Starhawk

Beantwoorden
Beta Tester
Marco4711
Bericht 61 van 67 (1.321 Weergaven)

Betreff: Re: Germany VS Nederlands

hartelijk dank voor het mooie spel (behalve de laatste).
We kunnen weer een speelkaart met een kleine, niet zozeer wanneer er Warhawk.
Vertel erover als je wilt helpen.
Meer spelers zijn ook mogelijk.

Gruß Marco
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
Am4deos
Bericht 62 van 67 (1.331 Weergaven)

Re: Betreff: Re: Germany VS Nederlands

No thanks. You better play against people of your own pathetic mean level. Hope you enjoyed your spawnkilling.

Level 8

Level 8
aka_Nero
Bericht 63 van 67 (1.310 Weergaven)

We were expecting a fun match between two countries, shame it turned out to be a experienced group of generals only playing to win...

Level 3

Level 3
X-Flame
Bericht 64 van 67 (1.304 Weergaven)

Am4deos schreef:

No thanks. You better play against people of your own pathetic mean level. Hope you enjoyed your spawnkilling.

+1.

Am4deos ik heb deze topic gelezen lijkt verdacht veel op wat er een keer eerder is gebeurt dat was toen de CAR clan jammer dat je mij niet ervoor had gevraagd :Shame:

duitse generals he ik denk dat ik ze wel ken jammer had hun wel ff willen plagen.

http://TEG-warhawk.webs.com!
MVP
Am4deos
Bericht 66 van 67 (453 Weergaven)

heroldmr2 schreef:

Am4deos ik heb deze topic gelezen lijkt verdacht veel op wat er een keer eerder is gebeurt dat was toen de CAR clan jammer dat je mij niet ervoor had gevraagd :Shame:

duitse generals he ik denk dat ik ze wel ken jammer had hun wel ff willen plagen.

Ach... bij sommige potjes is het niveauverschil gewoon te groot. Dan heeft het ook geen zin om daar tegen te vechten. Met die funnights spelen wij nooit zo fanatiek, meer voor de lol, en meestal waren de teams ook in evenwicht. Maar helaas denken buitenlandse forums daar anders over. Tegen het Spaanse forum bleek dat de halve CAR clan meedeed bij hun en tegen die Duitsers kwamen ze opeens met 4 generaals tevoorschijn, die alleen maar in Warhawks bleven rondcirkelen. En het ook nog eens gemeen speelden door steeds de Warhawks van onze homebase weg te jatten.

Sommige potjes kan je maar beter zo snel mogelijk vergeten.

Level 1

Level 1
vetzigmannetje
Bericht 67 van 67 (447 Weergaven)

Jup, zo was de laatste funnight van warhawk heel erg leuk :smileyhappy:. En leuke prijzen verdeling :smileyvery-happy:. Ik doe vaak glitches omdat het grappig is. (ja ik weet het is verboden) Maar ik doe het in unranked.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws