Reply
Member
nmij
Registered: 07-02-2012
Message 1 of 3 (102 Views)

Battlefield 3 updatering hänger sig vid inläsning

Jag har ett problem med mitt BF3, när jag ska försöka spela står det att jag måste uppdatera. När det är inläst och ska uppdateras så hänger sig uppdateringen på 38-52%, jag har kört den ett antal gånger... Det går inte ens att starta spelet offline, då ps3 även då vill uppdatera trots att jag har tagit bort all speldata för BF3! Jag har inte lyckats få igång spelet en ända gång hemma... Någon som ett sjukt bra tips åt mig?

Share
Please use plain text.
MVP
Neshy
Registered: 26-12-2007
Message 2 of 3 (88 Views)

Re: Battlefield 3 updatering hänger sig vid inläsning

Prøvd å slette hele spillet og installert det på nytt?
Share
Please use plain text.
Member
JWIIK
Registered: 27-03-2012
Message 3 of 3 (55 Views)

Re: Battlefield 3 updatering hänger sig vid inläsning

Har samma problem när det gäller att ladda ner back to karkand efter uppdateringen så hänger sig skiten hela tiden! sjukt irriterande!

Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda

Övrigt