Sport Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 1

Level 1
WayBaked
Bericht 1 van 4 (1.259 Weergaven)

Deze spelsessie is niet langer beschikbaar

Hallo,

Ik heb sinds vandaag Fifa 10 en nu zou ik graag online spelen. Ik geraak in de lobby's enzo maar 9/10 keer krijg ik de melding Deze spelsessie is niet langer beschikbaar. De poorten van mijn router zouden normaal gezien open moeten staan want ik heb deze ook open moeten zetten voor Cod Mw2. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt :Smile: 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Deze spelsessie is niet langer beschikbaar

ah meestal niet aan jou iedereen heeft er enorm veel last van...ik ga altijd bij mijn fifa online spelershub...dan L1 adresboek slecteer iemand[je moe wel vrienden staan hebben)dan nodig je iemand uit (online of ni maakt ni uit) dan kiest ie automatisch en lukt het meestal wel...werkt altijd bij mij maja je kan ni kiezen tegen wie

Level 1

Level 1
WayBaked
Bericht 3 van 4 (1.247 Weergaven)

Hmm ja was juist ook eens op het ea sports forum aan het kijken en veel mensen hebben er blijkbaar last van en er is nog geen oplossing :Confused:

Level 2

Level 2
speelgraag
Bericht 4 van 4 (1.233 Weergaven)

yves_dc2 schreef:
ah meestal niet aan jou iedereen heeft er enorm veel last van...ik ga altijd bij mijn fifa online spelershub...dan L1 adresboek slecteer iemand[je moe wel vrienden staan hebben)dan nodig je iemand uit (online of ni maakt ni uit) dan kiest ie automatisch en lukt het meestal wel...werkt altijd bij mij maja je kan ni kiezen tegen wie

:smileyhappy: zo doe ik dat inderdaad ook altijd, eigenlijk heel krom. Want als je een vriend uitnodigt en je wilt ranked spelen, dan komt het vaak voor dat je een "vreemde" in je room krijgt. Door nu, voordat je ranked bevestigt, eerst naar not ranked gaat en dan weer terug naar ranked gaat, dan gaat het wel goed om met je vriend te ballen.

Omdat ook ik veel connectieproblemen heb en via de nromale manier heel vaak "Deze spelsessie is niet langer beschikbaar" te zien krijg, doe ik dat ook op die manier.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws