Beantwoorden
22 mei 2011
Playstation Staff

FPS

8 reacties 332 Weergaven Aangemaakt: 22-05-2011

wat maakt volgens jullie een goede FPS?

ik vind bv dat je snel zodra je de disk in je ps3 doet moet kunnen gamen daardoor speel ik bv minder KZ3 en BFBC2 omdat dat te lang duurt om te laden

verder vind ik dat BV BFBC2 een super game maar het laden duurt zo lang

moeten de wapens uit real live komen of moeten ze verzonnen zijn zo als Resistance serie

moetene er squads team play in zijn of doe je veel solo gamen

wat is de beste game voor jullie?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 9 (332 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Re: FPS

Wat voor mij 't meest boeide was Call Of Duty 3 , en dit is ook de enige die ik met plezier online speelde en zowel ook qua single player. 

0 Kudos
Bericht 2 van 9 (320 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

De enige goede FPS hoeft voor mij persoonlijk maar aan 1 voorwaarde te voldoen.

ER MOET GEEN ENKELE AMERIKAANSE PROPAGANDA IN VOORKOMEN!!!!!

Ik word zo kotsmisselijk van al die shooters waarin amerika of amerikaanse soldaten in voorkomen. Het is altijd weer dezelfde propaganda die ze door onze strot proberen te douwen. Amerika is altijd de "goede" en de tegenstander altijd de "slechte" en op het eind wint Amerika altijd. Oh... wat verlang ik naar een game waarin het eens andersom is. Wie verlost ons van deze propaganda sjit?

Bericht 3 van 9 (296 Weergaven)
Level 7

Playstation Staff

mee eens Am4deos:smileywink:

0 Kudos
Bericht 4 van 9 (279 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

In mijn ogen zijn er heel veel goeie FPS games. Te lang laden hierbij buiten beschouwing gelaten, dit heeft namelijk niks met de gameplay te maken. Een goeie FPS moet gewoon doen wat het wil doen en alles moet kloppen. Kijk bijvoorbeeld naar Resistance. Deze serie heeft geen echte realistische wapens maar dat hoort zo. Je hebt in ieder gevaal wel het gevoel dat er een groots gevecht bezig is tussen mens en chimera. En daarnaast is de schietaktie ook nog eens goed.

Bij mij is het belangrijk dat de wereld klopt en dat het schieten goed aanvoelt. Dit is een van de redenen waarom ik wel COD speel en geen Battlefield. Hoe goed battlefield ook op de pc is op de ps3 kunnen ze het richten gewoon niet lekker maken. Dit breekt voor mij de game.

ps. Amerikaanse propeganda is niet verwonderlijk in games. Noem maar een oorlog waar USA niet aan meedoet en eerlijk is eerlijk ze denken altijd dat ze de goede zijn. Voor mij dus geen reden om een game niet te spelen.

sjokosjaak TrophyCard
0 Kudos
Bericht 5 van 9 (209 Weergaven)
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Er zijn genoeg goede FPS games, en tja meningen en smaken verschillen natuurlijk...

Maar ik vind persoonlijk Killzone, Crysis & Resistance erge goede FPS games!!

0 Kudos
Bericht 6 van 9 (193 Weergaven)
0 Kudos
Level 10

Playstation Staff

Counterstrike.. dat was een goede fps, helaas zal die nieuwe het niet gaan worden bij mij..
Verder vermaak ik me gewoon met iedere FPS, i like to shoot :smileytongue: Op zn tijd een House of the Dead om mn Dreamcast met mn light gun of Duckhunt op de NES... of is dat geen FPS... als ik het alleen speel??
0 Kudos
Bericht 7 van 9 (187 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Ik speel graag "realistische" shooters, het mag al wel eens wat moderner zijn zoals de nieuwe aliens die eraan komt maar de Battlefield reeks spreekt me tot nu toe het meeste aan.

Ik ben ooit begonnen met BF 1942 op de pc en ik denk dat ik elke BF in de reeks heb gespeeld tot nu toe.

0 Kudos
Bericht 8 van 9 (159 Weergaven)
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Wat Jarno zegt, zolang het een shooter is met moderne wapens en gadgets vind ik het tof, moet niet TE hightech worden want dan wordt het ingewikkeld en minder leuk.
+ wat Am4deos zegt, kap nou eens met die USA reclames...
Image and video hosting by TinyPic
0 Kudos
Bericht 9 van 9 (154 Weergaven)
0 Kudos