitkomen. Ik vind het trouwens niet te vergelijken (Socom en vb Battlefield).

Ook de vorige SOCOM (Confrontation) kende nog volle game-rooms lang nadat hij was uitgekomen (zelfs dit jaar nog).

Maak je dus maar niet te snel zorgen :-)

Level 1

Level 1
ynnivtje
Bericht 3 van 4 (257 Weergaven)

bedankt voor u antwoord alvast!

ik begon echt van socom te houden omdat het meer tactisch is en je ook rap van hero to zero kan gaan

in andere games zoals battlefield en mw3 is dit een hele andere gameplay, daar is het schieten om te schieten!

Speel jij zelf ook nog veel? anders mag je mij altijd eens toevoegen kunnen we samen in groep eens suppression spelen :smileytongue:

Member

Member
iNsTiiNcTz--82
Bericht 4 van 4 (227 Weergaven)

Maat ik speel confrontation nog steeds, vind die 4 een namaak combinatie maar socom is het zekr niet of had nooit zo genoemd moeten worden in ieder geval.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws
Nieuwe oplossingen