on 13-07-2011 01:07 PM
Hei!
Jeg har en liten bunke med forskjellige SingStar promoer liggende. Så hvis dere er interessert i å få kloa i
1 SingStar Danske Hits
2 SingStar volum 3
2 SingStar Dance
1 SingStar Take That
så skriv om ditt favoritt bang/gruppe eller artisk. Og fortell hvorfor nettopp denne artisten/grupper er så fantastisk!
Så kanskje du er heldig i å få en liten promoskive ![]()
Iz
on 13-07-2011 07:48 PM
Hmmmm.... Når nu du har 4 forskellige SingStar spil kunne du så ikke overtales til at synge lidt for os eller måske endda fremføre en lille dans? ![]()
Men for at besvare dit spørgsmål IzzyJ, så kommer det meget an på i hvilken sammenhæng du tænker på. Nogle kunstnere er gode at lytte til mens man motionerer mens andre sange er helt fantastiske at synge til i badet - lige indtil man opdager at ens vindu står åbent ![]()
I øjeblikket er jeg dog mest til Kylie Minogue og Volbeat. Kylie minogue grundet hendes sangmæssige kvaliteter og et par berømte hotpants
Volbeat derimod har en fantastisk klang og de laver et fantastisk liveshow...
on 12-08-2011 12:24 PM
on 31-08-2011 05:32 PM
Er nok ret for sent på den ![]()
Men mit favoritband er Depeche Mode - har været stor fan af dem siden 1984!
Grunden til jeg er fan af dem er at de har nogle gode tekster som giver en noget at tænke over og de laver sange som passer til enhver lejlighed.
Stilen var i starten simpel elektropop, men har senere udviklet sig til et mere mørkt elektronisk univers, hvor også andre instrumenter end blot synthesizere og keyboards har fundet vej til musikken.
Men lytter også til en del EBM såsom Front 242, Nitzer Ebb, Soft Cell, Yazoo og Kraftwerk.
on 02-09-2011 12:12 PM
on 03-09-2011 10:52 PM
05-09-2011 04:17 PM - edited 05-09-2011 04:18 PM
Send meg adressene deres og dere vil få en liten overraskelse i posten ![]()
Skriv SingStar konkurranse i "emne"/"subject".
Mvh Izzy ![]()