op 03-10-2010 11:04 PM
hallo ik heb een klein probleem ; als ik tijdens coach / speler een een tweede seizoen speel met een andere club is dit dan normaal dat ik mijn pro speler niet meer vind ?
heb hem al gezocht bij transfers enzo maar vind die namelijk niet mss is dit wel normaal .
mss dat er mij iemand kan helpen zo dat ik trug mijn mijn pro kan spelen
laat grust iets weten
op 04-10-2010 01:01 PM
Heb je ander team gekozen, dan zit die misschien nog in het vorige of misschien heb je hem verkocht ![]()
op 06-10-2010 06:58 PM
ik heb hetzelfde probleem. heb mn contract als trainer verlengd bij dezelfde club na het eerste seizoen en nu in het tweede seizoen is mn pro weg. niet te vinden in de selectie en ook niet via de transfers zoeken.
op 06-10-2010 08:42 PM
op 19-10-2010 08:48 PM
in tegenstelling tot fifa 10 kan je nu je pro verkopen. maar moet je ook salaris betalen en contracten verlengen. loopt die af kan je die op het einde van het seizoen aanvinken. voor alsnog zijn contract te verlengen. als je dat vergeet of niet doe ben je hem kwijt. net zoals bij je andere spelers.
op 14-11-2010 01:14 AM
dus,met andere woorden.Je moet altijd hopen als je naar een nieuwe ploeg wilt dat ze je daar willen voor de 2
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]