Speel. Creëer. Deel.

Beantwoorden

Re: Post hier je gemaakte levels! =D

1) Fairytale Forrest: Brothers Grimm

2)  GDC: LittleBigPlanet 'Coop Puzzle'

Laat maar horen wat je er van vindt. Natuurlijk is mijn ID: Nirokieb 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
xLunar
Bericht 52 van 113 (2.588 Weergaven)

xLunar :smileyhappy:

-Ballore

-LittleBigSudoku

-Shooting star

Ik ga een paar van jullie levels spelen :smileysurprised:

xLunar

[ Bewerkt ]

ik heb me gisteren ook voor het eerst eens een echt level met einde proberen te maken. Het stelt niet al te veel voor, maar alle begin is moeilijk zeker? Willen jullie hem spelen en hearten aub? ook mij hearten? Ben bezig aan de allerlaatste trophies :-) Ik zou het echt tof vinden!

Mijn level heet prices. Zoek maar op rikiki83. Je krijgt er trouwens enkele prijzen in het level!!

Bericht bewerkt door rikiki83 op 08-01-2009 02:12 PM
rikiki83 TrophyCard

Level 1

Level 1
capri-essex
Bericht 54 van 113 (2.556 Weergaven)

Ik heb nu ook een nieuw level on-line. De naam is Version 1.0 dit is allemaal nog probeersel, maar vind het wel leuk genoeg om al on-line te zetten. Let wel op dit level kan/zal steeds uitbreiden de komende tijd. hartjes zijn altijd welkom, wil je er terug hebben ik geef ook graag hartjes.

Level 1

Level 1
JayZer
Bericht 55 van 113 (2.540 Weergaven)

Is er ook een andere manier om je level in het zicht te krijgen.

De mijne heet Stunning Stella.

Het is mijn eerste. het is wel leuk om te bouwen en pittig.

Ik heb veel ergenissen gehad met objecten verplaatsen en dat objecten die ik al had vast geplakt ineens weer omver vielen of verschoven door een of andere reden.

Maar goed mijn level heet dus Stunning Stella en is dit afgelopen weekend public gegaan.

Level 2

Level 2
SchlessNL
Bericht 56 van 113 (2.527 Weergaven)

Mijn Levels heten Fun Fair!! en Swing along. Ze zijn misschien wel wat makkelijk maar wel leuk. Aangezien ik nog maar 7 trophies moet zou ik het heel erg waarderen als jullie ze zouden willen hearten. voeg me maar toe en dan heart ik jullie ook:smileywink:.

PSN: SchlessNL

SchlessNL TrophyCard

hoi! Ik heb ook maar een trophie of 7 meer nodig. Ik voeg je vanavond toe en heart je dan. Wil je mij en mijn levels ook hearten plz??
rikiki83 TrophyCard

Level 2

Level 2
X_OwNeR_X
Bericht 58 van 113 (2.451 Weergaven)

Naam: Droideka Boss fight

Omschrijving: Vecht tegen een echte Droideka bekend uit de Star Wars films! Kijk hem transformeren maar pas op voor de rollende Droideka's! Ace het level en de Droideka is voor jou!

Filmpje komt nog :smileyhappy:

Beta Tester
Tony_Too
Bericht 59 van 113 (2.340 Weergaven)

Ik heb al een paar levels gemaakt, mijn meest gespeelde is "Happy New Year" maar die is al weer oud. Inmiddels staat er een nieuwe op die ik heb gebaseerd op een film The Cube.

The Cube gaat over een aantal mensen die wakker worden in een kleine ruimte. Aan alle kanten van de kamer is een luik die een nieuwe ruimte opent, maar er zijn verschillende ruimtes met dodelijke vallen. Interessant genoeg om daar eens een LBP versie van te maken. Om de luiken te openen heb je de paintinator nodig.

Kijk maar of jullie zin hebben om hem te spelen.

(Overigens is er slechts 1 kamer die je beloond door de kamer te vinden. In de score kun je zien wie die kamer hebben gevonden en lang genoeg hebben geleefd om het tot het einde te komen)

(Lastig en vereist waarschijnlijk wel een beetje doorzettingsvermogen)

Veel plezier in: The Cube

Madmaxx
Bericht 60 van 113 (2.298 Weergaven)

Die film heb ik idd ooit eens gezien. Vrij apart. Binnenkort je level eens proberen dan.
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws