Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 13

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

19 dec 2012
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

De LBP Cross-Controller pack is uit!

[ Bewerkt ]
13 reacties 969 Weergaven bewerkt 20-12-2012

keyart_cc07

Hi allemaal!

Vandaag is de Cross-Controller pack voor LBP2 uitgebracht!

Met deze nieuwe pack kun je je PS Vita als een controlleer gebruiken in LBP2! Waardoor je de game in een hele nieuwe en verrassende manier kunt spelen!

We geven je ook nieuwe tools en goodies om je eigen LittleBigPlanet 2: Cross-Controller levels te maken!

What zit er in de LittleBigPlanet 2: Cross-Controller Pack?

• Een gloednieuw verhaal – We hebben een gloed nieuw thema waarin we Sackboy rond het universum zullen zien reizen om een verloren schat te zoeken!
  • Vijf kostuums –Sackboy krijgt 5 gloednieuwe kostuums om goed gekleed zijn nieuwe avontuur in te stappen!
  • Vier nieuwe tools - Worm hole, Vitanator, Remote Tag Sensor en de Tag Radar zijn allemaal beschikbaar om je te helpen je eigen Cross-Controller ervaring te maken!
  • Creatieve goodies – 26 objecten, 25 materialen, 74 decoraties, 148 stickers, 3 interactieve liedjes, en 1 achtergrond wachten allemaal om gebruikt te worden door je Sackboy vanuit de Popit!
  • Vijf tutorials – 5 nieuwe tutorials ingesproken (in de Engelse versie) door de bekende Stephen Fry. Die je precies uitleggen hoe je je nieuwe gereedschappen allemaal kunt gebruiken!

screengrab_SC22_PS3 screengrab_SC19_PS3

Wat is een wormhole?

Een wormhole is een nieuwe telepathie tool voor Sackboy om veilig te reizen van 1 wormhole naar het andere zonder angst zijn leven te verliezen! Sackboy kan van je PS3 naar je PS Vita transporteren en vise versa.

screengrab_SC20_PS3 screengrab_SC21_PS3

LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
04
/16

Dorine_Marco

85%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Dorine_Marco
geaccepteerde oplossing

Misschien een paar domme vragen, maaruh...

• Kan je deze levels ook spelen zonder PS Vita?
  • Zijn alle trofeeen te halen zonder PS Vita?
0 Kudos

Re: De LBP Cross-Controller pack is uit!

07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing

Dorine_Marco schreef:

Misschien een paar domme vragen, maaruh...

• Kan je deze levels ook spelen zonder PS Vita? Welke levels bedoel je?
  • Zijn alle trofeeen te halen zonder PS Vita? Denk het wel maar ben niet zeker

0 Kudos

04
/16

Dorine_Marco

85%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Dorine_Marco
geaccepteerde oplossing

jebbe_1- schreef:

Welke levels bedoel je?

Deze:

pandapandora schreef:

• Een gloednieuw verhaal – We hebben een gloed nieuw thema waarin we Sackboy rond het universum zullen zien reizen om een verloren schat te zoeken!

0 Kudos

Beta Tester
04
/16

Tony_Too

• Beta Tester
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Tony_Too
geaccepteerde oplossing

Ik had problemen met het verbinden van de PS Vita met de PS3 voor de Cross Controller voor deze pack.

Ik heb eindelijk de oplossing gevonden:

Mocht je PS Vita blijven hangen bij het connecten bij fase 1 van de 3, dan is het probleem dat je niet op het zelfde netwerk zit. 

Om op het zelfde netwerk te komen moet je de volgende stappen ondernemen:

- Ga op je PS3 naar "network settings"  en bekijk  de instellingen bij "Connection Status List"

- Ga dan op je PS Vita naar "Network Settings"en selecteer jouw verbinding, en ga naar geavanceerd door achter jouw verbinding op het knopje te klikken

- Ga vervolgens naar het vakje van het IP adres, verander dit van "automatisch" naar "handmatig" 

Hierdoor moet je een aantal vakjes invullen, beginnend bij het IP adres. Vul hier hetzelfde IP adres in als vermeld staat op je PS3 maar dan met uitzondering van het laatste cijfer, daar tel je 1 bij op. (bijvoorbeeld is je IP adres op de PS3 192.168.0.58 maak dan je IP adres op de PS Vita 192.168.0.59)

De rest vul je aan zoals de nummers ook worden weer gegeven op je PS3, daar moet je niets wijzigen.

Klaar.

Ga nu nog een keer proberen te verbinden, waarschijnlijk kun je nu wel verder. Lukt het niet, controleer dan nog een keer alle nummers, of je dat goed ingevult hebt. Als dat niet lukt kun je het IP adres weer op automatisch zetten en moet je verder zoeken naar een andere oplossing.

Succes

0 Kudos

07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing

Dorine_Marco schreef:

jebbe_1- schreef:

Welke levels bedoel je?

Deze:

pandapandora schreef:

Denk niet dat die speelbaar zijn zonder het pack te kopen. Omdat er staat: "Wat zit er in de LBP2: Cross-controller pack?" ;)

0 Kudos

04
/16

Dorine_Marco

85%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Dorine_Marco
geaccepteerde oplossing

jebbe_1- schreef:

Denk niet dat die speelbaar zijn zonder het pack te kopen. Omdat er staat: "Wat zit er in de LBP2: Cross-controller pack?" ;)

Hahahaha jebbe. We kletsen langs elkaar heen. :Stupid:

Ik vroeg: kan je de levels uit deze pack spelen zonder een PS Vita?

