on 27-03-2012 05:41 PM
Hej jag köpte singstar trådlösa micar å party pack där man ska få 20 låter med i köpet. jag kan skriva in koden för å lösa in låtarna kan jag inte ladda ner dom, det står att jag ska trycka X för å bekräfta men det går inte. Finns det nån som har en lösning skulle all hjäp uppskattas.
27-03-2012 07:11 PM - edited 27-03-2012 07:15 PM
Hej
Desværre har jeg ikke selv købt SingStar Party Pack, så jeg ved ikke helt hvad dit problem er, så det kan godt være, at jeg bare foreslår noget, derr er helt tåbeligt og som ikke giver mening.
Du skriver, at du skal trykke på X (kryds knappen på controlleren) for at bekræfte og at det ikke virker - har du prøvet at trykke på "op"/"ned" knapperne for at se om du kan flytte markøren rundt på skærmen? (Måske du bliver spurgt om du vil godkende et køb eller ej og at du så er nødt til at vælge "Ja" eller "Nej" før du trykker på "X")
Men derudover har jeg desværre ikke nogle forslag til hvad du kan gøre, da jeg ikke selv har været gennem processen med sangene. Men du kan eventuelt prøve at kontakte PlayStation Support for at høre hvad de vil foreslå - du find....
Du kan også prøve at skrive hvad det er du gør skridt for skridt og så vil jeg forsøge at hjælpe dig - eksempelvis:
1. Jeg går i PlayStation Store
2. Jeg vælger Redeem Code.
3. Indtaster koden
4. Trykker OK
og så fremdeles...
PS. Skriver du herinde, så skal du selvfølgelig IKKE skrive den kode, der fulgte med som du skal indtaste for at kunne downloade dine sange...
on 28-03-2012 09:44 AM
Hej!
Ditt problem kan vara relaterat till detta. Jag håller er uppdaterade så fort jag får mer information.
-DT
on 29-03-2012 10:36 PM
Hej!
Jag har exakt samma problem och vill också gärna ha en lösning på det.
Hoppas inte vouchern anses förbrukad efter alla försök jag gjort...
Fick hem micarna och installerade singstar idag så det borde ju vara rätt version.
on 30-03-2012 09:53 AM
Lindland10 skrev:
Hej!
Jag har exakt samma problem och vill också gärna ha en lösning på det.
Hoppas inte vouchern anses förbrukad efter alla försök jag gjort...
Fick hem micarna och installerade singstar idag så det borde ju vara rätt version.
Hej!
Vårt SingStar - team håller på att jobba på saken. Jag uppdaterar så fort jag vet något mer.
- DT
on 30-03-2012 10:24 AM
DancingTurian skrev:
Hej!
Vårt SingStar - team håller på att jobba på saken. Jag uppdaterar så fort jag vet något mer.
- DT
Ved du om SingStar teamet har checket om det eventuelt kan skyldes den "fejl", der er i forbindelse med at nogle brugere vælger "dansk", "svensk" eller "norsk" når de opretter deres Sony Entertainment Network (SEN) konto? ( https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/a
For vælger man dansk (men det kræver at ens bruger er oprettet i Danmark, så en engelsk support-person kan ikke vælge dansk, men kun engelsk, så det er ikke sikkert at de overhovedet er klar over det) så opfører HOME sig vildt underligt og giver et hav af fejl (blandt andet en fejl, når man ønsker at købe visse ting). Så det kunne jo være, at der skete noget tilsvarende i SingStar.
on 30-03-2012 10:38 AM