op 08-05-2008 11:59 AM
Vanaf gisteravond was de nieuwe online update voor SingStar beschikbaar op de PS3 en er komt er volgende week nog een aan!
Deze laatste update ziet een leuke extra's online op 'My SingStar Online': In SingStar scene kun je de community-galerie bekijken waarin de nieuwste media, Toppers van de week en een Eregalerij zijn toegevoegd. Dus nu nog meer reden op een mooie video te maken ![]()
Om je spel up te daten, is het enige wat je hoeft te doen online gaan en dan start de download automatisch.
Een tweede extra zal beschikbaar gesteld worden vanaf vijf uur, op vrijdag 16 mei. De volgende nieuwe manieren van zingen zullen vanaf dan beschikbaar zijn:
Harmonie Mode: Zing een duet in de Harmonie Mode, waarin twee spelers verschillende lijnen van een leid op hetzelfde moment kunnen zingen om hun harmonie kunsten te laten zien.
PSP Remote Play: Gebruik een PSP en een draadloze internet verbinding om verschillende delen van het spel te bezichtigen zoals, de SingStore en My SingStar Online.
HD Audio Calibratie: Een nieuwe optie om je audio aan te passen mocht je HD systeem een kleine vertraging in de audio hebben.
Beide downloads zijn gratis te verkrijgen voor onze online gebruikers.
Groetjes,
Sslust
op 08-05-2008 01:12 PM
/snip HD Audio Calibratie: Een nieuwe optie om je audio aan te passen mocht je HD systeem een kleine vertraging in de audio hebben.
Geweldig !!!
Op deze optie was ik al langer aan het wachten sinds het feit dat ik via HDMI enorm veel vertraging ondervind in synchronisatie met beeld en geluid.
op 14-05-2008 08:30 AM
op 16-05-2008 03:54 PM
Goedemiddag iedereen.
Ik heb vandaag een update ontvangen van het Singstar team over de Singstore- en Singstar updates van vandaag, welke ik nu met jullie ga delen.
De Singstore update gaat vandaag live dus de nieuwe Liedjes zullen beschikbaar zijn. De Singstar update is met een paar dagen vertraagd om een paar problemen eruit te halen, maar hij zal later in de volgende week uitkomen. Deze update zal jullie een nieuwe Harmony modus brengen en wanneer de update beschikbaar is zullen we het volgende toevoegen aan de Singstore, welke alle 3 de nieuwe modus ondersteunen:
Roy Orbison - Only the Lonely
The Beach Boys - Good Vibrations
The Vines - Get Free
Onze excuses voor de kleine vertraging maar we hopen dat jullie zullen genieten van de nieuwe nummers van vandaag.
Lestrade