Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 56

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
06 dec 2017
Door cd_BE

cd_BE

• MVP
96%
09 Rang
voortgang

[Pure Farming 2018] Een kijkje op de Montana Map

3 reacties 227 Weergaven Aangemaakt: 06-12-2017
06 dec 2017
Door cd_BE
Schermafbeelding 2017-12-06 om 16.27.22.png

Montana een van de staten van de Verenigde Staten is de place to be als het op het boerenleven aankomt. Al dacht ik dat er meer indianen reservaten waren dan velden. Maar dat is dan buiten Pure Farming 2018 gerekend. Montana is waar het allemaal begint in Pure Farming 2018.

Montana.jpgMontana map

Met 25km²  is het van virtueel landschap van Montana het grooste van het spel. En zoals gewoonlijk als het groot is, is er veel te doen. Dat is hier niet anders. Deze locatie heeft de grootste selectie van gewassen, activiteiten en locaties die we kunnen ontdekken.

In de Free Farming mode beginnen we met enkele velden, basis materieel (meestal iets duurder dan het goedkoopste dat er op de markt is). Verder beschikken we ook over een graanschuur en enkele opslag locaties. En uiteraard hebben we een lening aangegaan zodat we niet met € 0,00 moeten beginnen. Voor je echt kan genieten van het hard labeur dat er op een boerderij heerst moet je een belangrijke keuze maken. Met welk gewas ga je beginnen.  

Eenmaal je die keuze hebt gemaakt kan je beginnen met je boerenrijk te bouwen. Hoe je dat doet, is volledig aan jou.

Montane in nummers
Aangezien een foto meer zegt dan duizend woorden:

Montana in nummers.jpg

Wat kan je nu juist doen als boer?

Montana wat te doen.pngMet wat beginnen?
Zoals je op bovenstaande afbeeldingen kan zien, er is veel te doen. Ik ga misschien al beginnen denken met wel gewas ik ga beginnen. Appelen of Peren? Of toch maar pruimen...

Pure Farming 2018 verschijnt op 13 maart 2018. Bij een pre-orders krijg je de Germany DLC er gratis bij. 

Wie gaat het virtuele boerenleven aan?

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS: DLC PS4 updates

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
96%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Moesten mensen nog niet helemaal overtuigd zijn (al kan het natuurlijk ook komen omdat ik iets te fanatiek ben in dit soort games) hier is een filmpje over één van de echte merken die ze geïntegreerd hebben in Pure Farming:

Zoals je kan zien, ze gaan bijna naadloos over van real life naar gaming life.

Ik kan niet wachten om mijn druiven te gaan oogsten en een eerste lading chateau cd_BE op de virtuele markt te brengen.

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
96%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Het kan niet op bij Pure Farming. 

Hier is een nieuw filmpje over hoe ze de Mitsubishi L200 hebben gebruik als het op snelheid en off-road rijden aankomt. 

De Mitsubishi L200 Double Cab, de legendarische 4x4 Pick-Up. Wendbaarheid met een uniek design en ongebreidelde kracht. Wij kunnen hem binnenkort virtueel gaan uit testen in Pure Farming!

Uit het leven gegrepen:

L200-DC-ReliabilityDagelijkse taken worden opnieuw een plezier met de L200. Zijn ruime laadvermogen en grote betrouwbaarheid staan op hetzelfde niveau als zijn knappe styling en riante interieurcomfort.

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
96%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Het truckassortiment van DAF we zijn er misschien niet allemaal mee vertrouwd maar we zullen deze trucks wel eens gepasseerd zijn in één of andere file. Ik heb ooit de kans gehad om met zo'n beest te rijden, maar ik denk dat ik het toch liever bij een virtuele truck ga houden. 

Ik denk niet dat het toevallig is dat ze bij Pure Farming voor de DAF XF Euro 6 gekozen hebben. DAF’s New CF en XF zijn gekozen tot ‘International Truck of the Year 2018’. De jury gaf aan dat de trucks toonaangevend zijn op het gebied van transport efficiency. Dus voor de virtuele boeren en boerinnen onderons ideaal, toch?

Bij de Brands in Focus-reeks tonen ze ons de DAF XF en zoals we ondertussen gewoon zijn gaan ze naadloos over van real-life naar in-game of was het nu omgekeerd?

Beantwoorden
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer