op 18-05-2009 09:54 AM
op 18-05-2009 10:48 AM
op 18-05-2009 11:30 AM
op 18-05-2009 01:25 PM
Am4deos schreef:No thanks. You better play against people of your own pathetic mean level. Hope you enjoyed your spawnkilling.
+1.
op 22-04-2010 07:07 PM
op 23-04-2010 10:57 AM
heroldmr2 schreef:Am4deos ik heb deze topic gelezen lijkt verdacht veel op wat er een keer eerder is gebeurt dat was toen de CAR clan jammer dat je mij niet ervoor had gevraagd
duitse generals he ik denk dat ik ze wel ken jammer had hun wel ff willen plagen.
Ach... bij sommige potjes is het niveauverschil gewoon te groot. Dan heeft het ook geen zin om daar tegen te vechten. Met die funnights spelen wij nooit zo fanatiek, meer voor de lol, en meestal waren de teams ook in evenwicht. Maar helaas denken buitenlandse forums daar anders over. Tegen het Spaanse forum bleek dat de halve CAR clan meedeed bij hun en tegen die Duitsers kwamen ze opeens met 4 generaals tevoorschijn, die alleen maar in Warhawks bleven rondcirkelen. En het ook nog eens gemeen speelden door steeds de Warhawks van onze homebase weg te jatten.
Sommige potjes kan je maar beter zo snel mogelijk vergeten.
op 23-04-2010 03:31 PM
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]