Starhawk

Beantwoorden

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 11 van 20 (215 Weergaven)

Re: Online pass werkt niet

maar de voucher voor online de kunnen is gewoon achter de info boekje wat bij de spel is op de achter kant van het boekje staat die voucher code

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
Stonesthrow
Bericht 12 van 20 (204 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ja same here, ook van Game Mania. Bij mij hebben ze er wel bijgezegd dat de network pass pas morgen werkt. Ze zullen die wss online zetten bij de store update.. En de pre order goodies hadden ze ook nog niet maar ik krijg dan wel een kaartje dat je moet tonen met je ontvangstbewijs zodat je ze later kan afhalen.

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 13 van 20 (191 Weergaven)

a woon jij in maastricht of

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 14 van 20 (189 Weergaven)

het is nu woensdag en ik krijg nu de fout code (80023156) heb je veel plazier dat je het gekocht heb werk het ook nog niet pfffff

Member

Member
celienbaelde
Bericht 15 van 20 (185 Weergaven)

Exact hetzelfde probleem hier, ook foutcode. Zijn de EU servers nu nog niet gestart, of is het omdat we te vaak onze online pass code geprobeert hebben dat het niet meer werkt nu?

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 16 van 20 (161 Weergaven)

ik heb nieuws ik ben vandaag naar game mania gewees heb mijn bonus code gekregen en hij zij ook dat we vanavond pas online kunnen om hoelaat wist hij ook niet

Bij mij werkt de online pass wel maar de pre-order bonus codes niet. Heb ze via email gekregen (bol)

Level 1

Level 1
RandyVie86
Bericht 18 van 20 (134 Weergaven)

Online werkt ondertussen voor mij, free DLC voucher kan ik morgen gaan afhalen bij Game Mania,

Maar ik heb ook de beta gespeeld en ik vind nergens die gouden hand, mss voor later nog of heeft iemand deze al?

Level 1

Level 1
Peronard
Bericht 19 van 20 (123 Weergaven)

daar krijg je ook een email van over die goude hand maar bij mij werk de bonusse ook niet meschien bij de eerste update

MVP
CyberDie21
Bericht 20 van 20 (113 Weergaven)

En hoe is hij online?
Ik heb mixed feelings. Eerste deel grijs gespeeld. Beta gedaan, vond het mwhaaa.. en nu het spel uit is, er is een co-op mode. Hoe speelt het in vergelijking met deel 1 ??
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws