op 19-11-2011 10:44 AM
Ja, een beetje smeerolie en alles doet het weer. Laatste tijd weer af en toe wat potjes Capture the Flag gespeeld in Warhawk. Opereer zelf ook liever op de grond, maar soms is het nodig om te gaan vliegen om je team ondersteuning te bieden. Ligt er ook aan, want als jouw team opgesloten zit in de homebase en het andere team 10 warhawks in de lucht heeft, hoef je echt niet in een warhawk te stappen.
Wat ik dan soms doe is toch in een warhawk stappen en er als een speer vandoor gaan om de vijandelijke warhawks weg te lokken van de homebase. Komen er meteen 5 of 6 achter je aan en uiteindelijk krijgen ze je dan wel te pakken. Maar de bedoeling van mijn actie was dan juist om de luchtaanvallen op onze homebase te verminderen, zodat mijn teamgenoten meer tijd hebben om de verdediging weer op orde te brengen. Al die tijd dat die 5 warhawks achter mij aan zaten, konden ze niet onze homebase bombarderen.
Volgens mij is TEG al bezig met een nieuwe website voor Starhawk.
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!
Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.
Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!
Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!
- Het Community Team
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]