Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 59

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
27 jan 2017
Door chrisboers

chrisboers

• MVP
96%
10 Rang
voortgang

Steep v1.04 update nu live

2 reacties 186 Weergaven Aangemaakt: 27-01-2017
27 jan 2017
Door chrisboers

Steep is inmiddels al even uit, en sportieve daredevils hebben inmiddels de diverse freeroaming bergen goed weten te ontdekken. Vandaag is de game verrast met update 1.04, welke de competitieve online aspecten in de game uitbreidt met oa de Steep World Tour Tournament en twee compleet nieuwe uitdagingen. Bovendien komt er vanaaf 10 februari een hele nieuwe map bij, te weten de Alaska map. Deze nieuwe map is gratis voor iedere eigenaar van Steep.

Zie hieronder voor een uitgebreide selectie uit het persbericht:

"Spelers over de hele wereld die nog meer uitdaging willen en de strijd met andere spelers aandurven te gaan, schrijven zich in voor het Steep World Tour Tournament, een gloednieuw maandelijks toernooi voor de hele community. De eerste competitie, “Backcountry”, start vandaag met de kwalificatiefase: een uitdaging in de vervloekte berg. Skiërs en snowboarders moeten 5000 punten halen om deel te mogen nemen aan de tweede fase: het toernooi. De 32 beste spelers op ieder platform tijdens de tweede fase van het toernooi, gaan door naar de finale en strijden tegen elkaar om Steep Credits te winnen." 

Dit maandelijkse tournooi heeft wel wat weg van de "Wild Run" competitie die in The Crew toegevoegd zijn, en die daar een leuke extra toevoeging zijn voor iedereen die de Solo-verhalamodus al lang achter zich gelaten heeft. Als dit tournooi eenzelfde resultaat gaat brengen, is dit een hele leuke toevoeging, die de herspeelbaarheid flink vergroot!

Over herspeelbaarheid gesproken: De community uitdagingen-optie levert altijd nieuwe ervaringen op. Hier vind je de meest wilde en creatieve uitdagingen die door de community zijn gemaakt. Hier vind je niet alleen community -uitdagingen, maar ook nieuwe uitdagingen gemaakt door de ontwikkelaars, waarbij spelers het opnemen tegen het enige echte Steep team, met als doel de score van het team te verbeteren.

De langverwachte open wereld van Alaska is beschikbaar vanaf 10 februari 2017 en bevat de eerste gesponsorde uitdagingen. De meest gedreven spelers die deze unieke uitdagingen voltooien worden beloond met Steep Credits en reputatiepunten. Deze uitdagingen zijn later ook beschikbaar in de Alpen.

Al met al een interessante nieuwe omgeving. het is goed om te zien dat Steep ook na de intiele lancering nog (DLC) support krijgt die niet  in een season pass gevangen is.

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS: DLC PS4
Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

PBJ85

• Beta Tester
87%
06 Rang
voortgang
PBJ85
geaccepteerde oplossing

is it me of is deze game te veel ondergesneeuwd en ziet niemand dat deze game echt goed is?
Zelf vond ik de beta niet echt super... en besloot daardoor niet op aankoop... 

Maar elke keer als ik steep zie verlang ik naar een goede snowboard game... 

Beantwoorden
0 Kudos

[/~~~MY TWITTER ~~~ PSN: PBJ85~~~#4thePlayers~~~\]

[Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.]
[PlayStation PLUS FAQ -- Alle info over PlayStation Plus vind je hier!]
[Playstation Network Status Checker]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
96%
10 Rang
voortgang
chrisboers
PBJ85
geaccepteerde oplossing

Helaas heeft deze game inderdaad veel te weinig aandacht gekregen. Ik heb de game op First Look gespeeld, en was er vrij snel van overtuigd dat het een leuke game is. het is geen SSX, maar dat probeert het ook helemaal niet te zijn.

Enige jammere vind ik, is dat ze de helft van de mogelijk sporten achter een Season Pass gestopt hebben. Deze game leende zich bij uitstek voor een 'fire and forget' game, die op DLC als deze Alaska na, geen betaalde toevoegingen nodig heeft.

Blijft gelden dat het een top-wintergame is voor iedereen die niet echt die kou in wil, maar wel virtueel van de sneeuw wil genieten :-D

Beantwoorden
0 Kudos

Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer