Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 19

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
27 nov 2017
Door Kenneloth

Kenneloth

• MVP
97%
05 Rang
voortgang

[Community Review] Star Wars Battlefront 2 Singeplayer

[ Bewerkt ]
2 reacties 204 Weergaven bewerkt 27-11-2017
27 nov 2017
Door Kenneloth

yay.png          nay.jpg  

Verhaal is canon            Veel bugs en glitches

Graphics zijn top           Maar één kant van het verhaal

Upgrades                       Campaign is erg kort

En voelt daarom niet af...

Star Wars Battlefront 2 is het langverwachte vervolg op Star Wars Battlefront ontwikkeld door DICE en uitgegeven door EA. De meeste kritiek die Battlefront destijds kreeg ging over het missen van een degelijke singleplayer, Battlefront 2 beschikt dan ook over een singleplayer en die gaan wij uitgebreid beoordelen ZONDER spoilers.

Singeplayer, yes!?

We hebben eindelijk een singleplayer, die opgebouwd is uit kleine missies die gemiddeld 10 tot 20 minuten duren en dat is naar mijn gevoel toch een gemiste kans. Ik had echt gehoopt dat we een dikke singleplayer kregen met awesome characters, levels, wapens en Star Wars. Oke, eerlijk is eerlijk, er is genoeg Star Wars maar te weinig singleplayer. Het voelt als een hele lange tutorial, wel met een ontzettend spannend verhaal! De missies variëren wel lekker, geen missie was hetzelfde.

Een van de grote pluspunten is wel dat het spel je stimuleert verschillende loadouts te proberen. Zo kun je elke keer wanneer je dood gaat je loadout aanpassen, dit heeft als voordeel dat je zelf tactieken kan gaan ontwikkelen om de desbetreffende level door te komen, tevens hebben ze dit gedaan om je voor te stellen aan loadouts die je kunt gebruiken in de multiplayer.

Grafisch prima.

Grafisch is de game dik in orde, vooral de gevechten met de X-Wing zien er geweldig uit. Waar de game wel is in tekort schiet zijn de animaties en vooral de momenten wanneer characters rennen, het lijkt wel alsof ze aan het trainen zijn voor een marathon. Het level design is een tikje saai. De levens lijken één op één uit de multiplayer te komen. Begrijp me niet verkeerd, de levels zien er prima uit, en zijn zeker geschikt voor multiplayer matches maar je kunt gewoon merken dat ze niet zijn ontwikkeld voor de campaign.

To be continued…

Eerlijk is eerlijk. Wil je Battlefront 2 kopen voor de singleplayer dan is mijn advies te wachten tot de game in de aanbieding is, er is momenteel te weinig singleplayer. Ik was zelf zo’n drie tot vier uurtjes bezig en dat is gewoon te weinig voor een game van dit kaliber.  

Er is wel goed nieuws! EA heeft bevestigd de singleplayer te willen uitbreiden met story DLC. To be continued dus…

Alternatieven:

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
Twitter: @Kenneloth | PSN: Kenneloth

Playstation Helpdesk:
Nederland - 020 709 5025
België - 02 588 42 40

Ma t/m Vrij 09:30-19:30
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
05
/16

Kenneloth

• MVP
97%
05 Rang
voortgang
Kenneloth
geaccepteerde oplossing

Hoop dat EA snel verder gaat met het uitbreiden van deze game, het verhaal in z'n huidige vorm is niet klaar.

Beantwoorden
0 Kudos

Twitter: @Kenneloth | PSN: Kenneloth

Playstation Helpdesk:
Nederland - 020 709 5025
België - 02 588 42 40

Ma t/m Vrij 09:30-19:30

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
96%
10 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

Joepie, eindelijk een serieuze Single-player in het Star Wars universum! Ik heb de Single Player ook gespeeld, en ben het helemaal met Kenneloth eens. Het verhaal is -typisch Star Wars- best voorspelbaar, maar onderhoudend. Het is leuk dat je je bekende SW helden tegenkomt, en *spoiler, dus de rest gaat in de spoiler-tag*

Spoiler

zelfs kan spelen! Wel vreemd is het einde, waarbij je met Kylo Ren kan spelen, en inzicht krijgt hoe zijn mind-melt (oeps, verkeerde gameserie) nou precies in zijn werk gaat! Die episode lijkt er een beetje vreemd in geplakt, en volgt niet logisch op de rest van het verhaal.

Sowieso lijkt het verhaal erg niet af, en dat klopt dus ook met die aankomende Single Player DLC.

Hoogtepunt van de SP campagne voor mij: de secties waarin je ruimte-gevechten mag voeren!

De SP campagne samen met de arcade-modus zijn voor niet-multiplayers zoals ik een flinke vooruitgang. Is dat voldoende om een aanschaf te verantwoorden? M.I. niet als je echt helemaal nooit online wil spelen, daarvoor is dit toch nog steeds te veel een MP gerichte game. Maar mocht je na de Sp de smaak te pakken hebben en je online willen wagen, dan heb je in ieder geval een prima introductie gehad, en voel je je snel thuis.

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!

Beantwoorden
0 Kudos

Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer