op 14-05-2012 04:37 PM
Hee mensen,
Hoe is Starhawk online?
Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.
Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.
Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?
Gr.
op 15-05-2012 09:54 AM
cFeyenoord schreef:Hee mensen,
Hoe is Starhawk online?
Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.
Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.
Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?
Gr.
wel ikzelf ben er positief over, het is lang geleden dat ik nog eens fun had online met een shooter (sinds red faction guerrilla). Starhawk werkt, build & battle is idd zeer leuk om te gebruiken, het brengt een extra aspect van tactiek (of gwn bouwen tot je erbij neervalt
) naar het slagveld.
Ook vind je genoeg servers waar veel mensen online zijn. Je kan dan ook een snel spel kiezen (gwn een random match) of naar een specifiek spel zoeken via een serverlijst.
Co-op heb ik nog niet geprobeerd maar denk wel dat dit snor zal zitten.
Singleplayer is trouwens ook een aanrader en begin je mss best eerst even te spelen, hier leer je het gebruik van build & battle. Het verhaal is ook in orde en de singleplayer speelt zeer vlotjes.
En ik weet niet waar je je games haalt maar bij game mania loopt er een actie als je 3 oude PS3/X360 of 2 wii/DS/3DS games binnenbrengt je nieuwe game maar 20€ kost (actie bij game mania belgië)
op 16-05-2012 07:28 PM
op 17-05-2012 12:51 PM
op 23-05-2012 05:10 PM
op 23-05-2012 10:30 PM
op 26-05-2012 09:37 PM
Het is wat minder leuk dan warhawk. Je moet gebouwen neerzetten en die zijn makelijk op te blazen het blijkt zelfs dat je met een mes gebouwen kapot kan knifen ( zeer logish) . Verstoppen in de game zit er niet bij. Wel leuk is natuurlijk als je zelf een tank heb of warhawk , maar dan moet je hopen dat de enemy niet in je base zit te campen.
op 26-05-2012 11:10 PM
op 27-05-2012 07:21 PM
27-05-2012 10:18 PM - bewerkt 27-05-2012 10:18 PM
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]