SingStar

Beantwoorden

Level 2

Level 2
portosan
Bericht 11 van 19 (484 Weergaven)

Re: LE13 en BE0 foutcode - SingStore laadt niet of is traag/aankopen niet mogelijk

Had inderdaad even de hoop dat het opgelost zou zijn met nieuwe update, maaaaaar helaas.
Zeeeer frustrerend dit, wil je geld uitgeven kan het niet of nog erger geef je geld uit kan je het niet downloaden.

Mocht het langer duren dan gaat de Ps3 de deur uit en ga ik kijken naar alternatieven voor ss bij nintendo of xbox.
Geld en tijd verspilling ten volste dit.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Community Manager
pandapandora
Bericht 12 van 19 (471 Weergaven)

Re: LE13 en BE0 foutcode - SingStore laadt niet of is traag/aankopen niet mogelijk

Het is duidelijk dat het probleem niet bij jullie verbinding ligt, maar dat het een probleem is vanuit de SingStore zelf. Het team is bezig met het onderzoeken van het probleem en zullen zo spoedig mogelijk met een antwoord komen. Nogmaals excuses voor het ongemak.
MVP
Handige_Harry
Bericht 13 van 19 (470 Weergaven)

ik zag wel een patch voorbij komen vandaag ? of heb ik dat verkeerd gezien?
Community Manager
pandapandora
Bericht 14 van 19 (454 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Er was inderdaad een patch uitgebracht laatst. :smileyhappy:

Helaas heeft de patch voor sommigen niet voor een oplossing van het probleem gezorgd.

Level 2

Level 2
portosan
Bericht 15 van 19 (445 Weergaven)

Probleem opgelost hier.

Scheen een firmware update probleem te zijn die UPC had geinstalleerd op de Thomson router.

Mocht je dus een Thomson router hebben van UPC (of andere ISP) vraag dan aan helpdesk deze te mogen vervangen met een Cisco versie.

Probleem: UPC router Thomson TWG-870 firmware 01.38 was OK, tot Feb 2012 toen er ongemerkt een update uitkwam: 01.41 wat voor vreemde problemen zorgde.

Oplossing UPC router Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway aanvragen!

Problemen deden zich onder andere voor met Online gamen, FTP, IMAP email oa.

Nu loop alles weer als een zonnetje!

Mijn excuses aan Sony en Singstar personeel voor alle geklaag van me :smileyhappy:

Community Manager
pandapandora
Bericht 16 van 19 (441 Weergaven)

Bedankt voor het doorgeven portosan! Gelukkig is het probleem opgelost voor jou.

Ik weet niet of het probleem voor de anderen van dezelfde aard is, maar misschien is het het waard contact op te nemen met je service provider. Ondertussen wordt er hier ook nog naar het probleem gekeken.

Level 4

Level 4
Dorine_Marco
Bericht 17 van 19 (421 Weergaven)

portosan schreef:

Probleem opgelost hier.

Scheen een firmware update probleem te zijn die UPC had geinstalleerd op de Thomson router.

Mocht je dus een Thomson router hebben van UPC (of andere ISP) vraag dan aan helpdesk deze te mogen vervangen met een Cisco versie.

Probleem: UPC router Thomson TWG-870 firmware 01.38 was OK, tot Feb 2012 toen er ongemerkt een update uitkwam: 01.41 wat voor vreemde problemen zorgde.

Oplossing UPC router Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway aanvragen!

Problemen deden zich onder andere voor met Online gamen, FTP, IMAP email oa.

Nu loop alles weer als een zonnetje!

Mijn excuses aan Sony en Singstar personeel voor alle geklaag van me :smileyhappy:

Hmmmmm.... :manfrustrated:

Dus:

• Thompson router TWG870 : check
  • Software / firmware version 1.41 : check
  • UPC abonnement : check

WWWHHHAAAA!!! :manmad:

Vorige week UPC gebeld, probleem uitgelegd, oplossing portosan uitgelegd. Geen probleem vanuit UPC, stuurt direct een nieuwe Cisco router op. Vandaag ontvangen, geïnstalleerd........

<insert drumroll here>

ALLES GOED!!!!  :manlol:  :manvery-happy:  :mantongue:

Na het compleet formateren van onze PS3 twee weken geleden (wat natuurlijk niets verbeterde) bleek het probleem dus toch in de router te zitten. :mansad:

@portosan: dankje, dankje, dankje, dankje, dankje, dankje, ..... :heart:

@sony community team: bedankt voor al jullie goede hulp! :Thumbs:

MVP
Handige_Harry
Bericht 18 van 19 (409 Weergaven)

Gelukkig doet het het weer! Blij dat te horen!
Community Manager
pandapandora
Bericht 19 van 19 (396 Weergaven)

Ahh inderdaad fijn te horen dat het opgelost is! En bedankt voor het melden natuurlijk!