op 01-07-2011 03:55 PM - laatst bewerkt op 01-07-2011 03:56 PM
op
02-07-2011
08:38 PM
- laatst bewerkt op
04-07-2011
04:47 PM
door
pandapandora
hey ik heb een new level ik heb er heel erg mijn best op gedaan ik ben nog niet zo goed dus kan iemand mij helpen door het te spelen of mij uit tenodigen om het level te verbeteren dankje het level heeT Dinosaurzoo
gr. Highbuddy 753
[edit] door Pandapandora: niet de titel van de thread veranderen, alsjeblieft ![]()
op 07-07-2011 12:03 PM
op 10-07-2011 05:03 PM
kijk mijn clan LittleBigArmy LBA helpt door Mouton-Shown
op 13-07-2011 08:10 PM
op
27-07-2011
05:12 PM
- laatst bewerkt op
04-10-2011
04:31 PM
door
pandapandora
The Effects of Drugs(Film)
I presents a short Film about the Effects of Drugs and the Reason not to use them.I hope you will enjoy.
This is my first Film.
Link: http://lbp.me/v/35wbp-
op
22-09-2011
07:05 PM
- laatst bewerkt op
04-10-2011
04:32 PM
door
pandapandora
Beste mensen, ik heb even wat hulp nodig om aan 50 verschillende mensen te geraken die een level van me willen spelen... Dat is een van de laatste 2 trophies die ik nog moet om platinum te halen hierin.
Zouden er nog mensen actief zijn hier en het evntueel zien zitten om m'n level eens te doorlopen. Meer hoeft niet.
Mijn PSN is Leute_1986 en mijn level heet: Desert Bubbles Racing. Hier is een link naar mijn level: http://lbp.me/v/szryc0
Bedankt alvast en als ik iemand kan helpen met iets, let me know he!
Greetz, Leute!
op 22-01-2012 06:44 PM
Dag mensen,
Ik heb een supermooi level gemaakt. Omdat ik maar 1 controller heb, heb ik mensen nodig die het voor me willen testen.
In het level zit je in een willekeurig gegenereerde stad die bestookt wordt met meteorieten. Iedere keer dat je het level speelt is de stad weer anders. Je moet rennen, springen en zwaaien terwijl je ze ontwijkt. Mooie achtergronden en een duistere sfeer ![]()
Vertel maar wat jullie ervan vinden!
op 05-02-2012 10:15 PM
deurklink1 schreef:Dag mensen,
Ik heb een supermooi level gemaakt. Omdat ik maar 1 controller heb, heb ik mensen nodig die het voor me willen testen.
In het level zit je in een willekeurig gegenereerde stad die bestookt wordt met meteorieten. Iedere keer dat je het level speelt is de stad weer anders. Je moet rennen, springen en zwaaien terwijl je ze ontwijkt. Mooie achtergronden en een duistere sfeer
Vertel maar wat jullie ervan vinden!
Ik heb deze gespeeld en hij is erg gaaf! idereen moet deze gaan proberen. Verslavend! ![]()
op 28-02-2012 09:46 PM - laatst bewerkt op 28-02-2012 09:59 PM
Ik heb niet echt een level gemaakt maar meer een demonstratie van een 3D Tornado en ik moet heel eerlijk zeggen, ik vind hem best vet geworden al zeg ik het zelf.
Hier de Link: http://lbp.me/v/e89wc9

En natuurlijk nog even een plaatje:

Oja, ik ben momenteel al lekker ver met een level met deze tornado, die zit er aan te komen.
Als je nog commentaar hebt op de demo, dan hoor ik het graag.
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]