0 Kudos

07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing

Dorine_Marco schreef:

jebbe_1- schreef:

Hahahaha jebbe. We kletsen langs elkaar heen. :Stupid:

Ik vroeg: kan je de levels uit deze pack spelen zonder een PS Vita?

Ik zeg het toch ,er staat: "Wat zit er in de LBP2: Cross-controller pack?" De levels zitten in dat pak  dus je zal ze niet kunnen spelen zonder het pack en eventueel een vita aan te schaffen. ;) :p

0 Kudos

04
/16

Dorine_Marco

85%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Dorine_Marco
geaccepteerde oplossing

jebbe_1- schreef:

Ik zeg het toch ,er staat: "Wat zit er in de LBP2: Cross-controller pack?" De levels zitten in dat pak  dus je zal ze niet kunnen spelen zonder het pack en eventueel een vita aan te schaffen. ;) :p

:Shame:   Dat is dus precies mijn vraag.  :Stupid:

Ik weet dat de levels in de pack zitten. We zijn van plan om 'em aan te schaffen, maar we hebben geen PS Vita. Dus nogmaals: Moet je een PS Vita bezitten om deze levels te kunnen uit spelen? Of kan het eventueel ook met bijv. een 'gewone' controller? :Help:

0 Kudos

07
/16

jebbe_1-

99%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jebbe_1-
geaccepteerde oplossing

Dorine_Marco schreef:

jebbe_1- schreef:

:Shame:   Dat is dus precies mijn vraag.  :Stupid:

Ik weet dat de levels in de pack zitten. We zijn van plan om 'em aan te schaffen, maar we hebben geen PS Vita. Dus nogmaals: Moet je een PS Vita bezitten om deze levels te kunnen uit spelen? Of kan het eventueel ook met bijv. een 'gewone' controller? :Help:

Aah... nu snap ik je! :) Op die manier kan ik je niet helpen. :smileyfrustrated:

Panda/Marty kan dat waarschijnlijk wel. :)

grtz

0 Kudos

[ Bewerkt ]
Beta Tester
04
/16

Tony_Too

• Beta Tester
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Tony_Too
geaccepteerde oplossing

Om zelf de levels te spelen van de cross controler dat gaat niet lukken omdat je daarvoor echt een PS Vita nodig hebt. Wat misschien nog wel zou lukken is als je iemand kunt joinen die een Vita heeft. Er is namelijk maar 1 vita aktief tijdens een spel. Als er meerdere spelers aanwezig zouden zijn, dan zou volgens mij niet uitmaken. 

Dat zou je dus kunnen proberen, iemand joinen die de Vita heeft. Of je daarmee trophies haalt dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk omdat deze met het spel worden geinstalleerd.

04
/16

Dorine_Marco

85%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Dorine_Marco
geaccepteerde oplossing

jebbe, alsnog bedankt voor de moeite! :smileylol:

Tony_Too schreef:

Om zelf de levels te spelen van de cross controler dat gaat niet lukken omdat je daarvoor echt een PS Vita nodig hebt. Wat misschien nog wel zou lukken is als je iemand kunt joinen die een Vita heeft. Er is namelijk maar 1 vita aktief tijdens een spel. Als er meerdere spelers aanwezig zouden zijn, dan zou volgens mij niet uitmaken. 

Dat zou je dus kunnen proberen, iemand joinen die de Vita heeft. Of je daarmee trophies haalt dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk omdat deze met het spel worden geinstalleerd.

Tony bedankt. :Thumbs:

Het heeft dus weinig zin om zelf deze DLC te kopen als je zelf geen PS Vita bezit.

Joinen kan toch ook als je zelf de DLC niet bezit? Vrienden van ons hebben namelijk wel een PS Vita en het zal geen probleem zijn om samen met hun de levels te spelen.

0 Kudos

Beta Tester
04
/16

Tony_Too

• Beta Tester
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Tony_Too
geaccepteerde oplossing

Nee, lijkt me niet zinvol om de pack te kopen als je de geen Vita bezit. Of..... je moet een echte creator zijn die de tools wilt hebben om nieuw dingen te kunnen maken dan is hij wel stoer. De pack zit echt barstensvol met nieuwe dingen stickers, decorations, materiaal en natuurlijk de warp portal, echt vet.

Maar voordat je koopt zou ik checken of je het spel met iemand die wel een vita heeft kunt spelen

0 Kudos

06
/16

GigaBowser007

92%
06 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
GigaBowser007
geaccepteerde oplossing

Ik ben wel erg geïnteresseerd in deze DLC. DLC die nieuwe levels brachten op LBP waren altijd leuk om te spelen. Maar dat was waarschijnlijk ook mede omdat er nieuwe functionaliteit werd toegevoegd.

Ik vind het wel een beetje teleurstellend dat er zo'n omslachtig proces aan vooraf moet gaan om de content te kunnen spelen. Ik hoop dat ze daar nog een betere manier voor vinden bij eventuele toekomstige games die deze functie gaan gebruiken.

0 Kudos

Vergeet bij opgeloste topics de oplossing niet te markeren. ;)

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer