on 18-04-2012 01:06 PM
jag köpte ett singstar party pack där det ingick koder till 20 valfria låtar, men jag kan inte ladda ner dom!! kan man få nån teknisk support nånstans, det kanske är så att jag är för dålig på att läsa instruktionsboken eller så är playstation sjukt dåliga på att leverera!! hur som helst så är jag förbannad, hade planerat värsta festen och så skiter det sig!
18-04-2012 01:16 PM - edited 18-04-2012 01:16 PM
on 18-04-2012 02:40 PM
Hej Zacke-H-S
Du må undskylde mine dumme spørgsmål men:
1. Hvornår oprettede du din PlayStation 3 bruger?
2. Har du indtastet koden i PlayStation Store og hvad skete der så?
Grunden til disse spørgsmål er, at jeg tror, at du enten har fået en "forkert" kode, eller også at du er løbet ind i en fejl, som har eksisteret et stykke tid efterhånden. Men inden jeg skriver mere om fejlen, for hvis det nu ikke er den, så vil det jo være dumt at skrive en mulig løsning, som ikke hjælper dig.
on 25-04-2012 01:41 PM
Detta är vad jag har fått från SingStar - teamet:
"When the user reaches the screen where there are three tiles ("Your 20 Tracks (Reward)", SingStar TOP 100, All Songs) they have actually successfully redeemed their voucher and if they look in the bottom right of the screen they will see a bit of text that says "Remaining 20".
What they need to do is go into the Top 100 or All Songs categories and find the songs that they want, they will then be able to select each song and select "Get Now" to redeem one of their remaining selections against that track."
Låt mig veta om det fungerar eller inte.
- DT
on 24-02-2013 09:52 AM
on 24-02-2013 09:53 AM
FUNGERAR INTE ! Köpt två paket Singstar Party Pack med trådlösa mikrofoner. Köper låtarna enligt instruktionerna. Står att de är köpta. Men när jag startade Singstar finns inte låtarna där. Provade köpa en låt i Singstar normalt inga problem. Tacksam för snabbt svar. Annars får jag returnera dem till CDON då de inte fungerar. Henrik
on 30-03-2013 07:05 PM
Hej!
Jag har precis samma problem!
Hoppas att det går att lösa snart.
Skriv gärna om du lyckas och hur!
tack!
S
on 30-03-2013 07:07 PM
Hej!
Samma problem.
Det funkar inte för mig heller.
Har också köpt på CN
n
Vad ska jag göra?
Tacksam om hjälp!
S
on 21-04-2013 08:11 AM
Samma problem här.
Det gick fint att få hem SingStar med den 1:a koden.
När jag slår in den andra koden så kommer jag bara till en sida där man kan välja "view downloads" eller "continue shopping".
Provat upprepade gånger.
on 01-05-2013 10:23 PM
Jag har samma problem? Jag köpte min på Elgiganten.