Beantwoorden
Member
sosa870107
Bericht 1 van 6 (681 Weergaven)

fifa coach/speler

hallo ik heb een klein probleem ; als ik tijdens coach / speler een een tweede seizoen speel met een andere club is dit dan normaal dat ik mijn pro speler niet meer vind ?

heb hem al gezocht bij transfers enzo maar vind die namelijk niet mss is dit wel normaal .

mss dat er mij iemand kan helpen zo dat ik trug mijn mijn pro kan spelen 

laat grust iets weten :smileywink: 

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
FIFAJO
Bericht 2 van 6 (661 Weergaven)

Re: fifa coach/speler

Heb je ander team gekozen, dan zit die misschien nog in het vorige of misschien heb je hem verkocht :smileytongue:

Delen

ik heb hetzelfde probleem. heb mn contract als trainer verlengd bij dezelfde club na het eerste seizoen en nu in het tweede seizoen is mn pro weg. niet te vinden in de selectie en ook niet via de transfers zoeken.

Delen

Als je weer Coach/speler wil zijn moet je altijd Spelerbeheer kiezen :smileytongue:
shadowhunterrx Trophy Card
Delen

in tegenstelling tot fifa 10 kan je nu je pro verkopen. maar moet je ook salaris betalen en contracten verlengen. loopt die af kan je die op het einde van het seizoen aanvinken. voor alsnog zijn contract te verlengen. als je dat vergeet of niet doe ben je hem kwijt. net zoals bij je andere spelers.

Delen
Member
zotje
Bericht 6 van 6 (520 Weergaven)

dus,met andere woorden.Je moet altijd hopen als je naar een nieuwe ploeg wilt dat ze je daar willen voor de 2

Delen