op 06-01-2009 05:49 PM
op 08-01-2009 02:02 PM
08-01-2009 02:11 PM - bewerkt 08-01-2009 02:12 PM
ik heb me gisteren ook voor het eerst eens een echt level met einde proberen te maken. Het stelt niet al te veel voor, maar alle begin is moeilijk zeker? Willen jullie hem spelen en hearten aub? ook mij hearten? Ben bezig aan de allerlaatste trophies :-) Ik zou het echt tof vinden!
Mijn level heet prices. Zoek maar op rikiki83. Je krijgt er trouwens enkele prijzen in het level!!
op 10-01-2009 04:38 PM
op 12-01-2009 01:41 PM
Is er ook een andere manier om je level in het zicht te krijgen.
De mijne heet Stunning Stella.
Het is mijn eerste. het is wel leuk om te bouwen en pittig.
Ik heb veel ergenissen gehad met objecten verplaatsen en dat objecten die ik al had vast geplakt ineens weer omver vielen of verschoven door een of andere reden.
Maar goed mijn level heet dus Stunning Stella en is dit afgelopen weekend public gegaan.
op 12-01-2009 07:16 PM
op 13-01-2009 10:18 AM
op 17-01-2009 03:59 PM
op 30-01-2009 04:12 PM
Ik heb al een paar levels gemaakt, mijn meest gespeelde is "Happy New Year" maar die is al weer oud. Inmiddels staat er een nieuwe op die ik heb gebaseerd op een film The Cube.
The Cube gaat over een aantal mensen die wakker worden in een kleine ruimte. Aan alle kanten van de kamer is een luik die een nieuwe ruimte opent, maar er zijn verschillende ruimtes met dodelijke vallen. Interessant genoeg om daar eens een LBP versie van te maken. Om de luiken te openen heb je de paintinator nodig.
Kijk maar of jullie zin hebben om hem te spelen.
(Overigens is er slechts 1 kamer die je beloond door de kamer te vinden. In de score kun je zien wie die kamer hebben gevonden en lang genoeg hebben geleefd om het tot het einde te komen)
(Lastig en vereist waarschijnlijk wel een beetje doorzettingsvermogen)
Veel plezier in: The Cube
op 07-02-2009 12:51 PM
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]