Beantwoorden
Member
P0wNyabAllS
Bericht 1 van 4 (276 Weergaven)

Probleem Fifa 12 Ultimate Team

Hallo jongens,

Ik heb een probleem met Fifa 12 Ultimate Team, ik heb contact op genomen met EA of ze me konden helpen en daar kwam niet veel goeds uit. Het is gebleken dat ik poorten moet openen van mijn router. Namelijk deze:

TCP
   80
   443
   9946
   15450-15499
   17500-17599
   42124

UDP
   3659
   6000
   17500-17599

Maar mijn probleem is ik weet niet hoe ik dat moet doen en wat ik nu moet doen? IK heb ziggo, kan iemand me alstublieft helpen!?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
jesse131
Bericht 2 van 4 (249 Weergaven)

Re: Probleem Fifa 12 Ultimate Team

[ Bewerkt ]

Stap voor stap:

(Ik veronderstel dat je Windows hebt)

1. Druk op Start en tyo cmd en druk op enter.
2. typ: ipconfig
3. Naast Default gameplay staat een ip adres (bv. 192.168.1.1).
4. Ga naar je browser en verbind met dat IP-adres (d.w.z dat je gewoon dat moet intikken net als je naar een website gaat, maar dan daarmee).
5. Je zult (waarschijnlijk) moeten inloggen. Bel Ziggo en vraag wat de username en password is. Probeer anders username en password: admin, of alleen als username en password niks.
6. Je zult Port Forwarding moeten vinden. Het staat ergens onder NAT, waarschijnlijk, of Network. Dat verschilt pet router, en welke route je hebt.
7. Add de poorten. Gebruik bij de TCP poorten deze dus ook, en gebruik niet pet ongeluk UDP waar je TCP moet gebruiken. Ga op je PS3 naar voorkeuren, systeem instellingen en dan systeem informatie. Hier staat het IP van je ps3. Deze moet je bij ELKE poort opnieuw invoeren bij het IP address veld.

8. Save.

Register at xpngaming.com!
Delen
Member
twanvda96
Bericht 3 van 4 (134 Weergaven)

hallo, ik heb ook ziggo

vandaag heb ik die poorten opengezet en er veranderd helemaal NIKS

dit ligt gewoon aan Ziggo :smileysad:

Delen
Member
Sardonjo
Bericht 4 van 4 (98 Weergaven)

ik heb fifa ultimate team en ineens is het team weg moest ik een nieuwe maken hoe kan dat is dat een stroring??? help me als je het weet

Delen