SingStar

Responder

Re: Novas musicas na SingStore a 4 de Setembro

[ Editado ]

Anunciouse, que ian por packs de cancións dentro de pouco para descargar, e dicese que os primeiros seran de cancions de QUEEN, se non lembro mal 5 cancions a 4.99€ (o prezo no ta mal, aforras case 2.00€) E dicesé que serian cancións novas. Haberá que esperar, pero se cadra farán o mesmo coas cancions do VOL.1 e VOL.2

Eiqui o enlace da informacion (non e oficcial...de momento)

http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=717&thread.id=6644 

Mensaje editado por Kilno en 05-09-2008 08:48 AM
Mensaje editado por Kilno en 05-09-2008 08:49 AM
Por favor, usar texto formatado

Também andas pelo SingStar, Kilno? E que tal é a tua voz? :smileytongue:

marle27 ha escrito:
Também andas pelo SingStar, Kilno? E que tal é a tua voz? :smileytongue:

XDDD A miña voz??....isto....."especial" podiriase dicir XDD. (Podedesme escoitar e ver no MYSINGSTAR on-line) Fican videos e interpretacions miñas, eso si se logo chove non fiquedes chatados conmigo XDDD

Level 3

Level 3
fashion23gta
Envios: 17.273
Registado: ‎08-05-2007
Mensagem 34 de 39 (1.141 Visualizações)

Adiciona-me nos amigos Kilno. 0

Cando chege a casa esta tarde adiciono-te, (Xa compitiremos nunha música haber quen consege maís puntos ou mais choiva XD)

Non me verás nestes días que marcho de feiras uns días, pero o voltar competimos 

Level 3

Level 3
fashion23gta
Mensagem 36 de 39 (1.129 Visualizações)

Kilno Mensageiro:

Cando chege a casa esta tarde adiciono-te, (Xa compitiremos nunha música haber quen consege maís puntos ou mais choiva XD)

Non me verás nestes días que marcho de feiras uns días, pero o voltar competimos 

Combinado companheiro.

Não escolhas a Creep dos Radiohead porque eu canto mesmo muito bem, até bato a minha mana! 0

Level 1

Level 1
heartbeatPT
Envios: 72
Registado: ‎16-04-2007
Mensagem 37 de 39 (1.120 Visualizações)

Tenho que começar a ver os videos deste pessoal todo. Finalmente descobri quem jogue a isto. :smileyvery-happy:

Se quiserem adicionem-me.

É que Radiohead....näo son o meu.....Eu son dos 80´S e unhas poucas dos 90´S. Pero unha cousa si, näo en Espanhol, as músicas Espanholas case sempre a falar do amor.....fican coma películas da Meg Ryan XDDDD  Prefiero as músicas en Ingles dos 80´s.

Inda que voto en falta >.< a The Smiths un grande grupo Ingles

Level 3

Level 3
fashion23gta
Mensagem 39 de 39 (1.095 Visualizações)

Kilno Mensageiro:

É que Radiohead....näo son o meu.....Eu son dos 80´S e unhas poucas dos 90´S. Pero unha cousa si, näo en Espanhol, as músicas Espanholas case sempre a falar do amor.....fican coma películas da Meg Ryan XDDDD  Prefiero as músicas en Ingles dos 80´s.

Inda que voto en falta >.< a The Smiths un grande grupo Ingles

Alejandro Sanz tem lá duas músicas engraçadas! As inglesas, tem lá muitas que também falam de amor... Mas quando é na nossa língua fica sempre mais piroso. Eheh 0