04-12-2012 10:59 PM - bewerkt 05-12-2012 03:51 PM
Dag lieve kinderen / Ho Ho Ho! ![]()
Sinterklaas en de Kerstman staan van de deur, dus tijd om je van je goede kant te laten zien. De creatieve kant wel te verstaan!
Ben jij een beetje handig met Little Big Planet of Little Big Planet Karting? Dan hebben we een mooie opdracht voor je om deze koude december maand door te komen.
Creëer met jouw Little Big Planet game écht december level en misschien word je wel beloond door twee oude bebaarde mannen!
Zwarte pieten, cadeautjes, dennebomen, kerstballen, sneeuwvlokken noem maar op, verwerk het in een level en post de titel en screenshots in dit topic!
De bezitters van LBP Karting kunnen zelfs een december Kart level maken!
Panda en ik zullen ook een poging wagen om een winter level te klussen!
Wie durft het nog meer aan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op 05-12-2012 07:16 AM
op 05-12-2012 03:58 PM
Cyberdie, ik ben blij dit te horen.
Ik hoop dat jouw level ons zal bekoren.
Dus vergeet niet het level hier te delen
zodat andere forumleden hem kunnen spelen.
Enkele screenshots van 'work in progress' is ook lang niet gek.
Ook daarvoor is dit topic de plek!
op 05-12-2012 07:02 PM
op 10-12-2012 12:51 PM
Work in progress:
Het begin is er! Nog niet echt winter/kerst sfeer, maar dat gaat komen!
op 20-12-2012 07:54 AM
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]