Starhawk

Beantwoorden

Level 1

Level 1
cFeyenoord
Bericht 1 van 13 (420 Weergaven)

Hoe is Starhawk?

Hee mensen,

Hoe is Starhawk online?

Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.

Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.

Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?

Gr.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
Smoutefretter_BE
Bericht 2 van 13 (411 Weergaven)

Re: Hoe is Starhawk?

cFeyenoord schreef:

Hee mensen,

Hoe is Starhawk online?

Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.

Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.

Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?

Gr.

wel ikzelf ben er positief over, het is lang geleden dat ik nog eens fun had online met een shooter (sinds red faction guerrilla). Starhawk werkt, build & battle is idd zeer leuk om te gebruiken, het brengt een extra aspect van tactiek (of gwn bouwen tot je erbij neervalt :smileytongue:) naar het slagveld.

Ook vind je genoeg servers waar veel mensen online zijn. Je kan dan ook een snel spel kiezen (gwn een random match) of naar een specifiek spel zoeken via een serverlijst.

Co-op heb ik nog niet geprobeerd maar denk wel dat dit snor zal zitten.

Singleplayer is trouwens ook een aanrader en begin je mss best eerst even te spelen, hier leer je het gebruik van build & battle. Het verhaal is ook in orde en de singleplayer speelt zeer vlotjes.

En ik weet niet waar je je games haalt maar bij game mania loopt er een actie als je 3 oude PS3/X360 of 2 wii/DS/3DS games binnenbrengt je nieuwe game maar 20€ kost (actie bij game mania belgië)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Level 1

Level 1
cFeyenoord
Bericht 3 van 13 (398 Weergaven)

Bedankt, ik ga hem vast wel een keer halen maar dat kan altijd nog. Er zal vast nog wel een aanbieding ergens zijn :smileywink:.

En bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n fan van Gamemania.

Gr.

Level 1

Level 1
jadehare
Bericht 4 van 13 (395 Weergaven)

Ik heb hem maar nog niet gespeeld. ik zou gewoon wachten, veel mensen raden dit ook aan.
er zit ook helemaal niets bij in mijn editie. alleen Warhawk (ps1) maar iedereen had die al jaren terug uit de States.
echt 'n rotstreek IMO. zoiezo al 'n hekel aan GameStop als je daar binnenloopt, maar dan geven ze de Limited Edition alleen aan stumper landen in EU. om je haren van uit te trekken.
MVP
CyberDie21
Bericht 5 van 13 (373 Weergaven)

Net een potje me zitten ergeren. Weet niet welke map maar op iedere berg stond een tank en dan maar gewoon het andere kamp bestoken vanuit de lucht... mmm leuk jongens...
MVP
CyberDie21
Bericht 6 van 13 (370 Weergaven)

Waar kan ik mn responds kwa tweaks ed doorgeven? De Hawks hebben te weinig armor. 2 kogels van de tank en je bent er geweest.. sinds wanneer kan je met je mes de Hawk killen.. verder moet het ook niet mogelijk zijn dat je een repair langs je zet met je tank en dan zo op de vijand kan schieten. Verder dan nog een schil er over heen en je zal nooit geraakt worden...

Level 1

Level 1
vetzigmannetje
Bericht 7 van 13 (364 Weergaven)

Het is wat minder leuk dan warhawk. Je moet gebouwen neerzetten en die zijn makelijk op te blazen het blijkt zelfs dat je met een mes gebouwen kapot kan knifen ( zeer logish) . Verstoppen in de game zit er niet bij. Wel leuk is natuurlijk als je zelf een tank heb of warhawk , maar dan moet je hopen dat de enemy niet in je base zit te campen.

MVP
CyberDie21
Bericht 8 van 13 (361 Weergaven)

Toch best knap het knifen van een gebouw. Ikzelf heb het ook een aantal keer geprobeerd.. maar bij mij werkt het niet.. misschien doe ik iets verkeerd.
Tevens aan de rand van de map een spawn gebouw zetten en daar de verdediging ed omheen zetten.. mm jaja of nog erger vijandige gebouwen in jou basis.. ja ja het kan allemaal..

Level 1

Level 1
vetzigmannetje
Bericht 9 van 13 (356 Weergaven)

Blijkt een vaardigheid te zijn om gebouwen te kunnen knifen. Dat moeten ze er echt uit halen. Ben je 5 minuten bezig gebouwen neer te zetten om je vlag nog een beetje proberen te verdedigen is het binnen 10 sec alles weg -.- . Lekker dan

MVP
CyberDie21
Bericht 10 van 13 (353 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Welke vaardigheid is dat dan? Welk level?

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws