Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 91

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

14 mei 2012
Door cFeyenoord

cFeyenoord

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Hoe is Starhawk?

13 reacties 2.119 Weergaven Aangemaakt: 14-05-2012

Hee mensen,

Hoe is Starhawk online?

Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.

Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.

Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?

Gr.

0 Kudos
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
Beta Tester
04
/16

Smoutefretter_BE

• Beta Tester
84%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Smoutefretter_BE
geaccepteerde oplossing

cFeyenoord schreef:

Hee mensen,

Hoe is Starhawk online?

Ik wil hem mischien kopen maar aangezien hij net een week uit is is hij ook nog 55-60 euro en ik wil wel waar voor me geld.

Ik hoorde dat je een Build&Battle systeem hebt en dat lijkt me echt gaaf en ook 32 spelers en split-screen online.

Is het een spel waar je je lang mee kan vermaken?

Gr.

wel ikzelf ben er positief over, het is lang geleden dat ik nog eens fun had online met een shooter (sinds red faction guerrilla). Starhawk werkt, build & battle is idd zeer leuk om te gebruiken, het brengt een extra aspect van tactiek (of gwn bouwen tot je erbij neervalt :p) naar het slagveld.

Ook vind je genoeg servers waar veel mensen online zijn. Je kan dan ook een snel spel kiezen (gwn een random match) of naar een specifiek spel zoeken via een serverlijst.

Co-op heb ik nog niet geprobeerd maar denk wel dat dit snor zal zitten.

Singleplayer is trouwens ook een aanrader en begin je mss best eerst even te spelen, hier leer je het gebruik van build & battle. Het verhaal is ook in orde en de singleplayer speelt zeer vlotjes.

En ik weet niet waar je je games haalt maar bij game mania loopt er een actie als je 3 oude PS3/X360 of 2 wii/DS/3DS games binnenbrengt je nieuwe game maar 20€ kost (actie bij game mania belgië)

0 Kudos

Re: Hoe is Starhawk?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02
/16

cFeyenoord

60%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
cFeyenoord
geaccepteerde oplossing

Bedankt, ik ga hem vast wel een keer halen maar dat kan altijd nog. Er zal vast nog wel een aanbieding ergens zijn ;).

En bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n fan van Gamemania.

Gr.

0 Kudos

02
/16

jadehare

55%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
jadehare
geaccepteerde oplossing
Ik heb hem maar nog niet gespeeld. ik zou gewoon wachten, veel mensen raden dit ook aan.
er zit ook helemaal niets bij in mijn editie. alleen Warhawk (ps1) maar iedereen had die al jaren terug uit de States.
echt 'n rotstreek IMO. zoiezo al 'n hekel aan GameStop als je daar binnenloopt, maar dan geven ze de Limited Edition alleen aan stumper landen in EU. om je haren van uit te trekken.
0 Kudos

MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
CyberDie21
geaccepteerde oplossing
Net een potje me zitten ergeren. Weet niet welke map maar op iedere berg stond een tank en dan maar gewoon het andere kamp bestoken vanuit de lucht... mmm leuk jongens...
0 Kudos

MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
CyberDie21
geaccepteerde oplossing
Waar kan ik mn responds kwa tweaks ed doorgeven? De Hawks hebben te weinig armor. 2 kogels van de tank en je bent er geweest.. sinds wanneer kan je met je mes de Hawk killen.. verder moet het ook niet mogelijk zijn dat je een repair langs je zet met je tank en dan zo op de vijand kan schieten. Verder dan nog een schil er over heen en je zal nooit geraakt worden...
0 Kudos

02
/16

vetzigmannetje

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
vetzigmannetje
geaccepteerde oplossing

Het is wat minder leuk dan warhawk. Je moet gebouwen neerzetten en die zijn makelijk op te blazen het blijkt zelfs dat je met een mes gebouwen kapot kan knifen ( zeer logish) . Verstoppen in de game zit er niet bij. Wel leuk is natuurlijk als je zelf een tank heb of warhawk , maar dan moet je hopen dat de enemy niet in je base zit te campen.

0 Kudos

MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
CyberDie21
geaccepteerde oplossing
Toch best knap het knifen van een gebouw. Ikzelf heb het ook een aantal keer geprobeerd.. maar bij mij werkt het niet.. misschien doe ik iets verkeerd.
Tevens aan de rand van de map een spawn gebouw zetten en daar de verdediging ed omheen zetten.. mm jaja of nog erger vijandige gebouwen in jou basis.. ja ja het kan allemaal..
0 Kudos

02
/16

vetzigmannetje

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
vetzigmannetje
geaccepteerde oplossing

Blijkt een vaardigheid te zijn om gebouwen te kunnen knifen. Dat moeten ze er echt uit halen. Ben je 5 minuten bezig gebouwen neer te zetten om je vlag nog een beetje proberen te verdedigen is het binnen 10 sec alles weg -.- . Lekker dan

0 Kudos

MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
CyberDie21
geaccepteerde oplossing

Welke vaardigheid is dat dan? Welk level?

0 Kudos

[ Bewerkt ]
Award Winner
05
/16

Am4deos

• Award Winner
95%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Am4deos
geaccepteerde oplossing

CyberDie21 schreef:
Toch best knap het knifen van een gebouw. Ikzelf heb het ook een aantal keer geprobeerd.. maar bij mij werkt het niet.. misschien doe ik iets verkeerd.
Tevens aan de rand van de map een spawn gebouw zetten en daar de verdediging ed omheen zetten.. mm jaja of nog erger vijandige gebouwen in jou basis.. ja ja het kan allemaal..

Ja, dat zag ik in de beta al gebeuren. Werd ik opeens na een respawn gekilled door een turret. ??? What the H..!! Bleek dat er 2 etterbakjes rondliepen die hun turrets in onze homebase hadden neergezet. En ze liepen zelf ook nog te spawnkillen. Voordat je die dingen uitgeschakeld had, hadden ze zelf al een stuk of 10 spawnkills gemaakt.

Nee, dan liever Warhawk. Was ook niet al te best gebalanceerd en daar kon een team ook opgesloten worden in hun homebase. Maar de vijand kon er tenminste geen turrets plaatsen.

0 Kudos

02
/16

vetzigmannetje

72%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
vetzigmannetje
geaccepteerde oplossing

Je hebt wel de mogelijkheid voordat je uit de drop-pod komt een gebouw neer te zetten met je energie punten. Dat doe ik dan meestal ter afleiding of proberen boven een campende warhawk te gooien. Het is een mooie afleiding, maar je kan er niet verder mee komen omdat je je nergens kan verstoppen !!!!!!.

0 Kudos

02
/16

TheSw1tcher

21%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
TheSw1tcher
geaccepteerde oplossing

Ik ga hem zeker binnenkort een keer halen

0 Kudos

02
/16

whalebonor

29%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
whalebonor
geaccepteerde oplossing

Hoe is de mp vergeleken warhawk? Vond warhawk zelf erg leuk, maar de starhawk demo viel me tegen. Is dit een leuk spel als je ook van warhawk hield?

xx

0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer