Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 70

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04 apr 2017
Door CyberDie21

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang

[Community review] Ghost Recon Wildlands

[ Bewerkt ]
2 reacties 163 Weergaven bewerkt 05-04-2017
04 apr 2017
Door CyberDie21

sackblij.png

sackboos.jpg

Veel vrijheid

De AI is hit en mis

Hele grote wereld

Wereld voelt wel leeg aan

Drop in en out co-op

Missies kunnen heel irritant zijn

Veel aanpassingen

download.png

Intro

Ghost Recon Wildlands plaatst de speler als een Ghost uit de bekende Tom Clancy reeks in Bolivia, waar een drugskartelleider genaamd El Sueno aan de macht is gekomen. En het is aan jou en 3 vrienden om deze leider na te gaan en uiteindelijk de vrede terug te brengen in Bolivia.
Hoe je uiteindelijk bij hem uitkomt is geheel aan de speler. Want na de eerste missie kan je gaan en staan waar je maar wilt en kan je letterlijk iedere missie starten.

Bolivia is groot, heel groot

En dan merk je meteen hoe groot de map is die Ubisoft aan je voorschotelt. Overal waar je kijkt kan je naar toe. Te voet, met een moter vliegtuig ofzelfs een boot je kan overal naar toe en je kan iedere missie starten. Bolivia is opgedeeld in een aantal kleinere deelgebieden met ieder een aparte leider, die je kan verslaan nadat je de missies in het deelgebeid hebt gespeeld. En ze zijn onderverdeeld in 4 categorieen om het makkelijk te zeggen. Productie, vervoer, invloed en security. En moe meer deelgebieden je hebt gehaald per categorie hoe hoger in de boom je mensen kan uitschakelen en uiteindelijk het hoofd van het kartel, El Sueno.

Achtergrond verhaal

Waarom de Ghosts zijn gedropt wordt uitgelegd in het begin van het verhaal. Een drugskartel is aan de macht gekomen in Bolivia en nadat er eerst een oogje werd toegeknepen door de wereld, worden uiteindelijk de Ghosts naar Bolivia gestuurd om orde op zaken te stellen. En dat ben jij als speler. Je kan tijdens het aanmaken van je charater kiezen uit heel veel verschillende kenmerken voor het uiterlijk, de kleding heel divers. En in tegenstelling tot The Division kan je dit tijdens het spel ook nog gewoon aanpassen.

Team of solo

Iedere missie die je ziet op de hele grote kaart kan je zelf spelen, aangevuld met 3 AI mensen of met 3 echte mensen van vlees en bloed. Echter als je met 2 speelt dan worden de andere 2 plekken niet opgevuld. En ook is het vreemd dat je de AI hoort praten als je ergens rond rijdt, maar je ziet ze nergens als je met je buddy aan het spelen bent.

Want ook vraagtekens tijdens mijn speelsessies bracht was de AI van de gasten waar je tegen speelt. Soms dan kan je het halve kamp neerleggen zonder dat ze maar een kik geven. En de andere keer leg je 1 gast neer met je sniper van meer dan 200 meter en dan is meteen het hele kamp op de hoogte dat je er bent.
Maar de AI van je teamgenoten is wel zo gemaakt dat die gewoon het kamp rond kunnen lopen zonder dat de vijand ze zien en ze zullen je ook altijd proberen weer in leven te krijgen mocht je een keer down gaan. En in sommige missies is dat wel heel fijn.

Hoe je de missies tot een einde brengt dat is geheel aan jou en je team. Je krijgt enorm veel vrijheid om je doel te behalen, mits als je iets speciaals moet doen. Zie verder op voor een voorbeeld.

Loot veeeeel loot

Als je rondkijkt op de kaart dan zie je dat er heel veel verschillende dingen zijn die je kunt doen. Je hebt de hoofdmissie, side missies voor de rebellen. Als snap ik nog niet goed wat die nu precies voor je kunnen doen.
Maar je kan ook skill points en wapens en onderdelen voor de wapens op de kaart vinden. En je kan dan je wapens tot op het onderdeel aanpassen en veranderen naar je eigen smaak. Wil je een bepaalde scope hebben op je sniper? Pak je voertuig en haal hem op.
Ook kan je andere tassen, helmen en andere customisation vinden voor je charater.

Game Over

En dan kom ik ook meteen bij de missies uit die je per deelgebied speelt. Deze zijn eigenlijk iedere keer wel hetzelfde. Je hebt een intro missie, moet wat spullen verzamelen, iemand ondervragen. UIteindelijk krijg je de laatste missies van het gebied en gaat daarna weer door. En ik had vooral problemen met de stealth missies. Zo moest ik ongezien een truck die van A naar B reed onderweg onderscheppen en die naar een bepaald punt brengen. Ik heb deze heel vaak overnieuw gedaan, want de ene keer werden we gezien dat we de truck hadden. De andere keer dacht ik van dan leg ik vast iedereen in het kamp neer en rij dan de truck binnen. Elke keer werd ik gezien, geen idee hoe of wat. Tot ik uiteindelijk met veel geluk de missie haalde en eindelijk verder kon met de missies van het gebied.

Conclusie

Ubisoft heeft een hele grote wereld gemaakt waar je als speler in rond kunt lopen en willekeurig de missies kan starten.

Het drop in - out coop systeem wat er gebruikt wordt bij The Division werkt ook hier heel goed. Al zou ik aanraden om sommige missies toch echt solo te spelen. Of je moet een heel goed team hebben wat goed luistert naar elkaar. Helaas heb ik zon team nog niet gehad.
Verder is het wel weer jammer dat je bij iedere nieuw deelgebied hetzelfde moet doen.

Kleine side note, er is een app voor Ghost Recon Wildlands, je je kan koppelen aan je spel. Maar helaas heb ik niet werkend gekregen en lees dat er meer mensen last van hebben.

Media

https://youtu.be/syJd2x5bwwE

Andere games

The Division

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/tom-clancy's-the-division/cid=EP0001-CUSA01262_00-THEDI...

Watch Dogs 2

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/watch-dogs2/cid=EP0001-CUSA04294_00-WD2FULLGAME00000

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS: PS4
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
08
/16

spiral78

• MVP
99%
08 Rang
voortgang
spiral78
geaccepteerde oplossing

Lego world??? Maar een goed review ik heb de beta gespeeld maar het verveelde mij niet. Komt zeker een keer in mijn collectie.

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] LEGO Worlds

[ Bewerkt ]
Life is Simple!

--------------------------------
Nederland - 020 709 5025
België - 02 588 42 40

Ma t/m Vrij 09:30-19:30

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
CyberDie21
spiral78
geaccepteerde oplossing

Uhm ja... geen idee hoe dat daar komt. Maar meteen even aangepast :):)

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer