Sport Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 1 van 7 (677 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

2de hands EA games online?

Hoi,

ik heb NBA homecourt 2de hands zien liggen voor een zeer deftig prijsje wat me wel aanspreekt. Maar nu bedenk ik me net dat er in het verleden werd verteld dat EA het online gedoe anders doet. Dat als je een spel van iemand anders overkoopt, je aan EA nog iets extra moet betalen om het online ook over te nemen. Dus maw: Als ik dat 2de hands spel koop, moet ik EA ook een bedrag betalen om online te kunnen.

Weet iemand of daar wat van waar is?

Hopelijk kan iemand snel feedback geven.

Grtz

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 7 (674 Weergaven)

Re: 2de hands EA games online?

Kom op hy , das echt onzin :smileytongue: ze doen het wel anders bij ea omdat je op hun eigen servers speelt maar das ook het enige.
Weet niet wie aan jou heeft verteld da je moet dokken :smileytongue: maar das echt bull.
Enige probleem is dat Ea servers offline haalt de laaste tijd ik weet niet of deze daar bij zit.

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 3 van 7 (660 Weergaven)

ShadowhunterrX schreef:
Kom op hy , das echt onzin :smileytongue: ze doen het wel anders bij ea omdat je op hun eigen servers speelt maar das ook het enige.
Weet niet wie aan jou heeft verteld da je moet dokken :smileytongue: maar das echt bull.
Enige probleem is dat Ea servers offline haalt de laaste tijd ik weet niet of deze daar bij zit.

Wel... hier is bv zo een website (en er zijn er nog meer van dat): http://tweakers.net/nieuws/65518/ea-bestrijdt-doorverkoop-games-met-project-ten-dollar.html.

Het gaat er bij EA vooral om, om 2de hands verkoop van spellen tegen te gaan, omdat zij er niets aan verdienen, maar wel winkels zoals game mania en dergelijke. Maar wij zijn degene die er dan slachtoffer van zijn.

Nu weet ik alleen niet of NBA Homecourt dat ook heeft, aangezien dat toch al een oud spel is. Maar ik wou het toch wel even zeker weten.

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 4 van 7 (655 Weergaven)

Nee je heb verkeert begrepen dat stukje gaat over gratis DLC die je krijgt en dat die code 1 keer te gebruiken is en als je als 2e hands koper ook de DLC wilt dat je dan 10 dollar moet betalen. :smileyhappy:

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 5 van 7 (651 Weergaven)

ShadowhunterrX schreef:
Nee je heb verkeert begrepen dat stukje gaat over gratis DLC die je krijgt en dat die code 1 keer te gebruiken is en als je als 2e hands koper ook de DLC wilt dat je dan 10 dollar moet betalen. :smileyhappy:

Mmm... dan nog even checken of NBA Homecourt DLC heeft.

Ik vind het dan nog een rare instelling. Gratis dlc moet gratis blijven en dlc die betalend is, daar moet je toch zoal voor betalen. Dus die extra 10 dollar/euro vind ik nog altijd ongegrond.

Ik weet wel dat ze het eerder gemunt hebben op winkels als Game Mania die serieus winst halen uit 2de hands spellen. Maar wij, de gamers, zijn er wel het dupe van.

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 6 van 7 (626 Weergaven)

Waarom denk je dat ze ons willen pushen om digitale zooi te gaan kopen in de toekomst :smileytongue: precies dag 2ehands en dan hebbe ze de prijs zelf in de hand.

Level 3

Level 3
EyeEmotion
Bericht 7 van 7 (602 Weergaven)

ShadowhunterrX schreef:
Waarom denk je dat ze ons willen pushen om digitale zooi te gaan kopen in de toekomst :smileytongue: precies dag 2ehands en dan hebbe ze de prijs zelf in de hand.

Dan stop ik toch met gamen hoor. Ik ga zelfs m'n RE5 verkopen, niet omdat ik het slecht vind maar omdat ik die extra's wil hebben en niet wil kopen via DLC. En met die gold edition krijg je ze op disc.

Nu zag ik op die NBA homecourt een tekst staan:

"Toegang tot online onderdelen alleen na registratie. Bezoek voor voorwaarden... bla bla"

Nu weet ik niet in hoeverre die online onderdelen gelden.

Op Mirror Edge staat diezelfde tekst. Ik kan ermee online, maar ik weet ook niet of de vorige eigenaar zich geregistreerd had met dit spel.

Langs de ene kant denk ik nu wel ook niet dat er met NBA homecourt nog veel online te bevallen is.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws